فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

تفاوت های ویلای فلت با ویلای دوبلکس در شمال

اگر به دنبال خرید ویلا یا فروش ویلا در شمال هستد نکاتی وجود دارند که اگر از آن ها مطلع نیستید ممکن است ضرر شدیدی برای شما حاصل شود. برای مثال باید بدانید فلت چیست ؟ تفاوت ویلا های فلت با ویلاهای دوبلکس و , ویلا تریبلکس چیست؟ زیرا ممکن است در شرایط خاصی قیمت و اهمیت این نوع ویلاها از یکدیگر بیشتر یا کمتر بود و با دانستن این موارد باعث امن تر بودن خرید ویلا و یا فروش ویلا برای شما می شود.

ویلا به ساختمان هایی در ارتفاع کم به صورت یک طبقه و نهایت در دو طبقه که در مناطق تفریحی و توریستی یا بیرون از بافت شهری و بیشتر در حومه شهر و روستاها و ییلاقات احداث میگردد و در مجموع جنبه اقامت شبانه یا فصلی برای اشخاص داشته.

 

خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال
 

 

 اشکال مختلف ویلا در شمال

ویلا در شمال از لحاظ ساختمانی اشکال متفاوتی داشته و بیشتر به ویلاهای فلت، نیم دوبلکس، دوبلکس، تریبلکس دیده و شناخته می شوند و این ساختمان های ویلایی میتوانند درون شهرک یا بیرون از شهرک و در مناطق ساحلی، جنگلی اجرا شده باشند. اختلاف این سبک ویلاها را از لحاظ ظاهری و نقشه و ساخت در زیر برای شما شرح خواهیم داد.

 

ویلا فلت چیست

به نام های ویلا همکف یا ویلا یک طبقه نیز در شمال شناخته میشود، به ویلاهایی که در یک طبقه و دارای یک سقف میباشند اطلاق میگردد و بیشتر با سازه ای 80 تا 150 متری دو یا سه خواب در شمال دیده میشوند، این دست از ویلاها که قدمت بیش‌تری نسبت به دیگر سبک های ویلا در شمال دارند بیشتر سازه های قدیمی و نیاز به بازسازی را شامل می شوند، چرا که در حال حاظر با افزایش قیمت زمین دیگر مقرون به صرفه نیست که از این مدل ویلاها برای فروش احداث گردد و بیشتر سازندگان از چند سال قبل به سوی ویلا دوبلکس روی آورده اند.


خرید ویلا فلت شمال

 

ویلا نیم دوبلکس

به ویلا نیم پیلوت، ویلا نیم طبقه در بین عوام شهره بوده و به ویلاهایی که مابین ویلا فلت با ویلا دوبلکس قرار دارند و بیشتر به ساختمان هایی که دارای دو خواب با پارکینگ زیر ساختمان اجرا شده اطلاق میشوند. این مدل ویلاها را نیز تا حدودی در شمال خواهید دید که با قیمتی ارزان تر از ویلا دوبلکس و کمی گران تر از ویلا فلت به مشتری عرضه میشود.

 


ویلا نیم دوبلکس شمال
 


ویلا دوبلکس

به ویلاهایی که بیش‌ترین طرح و نقشه ویلایی در شمال را به خود اختصاص داده و در دو طبقه احداث میگردد اطلاق می شود، همین طور به عنوان پرفروش ترین ویلا در شمال از لحاظ تیپ و نقشه شناخته می شود و ما در فایل های فروشی ویلا در سایت املاک بانیان مسکن موارد متعددی را به شما نمایش داده ایم.

 

خرید ویلا دوبلکس شمال

 

به ساختمان هایی که در دو طبقه و بیشتر در حدود سه طبقه احداث شده و در مناطقی از شمال که نیاز به چشم انداز و مناظر کامل تر و آزاد تر از دریا و جنگل دارند اجرا می شوند.



ویلا تریبلکس شمال

 

بهترین نقشه ویلا در شمال کدام است؟

بهترین و مناسب ترین نقشه ویلایی در شمال میتواند نقشه ویلا دوبلکس باشد، چرا که تمامی شرایط یک ویلا مطلوب برای هر فردی را داراست و افراد می‌توانند با سلیقه شخصی خود یک ویلا دوبلکس با استخر و محوطه ای زیبا را داشته باشند، و داشتن محوطه ای زیبا مستلزم زمین بالای 300 متر برای ویلا می باشد.
ویلا دوبلکس از این نظر به عنوان پرفروش ترین نقشه ویلایی در شمال محسوب می شود که، میتواند در طبقه همکف دارای سالن بزرگ با آشپزخانه ای فول امکانات و یک اتاق خواب مستر به عنوان اتاق مهمان و یا اتاقی برای افراد مسن سال باشد که توانایی بالا رفتن از پله را ندارند، و این سبک ویلا دوبلکس در طبقه اول به طور حتم دارای نشیمن متوسط و دلپذیر به همراه دو یا 3 خواب مستر که بستگی به متراژ ویلا و جمعیت افراد داشته باشد، همچنین تراسی بزرگ و دلباز رو به دریا و جنگل باشد که حس واقعی ویلا را با مناظر زیبای اطراف خود به مالک نشان دهد.

 

قیمت ویلا دوبلکس

قیمت ویلای دوبلکس در مناطق مختلف شمال متفاوت است، در مناطق ساحلی و پرفروش ویلا در شمال مانند شهرهای نوشهر، متل قو، رویان، نمک آبرود، شما میتوانید با قیمت پایه از 180 میلیون به بالا صاحب یک ویلای دوبلکس مناسب در مکانی جنگلی درون شهرک یا بیرون از شهرک به عنوان ویلا مستقل و آزاد شوید.
شرایط خرید ویلا در هر مدل نقشه و سازه ای در شمال مستلزم شناخت کامل از منطقه مربوطه از لحاظ امنیت محیطی و سند و قیمت می باشد و باید دقت نمایید تا خدای ناکرده در مناطق ممنوعه ویلا فروشی در شمال که در نکات قبل اشاره داشتیم ورود پیدا نکنید، تا خریدی امن و آرامش بخش داشته باشید.

خرید ویلا دوبلکس ساحلی در شمال گزینه بهتری است یا ویلا دوبلکس جنگلی؟
خوب به طور قطع یک ویلای ساحلی شیک با ساحل اختصاصی و چشم انداز همزمان جنگل و دریا میتواند رویای هر فردی باشد، اما باید توجه داشت که قیمت چنین ویلایی در بیشتر موارد و به خصوص در شهرهای برند، با قیمتی بالای میلیارد تومان خواهد بود و خریداران خاص خود که بیشتر قشر مرفه جامعه هستند را در بر دارد، اما ویلای جنگلی با قیمت مناسب تر میتواند در هر مکانی از شرق تا غرب مازندران برای اقشار متوسط گزینه مناسب تری باشد و این اختلاف ویلا ساحلی با ویلا جنگلی به دلیل ارزش چند برابری ملک ساحلی نسبت به ملک های جنگلی و آن هم به دلیل وجود مساحت محدود زمین در ساحل نسبت به جنگل در شمال میباشد.

همینطور می‌توانید از راهنمای جامع برای داشتن یک ویلا از انتخاب زمین تا خرید ویلای آماده سایت بانیان مسکن نیز استفاده کنید.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.