فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

اهمیت چشم‌انداز در خرید ویلا

به طور یقین ویلا در مناطق خوش آب و هوا که دارای مناظر دیدنی و چشم‌انداز رویایی باشد را به ویلای سرد و بی‌روح مناطق بدون منظره و چشم‌انداز ترجیح می‌دهید، به دلیل اهمیت زیاد چشم‌انداز یا همان ویو می‌خواهیم در این قسمت راجع به تاثیر آن در خرید ویلا بحث نماییم.
همه ما توقعی که از ویلای فروشی در شمال داریم این است که علاوه بر داشتن جنبه فیزیکی و ساخت مناسب در بنا و نمای ویلا، دارای محیطی روح‌بخش و چشم‌نواز باشد تا با دیدن مناظر طبیعی لذت بخش اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده بگذرانیم.
ویلا را برای این‌که بهتر بفروشید باید به نکاتی مهم و سرنوشت‌ساز از انتخاب منطقه تا متریال ساخت و .... توجه داشته باشد که در قسمت نکات آموزشی با عنوان دلیل فروش نرفتن ویلا در شمال چیست و اینکه چه ویلاهایی سخت‌تر به فروش می‌رسد توضیح دادیم.

 

خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال


چشم‌انداز ویلا یعنی چه ؟

چشم‌انداز یا در اصطلاح املاکی‌های شمال ویو، به مناظر و طبیعت زیبا و بکر جنگلی یا ساحلی اطراف ویلا اطلاق می‌شود، که برای ویلا این چشم‌انداز بهتر است بدون مشرف و بدون مانع باشد و بتوان تا مسافت طولانی با چشم باز از زیبایی‌های طبیعی اطراف ویلا لذت برد.

چه ویلاهایی در شمال دارای چشم‌انداز مناسب‌تری هستند؟

سوال خوبی است، چشم انداز در ویلاهایی بیشتر جلوه‌گری می‌کند که، ارتباط مستقیم با طبیعت برقرار می‌کنند، یعنی در اصطلاح ویلا در دل جنگل قرار داشته و با فاصله مناسبی که با ویلاهای اطراف دارد هرگز ویو و دید ویلا کور نمی‌شود.
به طور کل می‌توان ویلاهایی را دارای چشم‌انداز مناسب دانست که در ارتفاع و شیب زیاد نسبت به جاده سراسری قرار دارند، چنین ویلاهایی عموما در دامنه کوه و ارتفاع جنگل قرار داشته و به دلیل ارتفاع زیاد از سطح دریا و جاده سراسری، چشم‌انداز رویایی و مسلط دریا و جنگل را خواهند داشت، در بیش‌تر موارد قیمت ویلا در دامنه جنگل و پای کوه از ویلاهای جلگه‌ای و پست بیش‌تر خواهد بود و آن‌هم به دلیل ارزش زمین در این نقاط و دلیل اصلی داشتن ویو چشم‌انداز کامل و آزاد ویلا می‌باشد.
مورد بعدی ویلاهایی هستند که در رو‌‌ به ‌رو یا اطراف خود مانعی نداشته و چشم‌انداز آزاد و کامل از جنگل یا دریا را دارا می‌باشند، البته وجود چنین ویلاهایی برای خرید بسیار نادر می‌باشد و امکان این‌که بعدها ویو یا چشم‌انداز ویلا به دلیل وجود زمین در اطراف ویلا کور شود وجود دارد.

 

اهمیت چشم‌انداز در ویلای ساحلی؛

 

ویلا با ویو دریا


در مورد ویلا ساحلی نیز داشتن چشم‌انداز دریا مهم می‌باشد، به گونه‌ای که چشم‌انداز را در ویلای ساحلی چسبیده به آب بهتر می‌توان دید تا ویلا ساحلی که از دریا فاصله داشته و در پلاک‌های دور‌تر از دریا قرار دارد.
این نکته در مورد تمامی ویلای ساحلی فروشی شمال صادق است که بیش‌تر ویلاهای پلاک اول دریا و در مجموع تمامی ویلاهای ساحلی علاوه بر داشتن چشم‌انداز و دید دریا، همزمان در ضلع جنوبی خود دید و چشم‌انداز جنگل را نیز خواهند داشت و این یکی از خصوصیات و مزایای ویلا ساحلی نسبت به ویلا جنگلی می‌تواند باشد.
در بدترین حالت برای یک ویلای ساحلی فروشی در شمال این می‌تواند باشد که دید و چشم‌انداز دریا را نداشته باشد، با این‌که به نام ویلا ساحلی شناخته می‌شود اما همین دلیل مهم یعنی نداشتن ویو ممکن است خریدار را از خرید ویلا ساحلی با چنین شرایطی باز دارد، پس می‌توان به اهمیت چشم‌انداز و ویو در ویلا پی‌برد، که این مساله می‌تواند یکی از عوامل مهم و اصلی فروش ویلا در شمال باشد.

 

اهمیت چشم انداز در ویلای جنگلی:

 

ویلا با ویو جنگل


همان‌طور که می‌دانید یکی از شرایط خوب فروش ویلا داشتن منظره و چشم‌انداز مناسب برای ویلا می‌باشد و این مهم تاثیر بسزایی در قیمت ویلا خواهد داشت، در این بین اهمیت ویو برای ویلای جنگلی نیز کاربرد دارد و به عبارتی هر چه ویلای جنگلی دارای چشم‌انداز مناسب‌تری باشد خریداران بیش‌تری را به خود جذب می‌نماید و در نهایت به فروش خوب و سریع ویلا در بین ویلاهای دیگر که از ویوی مناسبی برخوردار نیستند منجر می‌گردد.


خرید بهترین ویلاها از نگاه چشم انداز و منظره؛

بهترین ویلاهای فروشی را می‌توان در میان ویلاهای شهرکی ساحلی یا جنگلی اما با چشم‌انداز کامل و باز دریا و جنگل جستجو کرد، البته باید به کیفیت ساخت ویلا و سند ویلا که به مدارک و اسناد مالکیت شناخته می‌شود نیز دقت کرد.
بهترین گزینه برای خرید ملک یا زمین تا 300-400 میلیون تومان می‌تواند خرید زمین با چشم‌انداز کامل جنگل درون شهرکی بزرگ و کامل در شمال باشد، که ما می‌توانم خرید زمین آماده ساخت در شهرک زیتون نوشهر را به شما پیشنهاد دهیم تا با ساخت ویلایی لوکس و مدرن سرمایه‌گذاری سودآوری در بخش ملک و مسکن داشته باشید.


پیشنهاد مشاور:

ویلاهای مناسب برای خرید که چشم‌انداز کامل و آزاد در منطقه‌ای ساحلی و جنگلی را داشته باشد می‌توان در شهرهای ساحلی نوشهر، متل‌قو، نمک‌آبرود، رویان جستجو کرد و در این میان فروش ویلا در رویان که گستره‌ای 50 کیلومتری از نوشهر تا رویان را دارد از دید ما بسیار مناسب می‌باشد، چرا که هم ویو و چشم انداز دریا و هم چشم انداز و مناظر جنگلی را ما‌بین این دو شهر ساحلی خواهید داشت.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.