فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

گذری بر ویژگی‌های آشپزخانه ویلا

آن‌ها که می‌خواهند آشپزخانه‌ای پرانرژی در ویلای خریداری شده خود داشته باشند بخوانند

آشپزخانه ویلاهای مدرن، دکوراسیون آشپزخانه ویلا


امروز به سراغ یکی از مباحث شیرین آمده‌ایم محبوب دل خانم‌ها و شاید هم آقایان. در این مقاله قصد داریم به جزئیات و ویژگی‌های آشپزخانه ویلا در هنگام خرید ویلا بپردازیم و در خلالش اشاره‌ای هم به دو نوع آشپزخانه‌های مدرن و کلاسیک داشته باشیم.
این که می‌گویند روح خانه در آشپزخانه محبوس شده بی‌راه هم نیست، اگر تا پایان همراهمان باشید خودتان نیز به این نتیجه خواهید رسید.

خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال

آشپزخانه ویلا در سراسر دنیا از اصول و سبک‌های خاصی پیروی می‌کنند، ما در این‌جا چند نمونه از سبک آشپزخانه را به شما به اختصار معرفی خواهیم کرد.

از کدام سبک آشپزخانه خوشتان می‌آید؟

انواع سبک آشپزخانه ویلا

1- سبک آشپزخانه کلاسیک؛
این نوع سبک از قدیم تا امروز یکی از پرطرف‌دارترین سبک‌ها به شمار می‌رود که در هیچ زمانی از مد نیفتاده و به زیبایی خانه نیز افزوده است.
آشپزخانه‌های کلاسیک در محیط‌های مربع یا مستطیل با طول و عرض نزدیک به هم اجرا می‌شوند و به طور معمول کابینت‌ها به طرح و رنگ چوب (بلوطی و عنابی) هستند، در ضمن تمام پیچیدگی آشپزخانه کلاسیک در معرق و منبت کاری روی کابینت خلاصه می‌شود که بیشتر از طرح و نقش رومی استفاده می‌شود.

2- سبک آشپزخانه مدرن؛
سبک هنر دنیای قرن بیستم، آشپزخانه‌ای که نه مقابل سبک سنتی است و نه باید با سبک معاصر اشتباه گرفته شود، سبکی با کابینت‌های بدون قاب و تخت و هیچ یک از رنگ‌های استفاده شده مات نبوده و برق می‌زنند.
خطوط ضخیم و افقی و پادشاهی رنگ سفید به طور خلاصه سادگی و درخشش از ویژگی این نوع سبک در آشپزخانه‌هاست.

3- سبک آشپزخانه مدیترانه‌ای؛
این سبک خاص عاشقان گرماست، سبکی پر از رنگ‌های گرم و شاد با خطوط ضخیم و کابینت‌های چوبی.
سقف آشپزخانه مدیترانه‌ای از تیر چوبی طراحی می‌گردد و گل‌های سبز برگ و نورهای زرد را در خود جای داده است.

4- سبک آشپزخانه اسکاندیناویایی؛
سبکی پر از راحتی و آرامش با ترکیبی از رنگ سفید و چوب‌های روشن با ویژگی ساده و مدرن و پنجره‌ بزرگ و سراسری.

5- سبک آشپزخانه معاصر؛
سبک معاصر آشپزخانه به معنای پیروی از مد روز و طراحی دکور در زمان اجرای طرح است و به گونه‌ای است که می‌توان گفت که تمام ویژگی آشپزخانه مدرن را دارا می‌باشد و با خصوصیات دیگر سبک‌ها همراه شود.

6- سبک آشپزخانه سنتی؛
جزییات بیشتری نسبت به سبک‌های مدرن دارند، رنگ‌های شاداب و گرم و کابینت‌های طاقچه‌ای با درهای شیشه‌ای و کاشی‌های فیروزه‌ای و متریال سنتی در این سبک مرسوم است.

7- سبک آشپزخانه روستیک؛
سبکی که بوی چوب می‌دهد، استفاده از چوب در نقش و نگار کابینت‌ها و تیرهای چوبی در سقف و تخته‌های پهن چوب در کف و لوسترهای چوبی، در تین سبک روح طبیعت و زندگی روستایی تداعی پیدا می‌کند.

8- سبک آشپزخانه ویکتوریایی؛
سبکی بر گرفته از ملکه انگلیس با طراحی ساده و با شکوه که تلفیقی از سبک سنتی اروپا و آسیاست را همراه دارد و از مصالحی چون چوب، برنج، شیشه، مس، سنگ در آن استفاده می‌شود.

آشپزخانه ویلا، طراحی شیک و دکوراسیون خیره کننده

 

طراحی آشپزخانه در هنگام ساخت ویلا


آشپزخانه‌ای شاد را می‌پسندید یا نمونه‌ای دل‌گیر و بی‌روح؟ مایلید آن‌جا که هستید تجلی‌گاه رنگ‌های شاد باشد یا مکانی محبوس در رنگ‌های تیره و تار؟
آشپزخانه به عنوان یکی از پرکاربردترن بخش‌های ویلا در شمال شناخته می‌شود، جایی که معمولا خانم‌ها بیشتر ساعات روز را آن جا سپری می‌کنند و معتقدند آشپزخانه قسمتی است جذاب و دوست داشتنی.
برای برخی خانواده‌ها، آشپزخانه ویلای شمال تنها محلی است برای پخت غذا اما گروهی دیگر ترجیح می‌دهند صرف غذا را هم در همان آشپزخانه انجام دهند.
طراحی آشپزخانه ویلا کمی سلیقه‌ای شده، به عنوان مثال شماری از آنان که صرف غذا را در آشپزخانه انجام می‌دهند از میز و صندلی برای این کار استفاده می‌کنند و برخی دیگر اپن را به عنوان میز غذاخوری در نظر می‌گیرند و با چینش صندلی اطراف اپن، به صرف غذا می‌پردازند.
به رغم این که همه دوست دارند آشپزخانه‌هایی بی‌همتا و درجه یک داشته باشند باید بپذیریم آگاهی از برخی امور الزامی است و کاملا ضروری.

در هنگام ساخت یا خرید ویلا طراحی کابینت‌ها را دست کم نگیرید
شاید یکی از اصلی‌ترین عناصر آشپزخانه، کابینت و موارد تعبیه شده در کنار کابینت باشد هرچه این وسایل به گونه‌ای در کنار هم چیده شوند که نتیجه نهایی کشیده‌تر باشد، آشپزخانه بزرگتر به نظر می‌رسد. زمانی که آشپزخانه ویلا کوچک است می‌توانید از این ایده استفاده نمایید که بکارگیری حداکثری فضای موجود را به همراه خواهد داشت. پس در هنگامی که قصد خرید ویلا و یا ساخت آن را دارید موارد فوق را در نظر بگیرید.

هم‌خوانی کابینت‌ها و کف آشپزخانه

 

هم‌خوانی کابینت با کف آشپزخانه در ویلای شمال

برای رقم زدن یک هارمونی ستودنی و تحسین برانگیز بهترین کار این است که کف آشپزخانه و کابینت‌ها با هم سنخیت داشته باشند در چنین مواردی هم‌زمان با وارد شدن به آَشپزخانه شاهد یک‌پارچگی بصری خواهیم بود.
حال که اشاره‌ای به کف آشپزخانه داشتیم بهتر است در خصوص سقف آشپزخانه هم صحبت کنیم، استفاده از رنگ‌ها و جلوه‌های شاد می‌تواند به بی‌روحی سقف پایان دهد چرا که این قسمت عموما مورد کم لطفی قرار می‌گیرد و بیشتر افراد به این دلیل که گمان می‌کنند کسی به سقف آشپزخانه نگاه نمی‌دوزد، از جلا دادن به آن صرف نظر می‌کنند. در سقف آشپزخانه ویلا می‌شود از نورپردازی‌های ملایم استفاده کرد و یا آن را مزین به مصالحی نمود که در دیگر قسمت‌های آشپزخانه ویلا مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

با دیوارهای خالی آشپزخانه در معماری ویلاهای لوکس یا لاکچری چه کنیم؟
این دیوارها میزبان وسایل دکوراتیو هستند به این معنا که شما می‌توانید وسایل تزئینی و زیبایی که دارید را روی دیوار آشپزخانه ویلا تعبیه نمایید.
اگر خاطرتان باشد اذعان نمودیم بهترین کار این است که آشپزخانه را مزین نمایید به طرح‌ها و رنگ‌های زیبا. دیوارها دقیقا همان مکان‌هایی هستند که دست شما را برای تزریق خلاقیت کاملا باز می‌گذارند یعنی می‌توانید هر ایده‌ای برای شاد کردن و متفاوت ساختن آشپزخانه دارید را در این قسمت پیاده سازی نمایید.

از چه رنگ‌هایی در دکوراسیون آشپزخانه ویلا استفاده کنیم؟

 

بهترین رنگ های مورد استفاده در آشپزخانه یک ویلا در شمال

به رغم این که نوع رنگی که برای جلا دادن به آشپزخانه‌تان در ویلا استفاده می‌کنید شخصی و سلیقه‌ای است با این حال دقت داشته باشید که رنگ انتخابی با رنگ وسایل دکوراتیو شما نباید مغایرت داشته باشد، بهترین کار این است که رنگ این دو مورد با هم سنخیت داشته باشند و صحنه‌ای که در نگاه نخست به چشم می‌خورد راضی کننده و قابل قبول باشد.

 

وضعیت نور در آشپزخانه ویلا
همان‌طور که رنگ آشپزخانه ویلا بهتر است شاد باشد و جالب توجه، نوری که برای جلا دادن به این قسمت استفاده می‌شود هم انتظار می‌رود رنگارنگ یا حداقل روشن باشد. زمانی که از نور سخن به میان می‌آوریم منظورمان تنها نور چراغ‌ها یا به اصطلاح نورهای مصنوعی نیستند بلکه جهت ساخت ویلا نیز باید به گونه‌ای باشد که نور طبیعی به اندازه کافی به آشپزخانه ویلا بتابد و از این جهت در ساعات روز مشکلی وجود نداشته باشد.

اگر آشپزخانه دارای پنجره است، تنظیم کردن میزان تابش نور در طول روز را از طریق پرده‌ها و یا کرکره‌هایی که به تازگی روی کار آمده‌اند می‌توان انجام داد، با این کار نور طبیعی خورشید در ساعات روز به سادگی تنظیم می‌شود. بافت عناصر را فراموش نکنید
بهتر است با ذکر یک مثال مقصودمان را شفاف‌تر عنوان کنیم، زمانی که کاشی برای کف آشپزخانه خریداری می‌کنید بی‌تردید از فیلترهای زیادی عبور می‌کنید مثلا ساعت‌ها بر روی جنس مصالح ساختمان فکر می‌کنید و یا حتی رنگش را نیز مشخص می‌نمایید.
عامل دیگری که وجود دارد و به این تفاوت‌ها دامن می‌زند، بافت عناصر مثل کاشی است به این معنا که ممکن است کاشی انتخاب شده در هنگام ساخت ویلا براق باشد و یا کاملا برعکس مات. نام دیگر بافت، ساختار است، دقت داشته باشید که علاوه بر تنوعی که در ساخت کاشی وجود دارد در زمینه طرح کاشی‌ها نیز وضعیت به همین صورت است.

انتخاب لوازم آشپزخانه در ویلا مشابه دیگر وسایل موجود
وقتی قسمت‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم را پشت سر گذاشتید نوبت به دیگر وسایل ضروری هم‌چون یخچال، گاز و... می‌رسد. بهتر است برای خلق نتیجه‌ای بهتر مواردی را که انتخاب می‌کنید هم‌خوانی و هارمونی با هم داشته باشند.

آشپزخانه‌های ویلاهای مدرن و لوکس در شمال

 

آشپزخانه‌های ویلاهای مدرن و لوکس در شمال


دکوراسیون آشپزخانه ویلا ممکن است مدرن باشد و یا کلاسیک، عموما در نمونه‌های مدرن از رنگ‌های شاد استفاده زیادی می‌کنند این در حالی است که در نمونه‌های کلاسیک معمولا آن‌چه در همان نگاه نخست توجه‌ها را به خود جلب می‌کند رنگ‌های تیره و تار می‌باشد. دقت داشته باشید هیچ کدام را نمی‌توان ارجح دانست و هر کدام دارای طرفداران و هواداران خودش است با این حال معمولا در آشپزخانه‌های ویلاهای مدرن و لاچکری برای این که جوان پسندتر به نظر برسند از رنگ‌های روشن و خیره کننده استفاده می‌کنند که این نوع ویلاها بیشتر مورد استقبال قشر جوان جامعه قرار می‌گیرند.

جزیره در آشپزخانه؛

جزیره آشپزخانه سبکی از طراحی در حالت مدرن است که به حالت روباز و با نشیمن و سالن ویلا یکی شده است و به عنوان پیش‌خوان مستقل در وسط آشپزخانه قرار می‌گیرد. 
امروزه آشپزخانه‌ها از حالت سنتی با دیوارهای بلند، به حالت مدرن با جایگزین شدن جزیره در ویلاها تغییر کرده‌اند.

کاربرد جزیره در آشپزخانه؛

- از جزیره به عنوان میز ناهار خوری هم می‌توان استفاده کرد.
- بر روی صفحه جزیره آشپزخانه می‌توان از سینگ و گاز استفاده کرد.
- از فضای زیر صفحه جزیره می‌توان به عنوان فر، کابینت، ماشین ظرف شویی استفاده کرد.
- جزیره در آشپزخانه‌های باز و آشپزخانه بسته هم مورد استفاده است.

 

جزیره آشپزخانه


تفاوت جزیره و اپن در آشپزخانه چیست؟

  • اپن در واقع میزی است که از یک یا دو طرف به دیوارهای جانبی متصل می‌شود.
  • میز اپن به همراه دیوارهای کناری تا حدودی دید فضای بیرون به داخل آشپزخانه را محدود می‌کند.
  • جزیره یک پیشخوان جدا از بقیه کابینت‌ها و کاملا مستقل است که در وسط آشپزخانه قرار می‌گیرد.
  • از جزیره می‌توان به عنوان میز صبحانه و یا سطحی برای اجاق گاز و سینک ظرفشویی استفاده کرد.
  • ارتفاع جزیره به طور معمول 90 سانتی‌متر است، اما اگر به عنوان سطح کار بخواهید از آن استفاده کنید ارتفاع 70 تا 75 سانتی‌متر هم مناسب خواهد بود.
  • معمولا اپن از سمت سالن پذیرایی نماسازی می‌شود.
  • جزیره قابلیت نماسازی از 3 جهت را دارد و در بیشتر آشپزخانه‌ها از 3 تا 3 وجه نماسازی می‌شوند.
  • تمامی اپن‌ها ثابت هستند.
  • جزیره قابلیت جابجایی دارد.
  • جزیره نسبت به اپن بزرگ‌تر بوده و از پیچیدگی بیشتری برخوردار است، در ضمن دارای قیمت بالاتری نسبت به اپن است.
     

تفاوت جزیره و اپن آشپزخانه

 

چگونه آشپزخانه را بزرگ‌تر نشان دهیم؟

  • از نور طبیعی در آشپزخانه استفاده کنیم.
  • از صندلی‌های بدون پشتی ‌و هم رنگ پیش‌خوان استفاده کنید.
  • هود مخفی گزینه مناسبی است.
  • نورپردازی خلاقانه
  • نصب آینه
  • استفاده از کابینت هایگلاس
  •  

آشپزخانه مناسب

آشپزخانه تمیز:
آشپزخانه تمیز جلوی چشم افراد بوده و با نشیمن ادغام شده است و بیشتر نقش پذیرایی از افراد دارد.

مطبخ یا آشپزخانه کثیف:
آشپزخانه پنهان از چشم افراد که بیشتر کثیف کاری‌های آشپزی در آن جا و به دور از دید مهمانان و سایر افراد که در اصطلاح اتاق پخت نام دارد انجام می‌پذیرد.

تفاوت آشپزخانه تمیز با آشپزخانه کثیف:

  1. آشپزخانه‌های تمیز از نظر اندازه و ابعاد بزرگ‌تر از آشپزخانه‌های کثیف هستند و در بیشتر موارد تا 3 برابر از نظر اندازه و فضای کاربردی بزرگ‌ترند.
  2. کابینت‌ها در آشپزخانه تمیز لوکس و شیک هستند اما در مطبخ می‌تواند این گونه نباشد.
  3. اسباب و لوازم دم دستی برای پخت و پز و شست و شو دور از چشم در مطبخ قرار دارد اما در آشپزخانه تمیز این گونه نیست.
  4. گاز و ماشین لباس‌شویی و ماشین ظرف‌شویی را در آشپزخانه کثیف و در آشپزخانه تمیز، فر، ماکروفر، یخچال لوکس قرار دهید.

 

پنتری آشپزخانه چیست؟
پنتری کلمه‌ای فرانسوی از واژه پن به معنی نان است و شامل قفسه‌هایی است که برای نگهداری نان و غذاهای فاسد شدنی در قدیم از آن استفاده می‌کردند.
امروزه پنتری در آشپزخانه‌های مدرن قسمت کوچکی از فضا را به صورت طبقات و قفسه تشکیل می‌دهد و حکم سوپر مارکت آشپزخانه برای نگهداری وسایل و مواد مصرفی دارد.

 

پنتری

 

سینک فانتزی و سینک نیمه فانتزی چیست؟

ممکن هنگام خرید سینک با دو اصطلاح فانتزی و نیمه فانتزی در سینک برخورد کنید.
از لحاظ عمق لگن و ضخامت ورق، سینک‌ها به دو دسته فانتزی و نیمه فانتزی تقسیم می‌شوند.

سینک فانتزی:

  • عمق لگن 18 سانتی متری در سینک فانتزی بیشتر تولید می‌شود.
  • عمیق‌ترین سینک فانتزی 22 سانتی متر است.
  • در بازار بیشتر عمق لگن 18 تا 20 موجود است.
  • ضخامت ورق در سینک‌های فانتزی 0/8 تا 1 میلی‌متر می‌باشد.
  • سینک‌های فانتزی به خاطر عمق و ضخامت بیشتر ورق، قیمت بالاتری نسبت به سینک نیمه فانتزی دارند.

سینک نیمه فانتزی:

  • سینک نیمه فانتزی کمتر تولید می‌شود و دارای عمق 16 سانتی‌متر می‌باشد.
  • در بازار عمق 16 سانتی‌متر سینک نیمه فانتزی بیشتر موجود است.
  • کم‌ترین عمق سینک نیمه فانتزی 14 سانتی‌متر است.
  • ضخامت ورق در سینک نیمه فانتزی 0/6 میلی‌متر است.

 

انواع سینک ظرف‌شویی از نظر جنس ساخت:

سینک استیل؛
نوعی از سینک‌های رایج در بازار که از جنس استیل تهیه و تولید می‌شود.

مشخصات سینک ظرفشویی استیل؛

  • کم و بیش دوام خوبی دارد
  • تمیز کردن اثرات لکه آب سخت است
  • به راحتی با شوینده امکان تمیز شدن دارد
  • قیمت پایین نسبت به سایر سینک‌ها
  • هنگام شستشو سر و صدای بیشتری نسبت به دیگر سینک‌ها ایجاد می‌کند

سینک کامپوزیتی (گرانیتی)؛
سینکی از جنس گرانیت و رزین و مواد مختلف ساخته می‌شود که امروزه بسیار رایج و مورد استفاده در آشپزخانه‌هاست.

مشخصات سینک ظرفشویی کامپوزیتی؛

  • با دوام و محکم
  • اثری از لکه روی آن به جا نمی‌ماند
  • مقاوم در  برابر خوردگی و خراش

سینک چدنی:
سینک ظرفشویی چدنی نوعی دیگر از محصولات تولیدی در آشپزخانه‌هاست که جنس آن از چدن تولید می‌شود.

مشخصات سینک ظرفشویی چدنی؛

  • دوام و استحکام بسیار بالا
  • صدای کم هنگام شستشو ظروف
  • وزن سنگین
  • تنوع رنگ
  • امکان خراش و خوردگی وجود ندارد
  • قیمت بالاتری نسبت به سینک استیل دارد.

سینک سنگی؛
سینک ظرفشویی سنگی از متریال لوکس در آشپزخانه‌هاست و در دو نوع سنگ مصنوعی و سنگ طبیعی تولید می‌شود و در سه نوع جنس و طرح ، سنگ کورین- سنگی صابونیسنگ مرمر تولید و عرضه می‌شود.

مشخصات سینک ظرفشویی سنگ کورین؛

  •  تنوع رنگی بالا
  • شستشو راحت و آسان
  • قیمت بالا
  • در برابر آلودگی و لکه مقاوم است
  • مقاوم در برابر قارچ و باکتری
  • مقاوم در برابر خراش و خوردگی

مشخصات سینک ظرفشویی سنک صابونی؛

  • امکان ساخت سینک با کانتر به صورت یک دست و یک پارچه وجود دارد
  • دارای وزن بالایی به دلیل جنس آن است
  • خراشیدگی و کنده شدن در آن وجود دارد
  • تمیزی آسان و اثری از لکه‌های شوینده و آب باقی نمی‌ماند
  • به هر طرح و شکلی قابل برش خوردن است و از لبه‌های تیز و آسیب رسان خبری نیست
  • قیمت بالایی دارد

مشخصات سینک ظرفشویی مرمر؛

  • ظاهری زیبا به آشپزخانه و دیزاین آن می‌دهد
  • استحکام و مقاومت بالایی دارد
  • امکان شکستگی و خوردگی بسیار کم است
  • بعد از مدتی رنگ سینک کدر می‌شود
  • احتمال شکستن لوازم چینی و بلور به دلیل سختی بالای سنگ مرمر هنگام شستشو وجود دارد.

سینک سرامیکی؛
نوعی از سینک‌های رایج و معمول که با هر دیزاینی در آشپزخانه هماهنگی داشته و از جنس سرامیک تهیه و تولید می‌شود.

مشخصات سینک سرامیکی؛

  • ظاهری درخشنده و زیبا
  • قیمت مناسب
  • به مرور قابلیت خوردگی و تراشیدگی پیدا می‌کند
  • دارای روکش سفال لعابی برای استحکام بیشتر و تراکم بالای چینی

سینک شیشه‌ای؛
سینک ظرف‌شویی شیشه‌ای از ترکیب استیل ضد زنگ در لایه زیر سینک و شیشه در لایه روی سینک تشکیل و تولید می‌شود.

مشخصات سینک شیشه‌ای؛

  •  احتمال شکستگی و آسیب شیشه در لایه رویی سینک
  • استحکام و دوام ضعیفی دارد
  • در قسمت اتصال شیشه و استیل جرم گرفتگی رخ می‌دهد
  • لکه‌های مواد شوینده و آب روی شیشه باقی می‌ماند
  • به سختی قابل تمیز شدن است.

سینک مسی؛
سینک ظرف‌شویی مسی از جنس مس با طرح‌ها و اشکال مختلف تولید می‌شود.

مشخصات سینک مسی؛

  • استحکام زیاد و قابل قبولی دارد
  • در برابر آسیب و خوردگی مقاوم است
  • درخشندگی و زیبایی اولیه را به مرور زمان از دست داده و تیره می‌شود.

 

سینک آشپزخانه

معروف‌ترین برند‌های سینک آشپزخانه:
معروف‌ترین و معتبرترین برندهای سینک آشپزخانه موجود در ویلاها که مورد استفاده قرار می‌گیرد با اسامی زیر شناخته می‌شوند.
سینک اخوان- سینک استیل البرز- سینک کن- سینک بیمکث- سینک لتو- سینک وایز- سینک داتیس- سینک ایلیا استیل

چه نوع سینک ظرفشویی انتخاب کنیم؟
ویژگی یک سینک ظرفشویی خوب چیه؟

  • سینک ظرفشویی را انتخاب کنید که کاسه شستشوی بزرگی داشته باشه
  • سینکی را انتخاب کنید که به مرور زمان رنگ مواد غذایی را به خود نگیرد
  • سینک‌های گرانیتی روشن رنگ چای و قهوه را به خود گرفته و البته با مواد قوی شوینده قابل پاک‌شدن هستند
  • سینک‌ها در ابعاد (80-100-120) سانتی‌متر در بازار به شکل یک، دو، سه کاسه وجود دارند
  • فضایی بالا یا کنار سینک برای خشک شدن ظروف در نظر بگیرید
  • ارتفاع شیر ظرفشویی طوری تنظیم کنید تا هنگام شستشوی ظروف بزرگ دچار مشکل نشوید

 

پرده در آشپزخانه:
پرده آشپزخانه نقش بسزایی در زیبایی و دکوراسیون منزل به خصوص در آشپزخانه ایفا می‌کند.

توجه به نکاتی چون نوع، جنس، رنگ پارچه، اندازه و ابعاد آشپزخانه، موقعیت پنجره و نورگیر بودن آن در انتخاب پرده آشپزخانه موثر است.

پرده آشپزخانه

صحبت پایانی بانیان مسکن مشاور شما در امر خرید ویلا و فروش ویلا در مناطق شمالی کشور
اگر خانم باشید حتما می‌دانید تمیز و شاداب بودن آشپزخانه چه نعمت بزرگی است، خانم‌ها که با عشق پا به آشپزخانه می‌گذارند و بیشتر ساعات روز را در آشپزخانه سپری می‌کنند خواهان آشپزخانه‌هایی هستند امروزی. نکات زیادی وجود دارند که به زیباتر شدن آشپزخانه‌ها کمک می‌کنند، تلاش برای برقراری هارمونی میان رنگ‌ها یا استفاده از نورپردازی مناسب از جمله موارد مذکور است. توجه به این موارد که در ظاهر ساده به نظر می‌رسند می‌تواند نتیجه‌ای با تفاوت‌های فاحش رقم بزند.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.