فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

راهنمای جامع خرید ویلا در شمال

مراحل خرید ویلا در شمال

خریداران ویلای شمال دقیق‌تر بخوانند

 

مزایای خرید ویلا در شمال

در این مقاله به سراغِ معمای خرید ویلا در شمال آمده‌ایم برآنیم ماهرانه حلش را به اشتراک بگذاریم و فوت و فن‌اش را عیان سازیم. لطفا همراه بانیان مسکن باشید.
مروری جامع بر ضوابط و قواعد خرید ویلای شمال

 

خرید انواع ویلاهای جنگلی در شمال

 

خرید ویلا در شمال همراه با اما و اگرهایی است

بارها از خرید ویلای شمال سخن به میان آورده‌ایم و این مسئله را به چالش کشیده‌ایم. بار دیگر نگاه‌مان را معطوف ساخته‌ایم به خرید ویلای شمال و قرار است با "اما و اگرهایش" دست به یقه شویم.

فرض کنیم بستر خرید ویلا در شمال برایتان فراهم است، این مسئله را به فال نیک می‌گیریم و تصمیم می‌گیریم سفری کنیم به بطن ماجرا و از نزدیک دست و پنجه نرم کنیم با مشکلاتی که در این مسیر مقابل‌مان سینه سپر می‌کنند.

 

نکات مهم خرید ویلا شمال

 

عبارت خرید ویلا در شمال را که کند و کاو می‌کنیم با خود می‌گوییم داشتن ویلایی در شمال عجب نعمت بزرگی است. احتمالا با شنیدن "خرید ویلای شمال"، قوه خیال‌مان گُل می‌کند، دستمان را می‌گذاریم در دست خیال و سیر می‌کنیم در لوکس‌ترین ویلاهای شمال. خود را در دل ویلایی بزرگ تصور می‌کنیم از همان‌ها که محصور شده‌اند در شیشه، همان‌ها که یک رویشان جنگل است و یک سویشان دریا. شاید خودمان را در دل ویلایی تصور کنیم لوکس، از همان‌هایی که غرق است در درختان پرتقال و مستور شده در درختان سیب، احتمالا خود را کنار استخری فرض کنیم یا میانه راه پله‌ای سفید.

به نظر می‌رسد، خرید ویلا در شمال مساوی است با سرور و شادی و حال خوب. بحث را همین‌جا متوقف می‌کنیم، لازم است جزئیاتی را عیان سازیم و نکاتی را آشکار.

به ضرس قاطع، در پشت این خیال روشن، بایدهایی حاکمند و نبایدهایی استوار، نباید با چراغی خاموش در این مسیر حرکت کرد. راستش را بخواهید اگر در خرید ویلای شمال، دست یاری دراز نکنید به سوی آنان که در این حوزه دستی بر آتش دارند و با چم و خمش آشنا هستند، ممکن است کلافه شوید از زرنگ بازی فروشنده‌هایی که مایلند بازی را به نفع خود تمام کنند یا واسطه‌هایی که چوب لای چرختان می‌گذارند، سنگ خودشان را به سینه می‌زنند یا به اقداماتی مبادرت می‌ورزند که هضمشان برایتان دشوار است. جان کلام این که خرید ویلا شمال دقتی جنون‌وار می‌خواهد.

اگر دوست دارید خرید ویلای شمال را هوشمندانه پیش ببرید، (و پس از خرید بر خود احسنتی بفرستید!) بهتر است ما را در ادامه همراهی کنید. پیشنهاد بانیان مسکن این است که ابتدا سری به مقاله زیر بزنید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید:

 

آن‌چه دانستنش قبل از خرید ویلا در شمال ضروری به نظر می‌رسد

 

 

مزایای خرید ویلا در شمال

احتمالا شما نیز در ابتدای امر، درست زمانی که تصمیم‌تان قطعی می‌شود برای خرید ویلای شمال، چشمانتان را به بنگاه‌های املاکی می‌دوزید و به عنوان یک چراغ راهنما، رویشان حساب باز می‌کنید. بر منصفان پوشیده نیست که حضور مشاوران املاک برای خریداران پا به راه (آنان که نخستین بار است به خرید ویلای شمال مبادرت می‌ورزند یا با شمال کاملا ناآشنا و بیگانه‌اند)، قوت قلبی است.

 

مزایای خرید ویلا در شمال

 

آن زمان که با یک مشاور املاک رو در رو می‌شوید و اظهار می‌کنید قصدتان خرید ویلا در شمال است، ممکن است با واژه‌هایی مواجه شوید که برایتان معنی‌دار نیست یا دست کم جزئیاتش را خوب نمی‌دانید. بی‌تردید می‌دانید ویلا جنگلی کدام است یا ویلا ساحلی چه مشخصاتی دارد، اما دور از انتظار نیست که با جزئیاتش کلنجار نرفته باشید، ممکن است به این فکر نکرده باشید که ویلا جنگلی از امکانات شهر به دور است یا ویلا ساحلی شرجی بدی دارد.

 

بنابراین حسن ختام این بخش جمله زیر باشد:

خرید ویلای شمال، رؤیایی است دوست داشتنی البته با شرایط خاص خودش

 

بررسی سند ویلای شمال، نخستین گام

آن‌چه می‌تواند عیار یک ویلا را به درجه‌ای قابل قبول برساند، سند ویلاست تمام حرف ما این است: ویلایی را نشانه بگیرید که دارای سند است و قابل استناد. می‌دانید چرا بررسی سند ویلا را به عنوان گام نخست آوردیم و آن را در صدر جدول گنجاندیم؟

چون سند ویلای شمال، خشت بنای ماست، یا بهتر بگوییم نقطه عطف مقاله پیش روست. آن زمان که خود را بند می‌زنیم به ویلایی که دارای سند شش دانگ است یعنی نیمی از راه را محافظه کارانه جلو رفته‌ایم و این نویدبخش یک معامله دو سر برد است.

 

خرید ویلا، سرمایه گذاری یا عشق و تفریح؟
فاکتور هزینه مغفول نماند!

مروری بر گذشته ثابت می‌کند خرید ملک عموما شیوه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری بوده است.

به زعم این که عده‌ای به خرید ویلای شمال پناه می‌آورند بلکه خود را رها سازند از دود و آلودگی، عده‌ای برآنند پا در سرمایه گذاری پرسودی بگذارند و چنین می‌شود که بی‌محابا، خرید ویلا در شمال را هدف می‌گیرند و قاطعانه این مسیر را پیش می‌روند. شاید بد نباشد همین جا پای هزینه را به میان بکشیم و تأکید کنیم قبل از خرید ویلای شمال، باید آخرین قیمت‌ها را با وسواس نگریست و به دقت به مقایسه نشست.

خوشحالیم که شیوه‌های اینترنتی سبب شده‌اند دست کلاهبرداران زودتر رو شود و مچ کسانی که بی‌قاعده و بی‌اصول دست به قیمت گذاری می‌زنند گرفته شود. خلاصه مطلب این که دستمان را به سمت ویلایی دراز کنیم که با جیبمان هم‌خوانی دارد، می‌توان ویلا کانکس خرید با به عنوان نمونه ویلا جنگلی را برگزید که از ویلا ساحلی ارزان‌تر است، می‌شود از ویلای واقع در مرکز شهر یا هم‌جوار با جاده‌های اصلی چشم پوشی کرد یا دست رد زد به ویلاهایی که مجهز به اتاق خواب مستر و لابی فلان مدلند.

 

جمله پایانی این باشد: پیش از خرید ویلای شمال از خود بپرسیم با بودجه موجود، خرید کدام ویلا عاقلانه‌تر است؟

دوراهی میان ویلا شهرکی یا ویلا مستقل

 

 

خرید ویلا شهرکی بهتر است یا ویلا مستقل؟
قبلا از ویلا شهرکی گفته‌ایم و ویلا مستقل را توصیف نموده‌ایم. جای ویلا شهرکی اگر نگوییم در پستوی شهر است اما باید عنوان کنیم با مرکز شهر فاصله دارد. با این حال امنیت در ویلا شهرکی به لطف مزایای شاخص‌اش (هم‌چون نگهبانی‌های 24 ساعته)، کاملا برجسته است و تماما مشهود است ضمن این که با قیمت مناسب‌تر می‌توان اقدام به خرید نمود.
ویلای فلت کارتان را راه می‌اندازد یا ویلای تریپلکس؟

تعداد طبقات ویلا، نیازمند دقت و توجه
به تعداد طبقات ویلا رسیدیم. احتمالا بارها و ماه‌ها ا
نواع سازه ویلا چون ویلای فلت، ویلای دوبلکس و تریپلکس را شنیده‌اید که ناگفته پیداست تعداد طبقات هر کدام چقدر است. شاید بتوان کلیدی‌ترین مزیت ویلای تریپلکس را ویو و منظره آن دانست به طوری که در ویلای تریپلکس راه باز است تا بر بلندای ارتفاعی مناسب، شکوه شمال را نظاره‌گر باشید و چشم بدوزید به عظمت دریا و زیبایی جنگل.

این جا باز هم باید هوای جیبمان را داشته باشیم و ترازو سنجش را بر مدار هزینه ببندیم، اگر پول زیادی در چنته نداریم، بهترین انتخاب ویلای فلت است و اگر با هدف سرمایه گذاری پیش قدم شده‌ایم چه بهتر که ویلا تریپلکس را بی‌چون و چرا بپذیریم.

 

خرید ویلا مستقل یا شهرکی

 

 

بد نیست در انتهای این بخش یادآور شویم که خرید ویلای شمال مساوی است با متحمل شد برخی هزینه‌های دوره‌ای. آن زمان که خرید ویلا در شمال را به پایان می‌برید و صاحب ویلایی در شمال می‌شوید رسالتتان تمام نشده است، این آغازی است بر برخی مسئولیت‌های جدید. خرید ویلای شمال برابر است با مراقبت‌های دائمی که پول می‌خواهد و هزینه تراش است. با انتخاب یک ویلای تریپلکس، چنین هزینه‌هایی بی‌تردید پررنگ‌تر خواهد شد که درخور توجه است.

 

دقت کنید این جا شمال است!

 

آیا ویلای خریداری شده رطوبت را تاب خواهد آورد؟!

به فرض این که ویلا، سند شش‌دانگ داشته باشد و موقعیت مناسب، نمی‌توان آن را با آغوش باز پذیرفت یا ادعا کرد بهترین گزینه برای خرید است. می‌دانید چرا؟ اقلیم شمال زنگ خطری است که باید به دقت بدان گوش جان سپرد.

حتما معماری و مصالح استفاده شده در ویلای شمال را زیر ذره بین ببرید و به سال ساخت ویلا دقت اساسی داشته باشید. به این بیندیشید که آینده ویلا به چه صورت خواهد بود؟ آیا رطوبت شمال را تاب می‌آورد؟ آیا خرید این ویلا هزینه بار نخواهد بود؟ آیا خریدش می‌ارزد؟

کیفیت همان شاه کلیدی است که بارها بر آن تأکید کرده‌ایم، اگر این شاه کلید مغفول بماند، انتظار خرید ویلای خوب، انتظار غیرمنطقی و نامعقولی خواهد بود.

 

نکته پایانی این که:

مقاله پیش رو نیز رو به اتمام است، پیش از آن که پرونده‌اش را ببندیم و آن را کنار بگذاریم، اجازه دهید با یک جمع بندی کلی، کار را به پایان ببریم. بیایید حین خرید ویلا در شمال، شش دانگ حواسمان را جمع کنیم و اجازه ندهیم مطلبی در هاله‌ای از ابهام باقی بماند تا ویلایی تمام عیار فراچنگ آید. ما در مجموعه بانیان مسکن چراغ راهتان خواهیم شد تا بستر خرید بدون زحمت ویلای شمال را فراهم سازیم.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.