فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

اهمیت برق ویلا و برکشی در ویلا

اهمیت برق ویلا و برق کشی در ویلا از اجرای نقشه تا نصب کنتور برق ویلا از اهمیت و نکات ریز و کلیدی برخوردار می‌باشد.
برای برق کشی ویلا و ساختمان در گام نخست احتیاج به نقشه و مسیر عبور سیم ها و برق ساختمان نیاز است، بعد از اجرای نقشه نوبت به کنده کاری داخل ویلا طبق نقشه و سپس لوله گذاری که عموما از لوله پولیکا برای اینکار استفاده می‌شود و دلیل آن محافظت سیم ها و عبور کابل ها و سیم ها از درون آن توسط فنر می‌باشد.

 

 

خرید انواع ویلاهای جنگلی در شمال

 

مرحله برق کشی ویلا و برق هوشمند

در مرحله بعدی برق کشی ویلا شمال نصب و قرار دادن قوطی های چهارگوش برای کلید و پریزها و در مرحله ی بعدی سیم کشی و عبور سیم از لوله پولیکاهای از قبل قرار داده شده در کف ویلا و دیوارهای ساختمان و نصب کلید پریزها و تابلو برق و در مرحله آخر برقکشی در ویلا نصب هالوژن ها و چراغ ها و لوسترها و کابل کشی برق اصلی از کنتور به ویلا می‌باشد. برقکشی بیرونی ویلا و حیاط ویلا در شمال نیز به مانند مراحل برق کشی داخل ویلا و ساختمان می‌باشد.
خرید ویلا و فروش ویلا در شمال از نظر برق کشی ویلا و کابل‌ها و سیم های کاربردی در ویلا حائز اهمیت است که به نکاتی ظریف و آموزشی جهت شناخت برق و کنتور ویلا در زیر به آن اشاره خواهد شد.
سیم 2.5 برای مصرف خانگی از قبیل سشوار ، یخچال ، پریزها و تلوزیون می‌باشد. سیم 6 مختص سیم کشی برای کولرها و اسپیلت می‌باشد، چون مصرف برق کولر بالاست و جهت داغ نکردن سیم از سیم 6 برای برقکشی ویلا در ویلا شمال استفاده میشود . کابل اصلی ویلا از کنتور ویلا به سازه ویلا باید 4.6 باشد ، همانطور که توضیح داده شد برای مصرف کولر که مصرف زیادی دارد از کابل 4.6 که سیم قوی و جواب گوی مصرف کولر و داخل ویلا میباشد.
اختلاف برق کشی در ویلا و آپارتمان و ساختمان های مسکونی چشمگیر نیست، در آپارتمان در قسمت مشاعات آن مثل انباری و پارکینگ و آسانسور و راه پله ها از چراغ های چشمی یا لاتینگ استفاده می‌شود چون در آپارتمان در قسمت مشاعات مشترک است.


برق هوشمند نیز در ویلا و آپارتمان ها در شمال نیز نصب می‌گردد که هزینه‌ای گرانتر از سیم کشی و برق کشی معمولی ویلاها و آپارتمانها است. برق هوشمند شامل 2 مدل است که در زیر به آن اشاره می‌کنیم:

 

انواع برق هوشمند مورد استفاده در ویلا


1- تمام اتوماتیک

که تمام نقاط ویلا و ساختمان را می‌توان از هوشمند تمام اتوماتیک استفاده کرد که شامل تمام لوازم صوتی و تصویری و حتی پریزهای نصب شده و خطرات برق گرفتگی و آتش سوزی در این مدل تمام اتوماتیک در حد صفر می‌باشد.


2- نیمه اتوماتیک

که فقط می‌توان برای هوشمند کردن سیستم سرمایش و گرمایش ویلا و یا سازه مد نظر و یا در باغچه ها میتوان از این سیستم استفاده کرد.
بعضی از ویلاهای فروشی و یا فروش ویلا شمال، خرید ویلا با کنتور 3 فاز و یا فروش ویلا با کنتور 25 آمپر که در بعضی از سایت های فروش ویلا در شمال مطرح و عنوان میشود به اختلاف بین کنتور 3 فاز ویلا و کنتور 25 آمپر در ویلا می‌پردازیم.

 

استفاده از برق 3 فاز در ساخت ویلا در شمال

برق 3 فازشامل 32 آمپر 45 آمپر و 65 آمپر می‌باشد و عمدتا برای مصارف صنعتی و وسیع که به قدرت بالاتری از برق نیاز دارند کاربرد دارد. قدرت برق و کشش 3 فاز نسبت به تک فازها و شکل و نصب هر یک با هم فرق و روش خاصی دارد.
برق تک فاز شامل 25 آمپر و 65 آمپر می باشد که برق تک فاز برای یک ویلای فروشی 200 تا 400 متری کافی و به راحتی جوابگو است.
ویلا در شمال و یا برای فروش ویلا در شمال از 200 متر تا 400 متری از کنتور تک فاز 25 آمپری به طور معمول و عرف استفاده می‌شود.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.