فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

رامسر کجاست؟ نکاتی در رابطه با خرید ویلا در رامسر

خرید ویلا در شهر رامسر، عروس زیبای شمال

وقتی رامسر را عروس شمال خطاب می‌کنند، پنجه در پنجه رامسر به استقبال طبیعت خواهیم رفت.
آمده‌ایم تا از شهر رامسر شمال بگوییم و پس از تعریف‌ها و تمجیدها اشاره‌ای داشته باشیم به خرید ویلا در این دیار.
شهرِ رامسر که جانمان را صیقل می‌دهد و دلمان را تسخیر می‌کند موضوع مقاله پیش روست، لطفا با ما همراه باشید تا درباره رامسر بیشتر بدانید و با اینکه رامسر کجاست آشنا شوید.

 

خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال

 

رامسر با طبیعتی ناب گره خورده

شهر رامسر، مظهر لطافت و زیبایی

 

رامسر کجاست

نوبتی هم باشد نوبت رامسر است، باز هم با شهری طرفیم از توابع مازندران، آن هم از بخش‌های غربی‌اش.

همان‌طور که بارها گفته‌ایم و گفته‌اند، شنیدن نام غربِ مازندران به تنهایی کافی است تا دین و دنیایمان را یک‌جا ببازیم و قاطعانه با خود بگوییم، پای یکی از بهترین‌های شمال در میان است.

این بار هم مقاله‌مان را گره زدیم به یکی از شهرهای غربی مازندران تا آتشِ کوره بحث را بار دگر روشن کنیم و باز هم بگوییم غربِ مازندران بهترین جا برای خرید ویلاست.

رامسر را عروس ایران می‌دانند، قطعا با شنیدن این جمله بیش از پیش ترغیب می‌شویم در میان شهرهایی که در خطه شمال قد علم کرده‌اند و لوایِ خود را بر این دیار نشانده‌اند، رامسر را برگزینیم.

آن که به دنبال خرید ویلا در شمال است جز مشاهده طبیعتی شگرف چه می‌خواهد و جز نظاره ساعت‌ها زیبایی طالب چیست؟ و با خرید ویلا در رامسر می‌تواند به خواسته‌اش برسد.
مایلیم شهر رامسر را از نظر بگذرانیم تا شما را با خود هم عقیده سازیم که این شهر دو هدف بالا را پوشش می‌دهد و گویا رسالتش تحقق همین دو امر است.

 

حتما بخوانید: بالا شهر نوشهر کجاست

 

رامسر کجاست ؟ رامسر در کدام استان است ؟

رامسر غربی‌ترین شهر در استان مازندران است که از شمال به دریاچه خزر، از جنوب به رشته کوه البرز و قزوین، از شرق به شیرود تنکابن و از غرب به چابکسر در استان گیلان مرتبط است.

رامسر وسعتی در حدود 8730 کیلومتر مربع یعنی در حدود 07/3 درصد وسعت استان مازندران را به خود اختصاص داده است.
شهرستان رامسر دارای 2 شهر (کتالم، سادات شهر) 1 بخش و 4 دهستان و 142 پارچه آبادی دارای سکنه و حدود 62 پارچه آبادی فاقد سکنه هستند.

 

نام قدیم رامسر

نام قدیم شهر رامسر سخت‌سر بوده و طوایف بزرگی در رامسر سکنی داشتند که بیشتر آن‌ها سادات بوده‌اند.

 

جمعیت رامسر

در آخرین سرشناسی که در سال 1395 انجام شده حدود 36000 نفر آماری است که برای جمعیت رامسر مشخص شده است.

 

آب و هوای رامسر چگونه است؟

آب و هوای رامسر در فصل زمستان معتدل و با بارش‌های شدید برف و باران سرد می‌شود اما در تابستان دارای آب و هوایی گرم و مرطوب است.

 

بهترین منطقه رامسر برای خرید ویلا کجاست؟

در زیر خیابان و محل بالا شهر رامسر را نام خواهیم برد، اما این که بهترین جای رامسر برای خرید ویلا کجاست؟ با ما همراه باشید.

 

بالا شهر رامسر کجاست ؟

بالا شهر رامسر را به اسم بلوار رامسر یا بلوار معلم هم می‌شناسند، بهترین خیابان رامسر ، خیابانی به طول 2 کیلومتر رو به هتل رامسر که پوشیده از درختان نخل و توسکا در اطراف خود است و فضای خاص و دلچسب برای پیاده روی و استراحت رقم زده است.

از یک مسیر بلوار معلم به سمت ساحل و از مسیر دیگر بلوار معلم به سمت هتل قدیم رامسر را داریم.

بهترین منطقه رامسر برای خرید ویلا را می‌توان به دو بخش ساحلی یعنی در کنار دریا و اطراف ساحل اشاره داشت و منطقه جنگلی رامسر که شامل روستاهای متعدد با اسامی مختلف به شرح زیر است که فروش ویلا در رامسر بیشتر در آن‌ها به چشم می‌خورد.

بلوار معلم رامسر

فرودگاه رامسر
فعال و روزانه دو تا سه پرواز رفت و برگشت به پایتخت دارد و در روزهای دوشنبه و چهارشنبه پرواز به مشهد برقرار است، فرودگاه در طول 2/7 کیلومتر در حال ارتقا و ساخت می‌باشد و در حال حاضر برای پروازهای خصوصی و ورزشی مثل کایت و ... اجرا می‌شود.

 

اماکن تاریخی، تفریحی گردشگری رامسر

کاخ موزه رامسر

این مکان که به کاخ سلطنتی رامسر و کاخ موزه مرمر شهرت دارد در زمان پهلوی در مساحت زمین حدود 6 هکتار و بنای تقریبی 600 متر اعمار گردیده و محل آن داخل شهر رامسر است.

کاخ موزه رامسر

 

قلعه مارکوه رامسر

قلعه مارکوه در منطقه ییلاقی اربکله نزدیک کتالم در رامسر قرار دارد که با طی مسیر پله‌ای به تعداد حدود 200 عدد نم نم قلعه قابل رویت است، مکانی بسیار زیبا در ارتفاع بالا با دید کامل از مناطق اطراف.

 

قلعه مارکوه رامسر

 

باغ ایرانی (شعبه رامسر)
باغ ایرانی که با شعبات خود در لیست آثار ملی ثبت شده با مساحتی حدود 33 هکتار دارای جذابیت‌های بسیاری است که به یکی از اماکن تفریحی و گردشگری رامسر شناخته می‌شود.

 

باغ ایرانی رامسر

 

تله کابین رامسر
در کیلومتر 5 جاده رامسر رودسر واقع شده و طولانی‌ترین تله کابین کشور است و از ساحل خزر آغاز و تا عمق جنگل رامسر ادامه دارد و زیبایی وصف ناپذیری را القا می‌کند.

 

تله کابین رامسر

 

حتما بخوانید: رویان کجاست

 

سد مجیران

در فاصله 19 کیلومتری از رامسر قرار داشته و منطقه‌ای حفاظت شده است که برای دیدن آن حتی از فاصله دور نیز منظره‌ای زیبا و حیرت انگیز را خواهید دید، مکان مناسبی برای تفریح و ماهیگیری است.

منطقه ییلاقی گرسماسر رامسر، جنگل دالخانی، دهستان جنت رودبار رامسر نیز از مناطق تفریحی و توریستی عروس شمال رامسر هستند که در قسمت مهم‌ترین مراکز گردشگری شمال به آن اشاره شده است.

 

سد مجیران رامسر

 

آبشار ایج رامسر

آبشار ایج یکی از آبشارهای زیبا و معروف رامسر است که به آبشار ده قلو معروف است و پوشش گیاهی منحصر به فرد و آب فراوان آبشار، آن را به یکی از مکان‌های جذاب گردشگری شمال در رامسر مبدل ساخته است.

 

آبشار ایج رامسر

 

آبشار سیاسرت رامسر

آبشاری زیبا در 34 کیلومتری جنوب رامسر که در پایین دست جاده جنت رودبار واقع شده که در نزدیکی آن رودخانه چالک قرار گرفته که مکانی زیبا و رویایی است.

 

آبشار سیاسرت رامسر

 

بوستان جنگلی و آبشار صفارود رامسر
بوستان جنگلی و آبشار صفارود رامسر که به “آب معدن” نیز معروف است، در 9 کیلومتری جاده پیچ در پیج جواهرده در قلب دره‌های این محل قرار گرفته و دسترسی به آن کمی دشوار است، البته با استفاده از پله‌هایی که در کنار جاده ساخته شده کار را کمی آسان کرده است.

 

بوستان جنگلی صفارود رامسر

 

جواهرده، از زیباترین‌های شهر رامسر

 

جواهرده رامسر

 

به جواهرده رسیدیم، روستایی شاهکار در بطنِ رامسر.

جواهرده منطقه‌ای ییلاقی در 27 کیلومتری ضلع جنوب غرب رامسر و در ارتفاع 2000 متری از سطح دریا که در غربی‌ترین نقطه استان مازندران واقع شده است، از مناطق دیدنی که در مسیر این روستای ییلاقی با آن آشنا خواهید شد عبارتند از؛ بوستان جنگلی صفارود- دریاچه قو- آبشارهای کوهستانی- مقبره شاه یحیی- مسجد آدینه.

روستاهای گاورمک، لپاسرک، دریاچشته، سفید تمشک، سلمل را در بر دارد.

زمستان‌های پر برف جواهرده، زبانزد خاص و عام است و این روستا به یمنِ تابستان‌های خنک، مهدِ گردشگری ایران خطاب می‌شود. اگر شخصیتی ماجراجویانه دارید و مایلید به مکانی رؤیایی سفر کنید، باید بگوییم جواهرده ایده‌آل است و مطلوب.

شهر رامسر که قله مارکو در چنته دارد و به بوستان جنگلی صفارود مزین است، کانون تله کابین‌های هیجانی و تفریحات دوست داشتنی است.
معرفی همه جاذبه‌های گردشگری رامسر و مناطق تفریحی این شهر از حوصله بحث خارج است تنها بگوییم شهر رامسر، با زیبایی‌ها گره‌ای کور دارد و بهترین‌های شمال را در آغوش گرفته است.

 

این‌ها را گفتیم تا به این نکته کلیدی برسیم که رامسر برای خرید ویلا هم گزینه‌ای است تمام عیار.

 

اگر مایلید ویلایی انتخاب نمایید در شهری با آب و هوای ناب و طبیعتی بکر، اگر دوست دارید محل زندگیتان شکوه دریا را در مقابل چشمانتان به نمایش بگذارد و طراوات جنگل را پیوسته به یادتان آورد، اگر می‌خواهید گوشتان پر شود از زمزمه پرندگان و خو بگیرد با آواز بلبل، باید بگوییم رامسر را از دست ندهید.

 

صحبت پایانی

رامسر تنها شهرِ زیبای شمال نیست حتی نمی‌توان آن را زیباترین شمال هم خطاب کرد اما زیبایی‌هایش به قدری هستند که بپذیریم عروسِ شمال است و مُهر تأیید بزنیم به این ادعا که شهر رامسر، جای پای خود را در میان دیگر شهرهای شمالی محکم نموده و در قلبِ توریست‌ها و گردشگران رخنه کرده است.

رامسر که گویی با اختلاف از رقیبانش پیشی گرفته، در صدر برترین‌های شمال قرار دارد و در این عرصه گویا یکه تاز است و پیشرو، از این رو باید اقرار کنیم خرید ویلا در رامسر شمال، راهی است برای عجین شدن با طبیعتی که بیشترین ردش در شمال هویداست.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.