فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

آشنایی با هتل‌ها، متل‌ها و مراکز اقامتی شهرستان نوشهر و حومه آن

در این مقاله سایت بانیان مسکن می‌خواهیم شما هموطنان عزیز را با هتل‌، متل‌، مکان‌های اقامتی و استراحتگاه‌های شهرستان نوشهر و حومه آشنا کنیم.
 

خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال

 

واحد‌های اقامتی شهرستان نوشهر را در تصویر زیر ببینید.

در مورد قیمت‌ها و اطلاعات دقیق‌تر از چگونگی خدمات و سرویس دهی هتل‌ها با شماره تلفن مندرج در تصویر زیر و یا به سایت هتل یا متل مورد نظر مراجعه نمایید.

هتل‌های نوشهر

ما به صورت نمونه تصاویری از هتل‌ها و متل‌های نوشهر را برایتان با مشخصات مربوطه، نمایش خواهیم داد.

 

هتل‌ها و متل‌های نوشهر 

هتل جهانگردی چلندر

(یکی دیگر از هتل‌هایی که معروف است به هتل جنگلی نوشهر ) در کیلومتر 19 شهرستان نوشهر به سمت نور در روستای چلندر واقع گردیده، دارای اقامتگاه و استراحتگاه‌های فراوانی است که مختص تورهای مسافرتی به شمال با امکانات وسیع و کامل آماده پذیرایی و خدمت رسانی به تورها و مسافران و توریست‌ها می‌باشد.

هتل صحرا
هتل صحرا از هتل‌های قدیمی و ساحلی نوشهر است که مابین روستای لتینگان و امیررود واقع شده و به علت ساحلی بودن، دسترسی کامل و آسان به ساحل و استفاده از جت اسکی و قایق‌های پدالویی و موتوری، مکان مناسبی برای اقامت و تفریح است که این هتل در ابتدای جاده کمربندی شهرستان نوشهر به سمت چالوس و با مرکز شهر حدود 3 کیلومتر فاصله به سمت شرق یعنی به سمت رویان دارد.

هتل صحرا

هتل صدف
این هتل در 6 کیلومتری مرکز شهر نوشهر (یکی دیگر از هتل‌هایی که معروف است به هتل جنگلی نوشهر ) به سمت رویان در روستای خیرودکنار واقع گردیده است، این هتل نیز از هتل‌های قدیمی شهرستان نوشهر است و با امکاناتی مشابه هتل‌های معرفی شده با اتاق‌ها و سوییت‌هایی رو به دریا و جنگل با چشم اندازی باور نکردنی و حیرت انگیز در شمال آماده پذیرایی از مسافران محترم می‌باشد.

هتل شادی نوشهر
این هتل در 2/5 کیلومتری مرکز نوشهر به سمت شرق و به سمت شهر نور می‌باشد، هتلی ساحلی با امکانلت کامل و سفره خانه و فست فود و کافی شاپ و مراکز خرید و فروشگاه‌ها در جوار خود همراه است.

هتل شادی

هتل نسیم
این هتل در 25 کیلومتری شهرستان نوشهر به سمت نور در روستای علی‌آباد عسگرخان با سوئیت ها و اتاق های مجلل با دید مسلط دریا و جنگل به صورت همزمان می‌باشد. امکانات این هتل مانند تمامی هتلهای مذکور و عرف کشور می‌باشد.

هتل شالیزار
این هتل معروف و قدیمی نوشهر در مرکز شهر نوشهر و محدوده میدان آزادی واقع گردیده، از مزایای این هتل دسترسی آسان به مراکز خرید شهری و بازار روز نوشهر می‌باشد، برای مسافرین و اشخاصی که قصد خرید آپارتمان و یا خرید ملک تجاری در نوشهر را دارند مکانی مناسب برای انتخاب و تصمیم گیری است.

 

هتل شالیزار

هتل کوروش
یکی دیگر از هتل‌های به نام و مطرح شهر نوشهر هتل کوروش است که فاصله این هتل تا مرکز شهر نوشهر در حدود 4 کیلومتر به سمت شهرستان چالوس بوده و در غرب نوشهر قرار دارد، دارای سوییت، اتاق با بهترین و مجهزترین امکانات، سفره‌خانه و کافی شاپ جهت پذیرایی و استراحت مسافرین محترم می‌باشد.

 

هتل کوروش

هتل کسری
هتل شایلی سابق یا همان هتل کسری در 2.5 کیلومتری مرکز نوشهر به سمت چالوس در محدوده سیترا (پلاژ حسینی) نوشهر واقع گردیده است، امکانات کامل هتل جهت پذیرایی و اقامت مسافران فراهم می‌باشد در ضمن در ساحل پلاژ نیز اقامتگاه و سوییت، ویلا برای اجاره و اجاره اتاق با حمام و سرویس بهداشتی فراهم است.

هتل ملک
این هتل نیز دقیقا روبروی هتل کورش به سمت ساحل واقع گردیده است، امکانات این هتل کامل به همراه رستوران، فست فود، کافی شاپ، سوییت، اتاق جهت اقامت شبانه مسافران عزیز مهیا می‌باشد.

 

هتل ملک

متل گل سرخ
متل ساحلی گل سرخ در 27 کیلومتری شهرستان نوشهر به سمت رویان در روستای توسکاتک قرار دارد و جزو متل‌های ساحلی کشور با دسترسی آسان به دریا و ساحل و مکانی دنج بین دریا و پارک جنگلی سیسنگان می‌باشد که با سوییت‌ها و اتاق‌های فراوان جهت اقامت و پذیرایی مسافران به تعداد زیاد، مختص تورهای مسافرتی به سمت شمال و اقامت تورها و اسکان جمعی و تعداد زیاد مسافر می‌باشد.

 

کلام پایانی:
گردآوری و تهیه مطلب از طرف پرسنل شرکت بانیان مسکن شمال با مدیریت، حاج سید محمد علی حسینی جهت آشنایی مسافران و توریست‌هایی که به نوشهر تشریف می‌آورند و تمایل به رزرو هتل یا متل در نوشهر برای اقامت شبانه دارند مواردی را شرح و مشخص نمودیم.

 

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.