فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

خرید ویلا جنگلی در نوشهر

خرید ویلا جنگلی در نوشهر، از زمان های گذشته نیز مورد توجه افراد سرشناس و منطقه شناس قرار داشته به گونه ای که کاخ شاه و دیگر ویلاهای هنر مندان قدیمی و اکثر فیلم های سینمایی زمان گذشته در این شهر ساحلی فیلمبرداری می شده.

ویلای فروشی در این شهر به دو دسته شامل ویلا جنگلی شهرکی و دیگری ویلا مستقل تقسیم می شود و با توجه به سلیقه و توان خرید مواردی از انواع ویلا فروشی جنگلی در شمال را از لحاظ سازه و نقشه به شما معرفی می کنیم.
انتخاب منطقه برای خرید ویلا کاملا سلیقه ای است و دلایل موجهی نیز به همراه دارد، به چند نکته در مورد ویلای جنگلی فروشی در نوشهر که می تواند در این راستا قرار گیرد اشاره می نماییم.

 

خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال


نوشهر

جاده نوشهر

از نظر برخی افراد شهر نوشهر چون همزمان دسترسی آسان و کوتاه مدت به دریا و جنگل را برای شخص به همراه داشته و هوای مطبوع و فرح بخش خود را به رخ می کشد، بهترین انتخاب خرید ویلا جنگلی در شمال میتواند باشد و از طرفی ویلایی که در دل جنگل باشد سکوت مطلق و آرامشی که ناشی از سبز بودن منطقه است را به انسان انتقال می دهد، این سبک ویلاها در نوشهر به وفور یافت می شود.


ویلای فروشی با اختلاف دریا و جنگل در نوشهر

از طرفی چون فاصله جنگل تا دریا در مناطقی از شمال مانند نوشهر به نزدیک ترین حالت خود می رسد و این نظر، نظر افراد کمی نیست و اکثرا به این مساله اذعان داشته و علت آن است که، این فاصله نزدیک ویلای جنگلی تا دریا، چون در دل جنگل  واقع است و تحول وسیع خود را دارد پس با تنوع همراه است و هرگز تکراری نمی شود.
در کنار آن دسترسی به ساحل و دریا دور نیست و با صرف زمان بسیار کمی به دریا می رسید، برخی معتقد هستند که دریا بعد از یک مدت تکراری می شود چون دریا همیشه دریاست و تنوع زیادی ندارد، شاید برای دو سه روز واقعا عالی باشد ولی برای چند روز متوالی خسته کننده می شود و خواه ناخواه مسافران یا مراجعه کنندگان به شمال و دریا به سمت جنگل و طبیعت رنگارنگ آن سوق داده می شوند.
جنگل تنوع خودش را دارد و کمتر کسی هست که در خاطرات و عکس های شمال خود عکسی از جنگل رفتن و کباب زدن نداشته باشد، نکته قابل توجه که برای ویلاهای جنگلی شناخته شده آب و هوای آن است.
شاید سوالی با این مزمون مطرح شود،

مگر فاصله دریا تا جنگل کم نیست پس چرا می فرمایید آب و هوای آن ها فرق می کند؟

در جواب این سوال می توان گفت چون طلوع خورشید در این منطقه از سمت دریا صورت می گیرد و گرمای تابش و رطوبت آب از طریق نسیم صبحگاهی به سمت ساحل میرسد، کمی هوای ساحل را گرم می کند و چون هوای جنگل در هنگام شب به علت انتشار دی اکسید کربن خنک شده است باد گرم و رطوبت به این هوای خنک رسیده و با توجه به نزدیکی دریا و جنگل باعث بوجود آمدن یک نسیم صبحگاهی لذت بخش از سمت دریا می شود، این لذت و هوا خود یک نوع تنوع است برای خرید ویلایی که جنگلی باشد.

 

 

سوال دیگر مطرح شده بود و این که آیا ویلاهای جنگلی امنیت دارند یا خیر؟

این سوال به صورت کلی پرسیده شده ولی ما بصورت ریز و شفاف پاسخگو هستیم.
امنیت ویلای جنگلی چون در بیشتر موارد کنار هم ساخته می شوند و به صورت ویلا شهرکی یا ویلا مستقل در همسایگی ویلاهای دیگر قرار دارد بالاست، اگر همین ویلای جنگلی شهرکی باشد که دیگر جای هیچ نگرانی نیست چون شهرک دارای نگهبانی 24ساعته و کادری مجرب هستند.


حال جور دیگری به این سوال نگاه کنیم،
اگر منظور امنیت جانی از نظر حیوانات و موجودات درون جنگل باشد باید این گونه پاسخ داد: حیوانات درنده درون جنگل عموما وارد جاهایی که شلوغی باشد حضور پیدا نمی کنند چون ترس از دست دادن جان خود را دارند، ولی اگر تنها به دل جنگل رفتید لازم است ابزاری برای دفاع احتمالی خود در برابر حیوانات به همراه داشته باشید، اما موجودات و حشراتی که هیچ یک از ما اصلا خوشمان نمی آید و در هنگام چشیدن لذت خواب و استراحت در این هوای بسیار عالی و سکوت و آرامشی که جنگل به ما هدیه داده توسط حشرات و جانوران از دست بدهیم که این موضوع راه بسیار ساده ای دارد، کلیه درب ها و پنجره ها را مجهز به توری می کنیم تا از ورود امثال این جانوران به داخل ویلا جلوگیری نماییم. (این مشکل برای تمام افراد صاحب خانه رخ می دهد پس جای نگرانی نیست).

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.