فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

شناخت و بررسی خرید ویلا باغ در شمال

ویلا باغی دنج در روستایی از شمال

مدت‌هاست نام ویلاهای روستایی و خانه باغ‌ها بیشتر به گوش‌مان می‌خورد و بسیاری از افراد را در جستجوی یافتن محیطی آرام می‌بینیم. کمتر کسی است که به فکر داشتن حداقل باغچه‌ای کوچک به دور از محیط آلوده شهر نباشد، افزایش خانه‌هایی که در حومه مناطق خوش آب و هوایی چون شمال احداث شده‌اند خود گواهی بر این ادعا هستند.

وجود چنین خانه‌هایی به همه افراد فرصت داده است تا از آلودگی‌های کلان شهرها فاصله بگیرند و زندگی را کاملا متفاوت تجربه نمایند.
همه می‌دانیم افزایش ساخت و سازها مانعی بر سر راه ارتباط با طبیعت شده است، با احداث آپارتمان‌های بلندمرتبه شاید غروب آفتاب را به سختی بتوان مشاهده کرد و طبیعت را کمتر بتوان به چشم دید، همین امر سبب شده است خانه باغ‌ها و ویلا‌های روستایی محبوبیت زیادی پیدا کنند.

 

خرید انواع ویلاهای جنگلی در شمال

 

چنین ویلاهایی همان‌گونه که از نامشان مشخص است در خارج از شهر و در یک روستای فوق العاده بکر ایجاد شده‌اند، جایی که همه چیز رنگ دگر دارد و زندگی در جریان است.
وجود کلبه‌های چوبی و جاده‌های خاکی سبب شده خیلی‌ها چنین خانه‌های ویلایی را با نام خانه مادربزرگ بشناسند چرا که همه با دیدن این خانه‌ها حالشان بهتر می‌شود.

 

ویلا باغ شمال


تصور شما از خانه باغ روستایی در شمال چیست؟

صدای موج، بوی خاک نم‌خورده، بوته‌های سبز و صدای پرندگان، مکانی به دور از دود و ترافیک و فارغ از همهمه و شلوغی شاید بهترین توصیف از خانه باغ‌های شمال باشد. جایی که سکوت حکم فرماست و می‌توان زیر سایه درختی دراز کشید و ساعت‌ها آبی آسمان را دید و نفس کشید. می‌توان ساعت‌ها به طبیعت چشم دوخت و در افکار خود غرق شد، جایی که می‌شود ردی از شادی و سرزندگی یافت. آن‌جا فرصتی است برای پیاده روی در کوچه باغ‌های باصفا، کوچه باغ‌هایی که پر از ویلاهای روستایی به نام باغ ویلا هستند.
مطمئنا تصور شما هم از ویلاهای روستایی شمال آرامش، میزبان‌هایی مهربان و گذراندن تعطیلات به شیوه‌ای کاملا متفاوت است با این حال قبل از خرید این خانه‌ها به مواردی که در ادامه آمده است حتما دقت داشته باشید.

 

باغ ویلا در شمال


قبل از خرید ویلا باغ یا ویلای روستایی به چه نکاتی دقت کنیم؟

آیا خانه باغی که انتخاب کرده‌اید سند دارد؟

زمانی که به قصد خرید ویلا روستایی راهی شمال می‌شوید دقت داشته باشید که آن‌چه خریداری می‌کنید حتی اگر باغچه و یا خانه‌ای بسیار کوچک در روستای شمال است می‌بایست دارای سند باشد تا بعدها مشکلی در این باره برایتان پیش نیاید. حتما به امکانات آن دقت داشته باشید و قبل از هر چیز مشخص کنید خواست شما از چنین خانه‌ای چیست، برخی‌ها مایلند آن‌چه خریداری می‌کنند علاوه بر آب، برق و موارد این چنینی مجهز به اینترنت باشد.
بنابراین بهتر است قبل از اقدام در راستای خرید، به دقت بررسی کنید که چنین خانه‌ای در شمال چه امکاناتی را به شما می‌دهد و انتظار چه امکاناتی از این خانه باغ چندان منطقی نیست.


خانه باغ امنی را انتخاب کنید!

امنیت روستا را جدی بگیرید، حتی اگر قرار است در سال تنها به مدت چند روز در روستا مستقر شوید باز هم سعی کنید از میان گزینه‌های پیش رو مکانی را انتخاب نمایید که از امنیت بالایی برخوردار است و مشکلی برای‌تان پیش نمی‌آید. بسیاری از ویلا باغ‌هایی که در دل روستاهای شمال احداث شده‌اند فاقد دیوار هستند و کمترین امکانات ایمنی را نیز در اختیار ندارند، بنابراین سعی کنید در محله‌هایی امن دست به خرید بزنید.


بودجه خرید ویلا یا باغ خود را فراموش نکنید

حتما با در نظر گرفتن بودجه‌ای که کنار گذاشته‌اید یک ویلا باغ را برگزینید، این خانه‌ها ممکن است کوچک و ارزان، یا بزرگ و گران باشند. برخی از ویلا باغ‌ها بافت‌های فرسوده‌تری دارند و با قیمت‌های مناسب‌تر خرید و فروش می‌شوند در حالی که تعدادی هم بازسازی شده‌اند و از قیمت‌های بیشتری برخوردارند.
توصیه می‌کنیم به سن بنا دقت داشته باشید، این که چند سال از ساخت ویلا باغی که انتخاب کرده‌اید می‌گذرد اثر شایانی بر قیمت آن دارد، با در نظر گرفتن این نکته دید بهتری نسبت به قیمت خواهید داشت.
اندازه ویلای روستایی از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت می‌باشد. در کنار این‌ها، متناسب با این که ویلا انتخابی چقدر با جاده اصلی فاصله دارد باز هم دارای قیمت متفاوتی خواهد بود، اگر قرار است روزهای زیادی را در روستا سپری کنید و از آن دست افرادی هستید که به محض فرارسیدن تابستان یا ایام نوروز تصمیم می‌گیرید تمام وسایل خود را جمع کرده و تمام تعطیلات را در محیط آرام شمال سکنی گزینید بهترین کار خرید ویلا باغ‌هایی است که از خیابان اصلی چندان دور نیستند، به هرحال ممکن است به کررات نیاز داشته باشید به شهر بروید ضمن این که بهتر است تمام اتفاقات ممکن را پیش بینی کنید تا با وقوع حادثه‌ای غافل‌گیر نشوید.

ویلا باغ در شمال

ویلا باغ‌های شمال همان‌گونه که ما تصور می‌کنیم مملو از صمیمت و صفا هستند، زندگی را می‌توان متفاوت در این خانه‌ها تجربه کرد، خانه‌هایی که در کوچه‌های طویل بنا شده‌اند، کوچه‌هایی که با نم باران ترکیب می‌شوند تا کسانی که عاشق پیاده روی در چنین مکان‌هایی هستند بتوانند ساعت‌ها در آن قدم بزنند.

با تمام این‌ها اگر راهی جاده‌های شمال شدید و تصمیم گرفتید صاحب یکی از این ویلا‌ها شده و اقامتگاهی دائمی برای خود انتخاب کنید، بهتر است به مواردی که گفته شد دقت داشته باشید، کم نیستند کسانی که بعد از خرید ویلاهای روستایی مشکلاتی دامنگیرشان شده است یا با این تصور که در حال خرید یک خانه روستایی کوچک هستند بسیار عجولانه دست به خرید زده‌اند، عواملی که دیر یا زود پشیمانی به همراه خواهد داشت. با خرید هوشمندانه ویلا باغ‌های زیبای شمال، طبیعت را به خانه خود راه خواهید داد.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.