فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

مهم ترین مراکز خرید شمال [ معروفترین بازارهای شمال]

زاویه دیدمان را این بار کمی تغییر می‌دهیم، با بحث ویلا فاصله می‌گیریم و به بطن موضوعی می‌رویم که مراکز خرید شمال نام دارد. دعوت می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

 

 

خرید انواع ویلاهای جنگلی در شمال

 

 

مروری بر مهم‌ترین مراکز خرید شمال

خانم‌ها و آقایان علاقمند به خرید با وسواس بیشتری بخوانند.
از اقبال خوبمان این بار در گردونه قرعه کشی، قرعه به نام مراکز خرید شمال افتاده است، این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و با بانیان مسکن همراه می‌شویم.
مراکز خرید شمال عدیدند، شمار آن‌ها که فرش قرمز برایمان پهن می‌کنند و با روی گشاده به استقبالمان می‌آیند بسیار زیاد است، در میان تمام مواردی که موجود است، ما مطرح ترین‌ها را گلچین نموده‌ایم و ادامه مقاله را با آن‌ها گره خواهیم زد.

هم‌چون همیشه محوریت مقاله پیش رو، مازندران است، این بار هم سراغی گرفته‌ایم از خطه سبز مازندران که ثابت کرده نه تنها در زیبایی حرف‌ها برای گفتن دارد که در مراکز تفریحی تجاری هم دستی بر آتش دارد.

مازندران مملو از شهرهای زیبا چون چالوس، متل‌قو، نوشهر، بابلسر، ساری، تنکابن و غیره است که به شهرهای برند شمال شناخته می‌شوند و هر کدام از این شهرها با مراکز خریدی عجین شده‌اند که آوازه‌شان همه جا را پر کرده است، باز هم تأکید می‌کنیم ارمغان ما در مقاله پیش رو، نمونه‌هایی است که در شمال خوش درخشیده‌اند و یک سر و گردن از دیگر نمونه‌های موجود بالاتر هستند.

باری! به بطن ماجرا می‌رویم آن جا که مراکز خرید شمال ایستاده‌اند.

نکته:

مراکز خرید زیادی در شمال جای خوش کرده‌اند که با برندهای خارجی و ایرانی در تنوع محصولات پوشاک، ورزشی، خانه و لوازم آشپزخانه و باغ و باغچه، دکوراسیون منزل، همین‌طور مراکز و سالن‌های غذاخوری نظیر رستوران‌ها و فست فودهای برند، هم‌چنین بازارهای محلی و هفتگی شمال در شهرهای مختلف جلوه‌ای خاص و زیبا به شمال به خصوص شهرهای ساحلی مازندران بخشیده و ما به اختصار به تعدادی از آن‌ها اشاره نمودیم.

آغازگر بحثمان مرکز خرید ایران کتان باشد

 

مرکز خرید ایران کتان

 

یکی از مهم‌ترین مراکز خرید شمال قد علم کرده است
سکوی اول را اختصاص می‌دهیم به فروشگاه ایران کتان که گویا کارش را خوب بلد است، مدتی است پای علاقمندان به خرید را به این مرکز باز کرده و مشفقانه از آن‌ها استقبال می‌کند. اگر بخواهیم آدرسش را از نظر بگذرانیم و محل دقیقش را روی نقشه نشانه بگیریم باید بگوییم دارای شعبه‌های متفاوتی است که بیشتر آن‌ها در مازندران جای خوش کرده‌اند.

دارای شعبه نور است و یک شعبه هم در نمک‌آبرود دارد که ستودنی است و تحسین برانگیز. شعبه‌ای هم در دل رامسر دارد که دقیقا در کناره‌های ساحل سکنی گزیده است. مراجعه به این شعبه ایران کتان هم فال است و هم تماشا، هم خیره می‌شوید به ساحلی که با روح و جانتان بازی می‌کند و هم روانه مرکز خریدی می‌شوید که سردمدار نمونه‌های موجود است.

بابلسر را هم اضافه کنیم به لیست شهرهایی که تاکنون گفتیم، چرا که پای ایران کتان به بابلسر هم باز شده تا این شهر هم از ایران کتان تهی نباشد و بتواند پرچمش را به اهتزاز در آورد.

پرونده مرکز خرید ایران کتان را به عنوان یکی از برترین مراکز خرید شمال، همین جا می‌بندیم و به سراغ مرکز دیگری می‌رویم که نامش در میان همگان برجسته است.

مرکز خرید سله بن، چون نگینی در شمال می‌درخشد


سله بن، سردمدار مهم‌ترین مراکز خرید شمال

 

مرکز خرید سله بن

 

باز هم به سراغ مرکز خریدی آمده‌ایم که در شهرهای مختلف دارای شعبه است، شعبه کلارآباد را می‌توان به عنوان نخستین گزینه موجود مطرح کرد.
بابلسر از دیگر میزبانان سله بن است تا جای پای خود را در میان بهترین شهرهای شمالی محکم کند و مدعی شود می‌توان رد برجسته‌ترین مراکز خرید شمال را در بابلسر مشاهده کرد.  

فارغ از این که سله بن تا چه میزان توانسته صدایش را به شهرهای مختلف برساند و بساطش را وسیع‌تر از گذشته پهن کند، باید بگوییم آن‌چه آن را متمایز و شاخص می‌سازد، اجناسی است که چشم‌ها را بر ویترین مغازه‌ها میخکوب می‌کنند و وسوسه ورود به فروشگاه را در جان رهگذران زنده می‌سازند. خلاقیت و نوآوری همان برگه برنده‌ای است که سله بن بدان متوسل شده تا چند گام از رقیبان پیشی بگیرد و جایگاهش را نفس زنان به سمت بالا، عوض کند.

نوبت به مرکز خرید سالیان می‌رسد

 

مرکز خرید سالیان

 

نزدیکی و فاصله اندک شهرهای شمالی از هم، سبب شده آن‌چه در یک شهر غوغایی به پا می‌کند و سر و صدایی به راه می‌اندازد در کوتاه مدت، به دیگر شهرهای شمال هم سرایت کرده و شعبه‌هایش در دیگر شهرها هم نمود یابد. نمونه بارز آن، مرکز خرید سالیان است که شعبه‌هایش تنها در یک شهر مشهود نیست بلکه به کررات می‌توان آن را در شهرهای مختلف مشاهده کرد تا همه شمالی‌ها از نعمت این مرکز خرید متمتع گردند و بتوانند اجناسش را با قیمت تعیین شده خریداری نمایند.

مرکز خرید سالیان که چرخ تجارت را از سال 81 به گردش درآورد به عنوان نمونه‌ای پرمایه در میان رقیبان در حال فعالیت است و نور کم سویی که در سال 81 به چشم می‌خورد در حال حاضر به مشعلی فروزان بدل شده که بی‌تردید همگان در لوای چنین فروغی بارها هوشمندانه خرید کرده‌اند و احتیاجاتشان را مرتفع نموده‌اند.

هر آن‌چه سودای خریدش را در سر دارید در سالیان، قابل مشاهده است، می‌توانید نیازهای خود را لیست کنید و توأمان با ورود به این مرکز خرید، کنار تک تک آن‌ها یک تیک پررنگ بزنید.

این بخش را به پایان می‌بریم اما پیش از آن بگوییم مرکز خرید سالیان دارای شعبه‌های متفاوت در شهرهایی هم‌چون نور، چالوس و نمک آبرود است.

نگاهمان را می‌چرخانیم به سمت مرکز خرید شی شی


شی شی طلایه داری است در جمع مراکز خرید شمال

 

مرکز خرید شی شی

 

یکی دیگر از مراکزی که نامش در رأس مراکز خرید شمال ثبت شده است، شی شی است، باز هم مرکزی است ارزشمند که تلاش کرده تمام نیاز خریداران را گرد هم آورد و خوش سلیقه‌ها را به بطن فروشگاه بکشاند. شی شی گنجینه‌ای است در دل محمودآباد، که می‌توان نگاه خود را به سمتش دوران کرد و به سوی آن گام برداشت.

ذکر خیر لایکو همه جا هست!

 

مراکز خرید مازندران

 

آنان که خود را در لابلای برندهای معتبر جا می‌دهند بی‌تردید بارها و ماه‌ها نام لایکو را شنیده‌اند، لایکو که این روزها ورد زبان بسیاری از اهالی بازار و فعالان اقتصاد است، از دیگر مراکز خرید شمال می‌باشد که به لطافت و کیفیت اجناس شهره دارد، لایکو را می‌توان در رویان یافت و ردش را در کلارآباد مشاهده کرد، اگر دغدغه شما خرید کالای خواب است که نرم باشد و راحت، اگر مایلید آن‌چه خریداری می‌کنید سبک باشد و درجه یک، لایکو را به صدر جدول گره بزنید و این بار سراغی بگیرید از این مرکز خرید شمال که در مازندران دامانش را پهن کرده است.

مرکز خرید مهر 1، این جا میزبانی بر عهده ساری است

 

بهترین مراکز خرید شمال

 

از دیگر شهرهایی که ثابت کرده است در میزبانی طلایه‌دار است، ساری است. مرکز خرید مهر 1 به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید مازندران (شمال)، سال‌هاست در این آشفته بازار جولان می‌دهد و نامش را این ور و آن ور فریاد می‌زند.
می‌توانید آن زمان که راهی مازندران می‌شوید سری هم به این مرکز خرید بزنید و آن‌چه مدنظر تان است را از این مرکز خرید درجه یک تهیه نمایید، بساطِ خرید در این مکان جور است و روبراه.

مجتمع تجاری انقلاب، از دیگر موهبات ساری

حال که پرونده ساری را باز کردیم و از داشته‌هایش گفتیم بد نیست نامِ مجتمع تجاری انقلاب را هم به عنوان یکی دیگر از داشته‌های این شهر به زبان آوریم و دل خوش باشیم به این که ساری به حیث مجتمع‌های تجاری حرف‌ها برای گفتن دارد.

صحبت پایانی

ما در بانیان مسکن، چراغ راهی به دستتان خواهیم داد تا شمال را از بر شوید و گوشه به گوشه‌اش را با خود مرور کنید. دست یاری شما را به گرمی خواهیم فشرد و متعهد خواهیم شد در شمال همراه و راهنمای خوبی برایتان خواهیم بود.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.