فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

فروش ویلا در سایت بانیان مسکن

معرفی سایت بانیان مسکن

سایت املاک بانیان مسکن با نام شرکتی بانیان مسکن امن شمال، واقع در غرب استان مازندران، به آدرس؛ 28 کیلومتری نوشهر به سمت رويان ابتدای پارک جنگلی سيسنگان، جنب رستوران 4‌ فصل و فست فود چيليز با خريد و فروش ويلا، زمين (ساحلی، جنگلی) و همچنين آپارتمان و اجاره شبانه و رهن ويلا در شمال آماده خدمت رسانی و مشاوره در امور ملک به هموطنان گرامی می‌باشد.

 

خرید انواع ویلاهای جنگلی در شمال


سایت املاک بانيان مسكن به مديريت آقای مهندس حسینی و كارشناسان مجرب و مهندسين زبده در امر پيمانكاری و ساخت و اجرای نقشه‌های مدرن با سبک‌های اروپایی و كانادایی در راستای مشاوره و اجرا به اشخاصی كه قصد خريد زمين در شمال و احداث ويلا با نقشه‌های روز دنيا را دارند با كمال رضايت مشاوره و همكاری می‌دهد.

در سایت املاک بانیان مسکن هنگام ورود کاربران و مشاهده سایت به 10 بخش با موارد زیر تفکیک گردیده تا خریداران راحت‌تر و با صرف وقت کمتری به صورت تفکیکی به دنبال ملک مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند، که ما در این‌جا به صورت مختصر توضیح خواهیم داد.


بخش‌های جستجو ویلا در سایت؛
سایت املاک بانیان مسکن

 

1- ویلا ساحلی: 

شامل تصاویر و مشخصات کلیه ویلاهای ساحلی در منطقه غرب مازندران با قیمت‌های گوناگون و تصاویر متنوع در متراژهای متفاوت از لحاظ زمین و بنا را مشاهده خواهید کرد و در دو دسته @ویلا ساحلی شهرکی، ویلا ساحلی غیر‌شهرکی یا مستقل تقسیم می‌گردد.


2- ویلا جنگلی:

شامل ویلاهای جنگلی داخل شهرک و یا به صورت مستقل با قیمت‌های متفاوت و با تصاویر کامل از نما و داخل ویلا و موقعیت دقیق ویلا را مشاهده خواهید کرد.


3- ویلا اجاره‌ای:

 در این قسمت ویلاهای اجاره‌ای به صورت شبانه روزی و یا ویلاها و آپارتمان‌های رهنی با قیمت‌های متنوع در تعداد خواب‌های از یک خواب به عنوان سوئیت تا 2 خواب و 5 خواب را خواهید دید.


4- آپارتمان:

در قسمت آپارتمان شما کاربر محترم تمامی آپارتمان‌های فروشی در شمال چه آپارتمان ساحلی و یا آپارتمان جنگلی و معاوضه آپارتمان با ویلا با تنوع متراژ و سازه مشاهده خواهید کرد.


5- زمین:

در قسمت زمین با تنوع زمین در متراژهای متفاوت با سند مالکیت در مجموعه شهرکی و تهرانی‌نشین و یا مستقل نزدیک به جاده و زمین‌های تجاری را مشاهده خواهید کرد.


6- پیشنهاد ویژه:

در قسمت پیشنهاد ویژه کلیه ویلاها و زمین و آپارتمان‌های ساحلی و جنگلی مناسب و مرغوب از دید سایت املاک بانیان مسکن را به صورت اکازیون و گلچین به خریداران معرفی می‌گردد.


7- نکات مهم و آموزش:

در قسمت نکات مهم و آموزشی تمامی مواردی که در امر ویلای ایده‌آل، با سند مالکیت و محاسن و معایب ویلا، زمین و معرفی مناطق ویلایی و استفاده درست و صحیح و نگهداری و خرید ویلا را به شما معرفی می‌کنیم، تا در انتخاب و خرید و نگهداری ویلا تمام اطلاعات لازم و کافی را داشته باشید.


8- ثبت ملک:

در این قسمت که بیش‌تر به اشخاصی که قصد فروش ویلا و ملک خود را در تمامی مناطق کشور علی‌الخصوص مناطق شمالی کشور دارند توصيه مي‌شود، كه می‌توانند ملک خود را در سایت فعال و برند بانیان مسکن با توضیحات دقیق و تصاویر کامل ثبت تا راحت‌تر ملک خود را به نمایش و فروش گذارند.


9- تماس با بانیان مسکن:

در قسمت تماس با بانیان مسکن می‌توانید با مدیریت سایت و تماس با مشاورین در جهت مشاوره رایگان ارتباط برقرار کنید.

 

10- جستجو ملک:

در قسمت جستجو ملک شما می‌توانید ملک خود را با قیمت مد‌نظر و متراژ و مساحت و نوع سازه و بنا و موقعیت ساحلی یا جنگلی بودن و از همه مهمتر متناسب با بودجه خود، در این قسمت جستجو و پیدا و در مورد توضیحات بیشتر با مدیریت سایت ارتباط برقرار کنید.

اشخاصی كه قصد خريد ويلا و يا زمين در شمال، به‌خصوص در مناطق غرب مازندران، از رويان و نوشهر تا متل‌قو و نمک‌آبرود و كلارآباد و سلمان‌شهر را دارند، توصيه می‌شود به یکی از فعال‌ترين و مسلط‌ترين سايت خريد و فروش ويلا در كشور به نام بانيان مسكن در راستای مشاوره و انتخاب ويلا مدنظر خود، وارد سايت و پس از مشاهده تصاوير ويلاها و قيمت ويلا با توجه به بودجه خود با مديريت سايت مشاوره تا انتخاب دقيق و باب ميل داشته باشند.
ويلا و تصاوير ويلاهای موجود در سايت با قيمت‌های متفاوت از 100 ميليون تا چند ميليارد به صورت نمونه و به صورت محدود در سايت موجود می‌باشد و پيشنهاد ما به خريداران ويلا، پس از ديدن نمونه‌های موجود ویلا در سايت بانيان مسكن، تماس با مديريت و مشاورين سايت مي‌باشد تا به خواسته و علائق خريداران ويلا مناسب و ايده‌آل با ارسال تصاوير از طريق تلگرام به مشتريان و خريداران معرفی گردد.

 

جستجو ویلا در سایت املاک بانیان مسکن

 

تشخیص اعتبار در سایت‌های املاک شمال

در شمال سايت‌های زيادی در امر خرید و فروش و معرفی و عرضه ويلا وجود دارند كه بسیاری از آنها فاقد كادری مجرب و مجوز رسمی و كد رهگیری می‌باشند به همین دلیل سايت جامع و فعال بانيان مسكن اَمن شمال با كادری مجرب و مشاورين حرفه‌ای فعال در عرصه ملک و مسكن و با دارا بودن مهندسين عضو كمسيون نظام مهندسی استان و مجوز رسمی املاک و مسكن با كد‌رهگیری آماده ارائه خدمات و معرفی ملک، ويلا با سند مالکیت و جواز و پایان‌كار به هموطنان می‌باشد.

 

فعالیت سایت بانیان مسکن در شمال

سایت بانیان مسكن با كادری فعال در زمینه ساخت و ساز و اخذ جواز ساخت و پایان‌كار و مراحل قانونی اخذ کنتور برق و کنتور گاز و سند مالكيت برای ویلاها و زمین‌هایی كه فاقد سند مالكيت و مجوز ساخت هستند كه در بیش‌تر موارد دارای سند شورایی می‌باشد را عهده‌دار است تا کمکی باشد به اشخاصی كه خواهان ویلا امن و معتبر در شمال می‌باشند.

بانیان مسکن

سايت بانيان مسكن با احداث ويلاهاي مطرح و معروف در مناطق توریستی و پر‌طرف‌دار ویلایی در شهرهای نوشهر، رویان، نمک‌آبرود، متل‌قو، چالوس با فاصله نزدیک با دریا و جنگل در شمال و تفکیک اراضی هکتاری و احداث شهرک‌هایی چون شهرک زيتون شهرک نگین سیسنگان و آپارتمان ساحلی دریایی نور در شهر نوشهر از پیش‌گامان و فعالين عرصه مسكن و آپارتمان، ويلا در شمال شناخته شده مي‌باشد.
هدف سایت بانیان مسكن انتخاب و معرفی ويلاهای ساحلی و جنگلی به روز و در بعضی موارد زیر قيمت و اكازیون، به صورت مستقل و در بيش‌تر موارد شهرکی با رعايت فاصله‌های عرف و مناسب ويلاها از هم به دليل دنج بودن مكان ويلا در شمال جهت امنيت و راحتی برای معرفی در دستور كار خود قرار داده است.
بهترین‌های ویلا، زمين، آپارتمان ساحلی و جنگلی و اجاره شبانه و رهن و اجاره سالانه ویلا در شهرهای غرب استان مازندران به صورت مستقل و يا شهركی را از ما و پرسنل كار آزموده و فعال بانيان مسكن بخواهيد تا شما را در انتخاب ويلا باب میل‌تان یاری نماییم.


ارتباط با مشاورین فروش سایت

جهت هماهنگی با مديريت سايت با شماره موبايل 09124957595 و مشاوره رایگان شبانه روزی با مشاورین مجرب با شماره 09113957200 و جهت اتصال به تلگرام و كانال تلگرام در راستای ارسال تصاویر بیش‌تر از ویلاها و ملک مورد نظرتان از لحاظ قیمتی با شماره تلگرام 09359626793 تماس حاصل فرمائید.

برای خرید ویلا در شمال می‌توانید سایت بانیان مسکن را در گوگل‌پلاس، توییتر، فیس‌بوک، تلگرام و یا سرچ کلمات مرتبط با خرید و فروش ویلا در اینترنت جستجو و با ویلاهای به روز و آماده فروش ما ارتباط داشته باشید و فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته ویلاهای فروخته شده از لیست با آرم فروش رفته مشخص شده است.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.