فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

بهترین تفریحاتی که در فصل پاییز و زمستان در شمال میتوانید تجربه کنید

بهترین تفریحاتی که در فصل پاییز و زمستان در شمال می‌توانید تجربه کنید.

تفریحاتی که در شمال کشور موجود هستند چه برای کسانی که در شمال ویلا دارند یا قصد خرید ویلا را دارند به دلیل موقعیت جغرافیایی این منطقه بسیار خاص و متفاوت‌اند همان‌طور که در بخش‌های قبلی نیز بیان شد شمال کشور به سه منطقه شرجی و ساحلی، کوهستانی و معتدل کوهپایه‌ای تقسیم می‌شود، هر کدام از این مناطق ورزش‌ها و تفریحات خاص خود را در فصل‌های  پاییز و زمستان دارند و می‌توانند به نوعی متفاوت علاقه‌مندان و گردشگران را سرگرم کنند.

 

خرید انواع آپارتمان در شمال

امکانات گردشگری و تفریحی قابل دسترس ویلاهای شمال کشور

تفریحات این مناطق تقریبا برای همه اقشار جامعه مناسب می‌باشند و می‌توانند هر کسی را برای ساعت‌ها سرگرم کنند و نگذارند که کسی ناراضی آن منطقه را ترک کند.

ما در این مقاله قصد داریم که تفریحات جالب هر کدام از این مناطق را برای شما شرح دهیم و توضیحاتی در رابطه با نحوه برگزاری ارائه دهیم.

تفریحات مناطق شرجی و ساحلی

ماهی‌گیری

ماهی‌گیری در شمال

اگر شما از آن دسته افرادی باشید که تفریحات رقابتی و جذاب را دوست داشته باشید ماهی‌گیری می‌تواند یکی از بهترین پیشنهادها برای شما باشد زیرا ماهی‌گیری یکی از تفریحات مورد علاقه مردم شمال کشور می‌باشد و عده‌ای نیز از این راه کاسبی کرده و امرار معاش می‌کنند.

ماهی‌گیری تقریبا هزینه خیلی کمی دارد و شما تنها با یک قلاب ماهی‌گیری و چند طعمه می‌توانید به این تفریح که یکی از بهترین تفریحات در کنار دریا است بپردازید.


بهترین فصل برای ماهی‌گیری از اوایل پاییز تا اواخر زمستان می‌باشد زیرا ماهی‌ها از تخم‌ریزی بر می‌گردند و خیلی راحت شکار می‌شوند علاوه بر این فصل قانونی ماهی‌گیری نیز همین موقع است و در فصول دیگر این عمل غیر قانونی می‌باشد پس پیشنهاد می‌کنیم که اگر به شمال کشور آمدید ماهی‌گیری را در لیست تفریحات خود قرار دهید. 

اسکی روی آب 

اسکی روی آب

یکی دیگر از مهیج ترین تفریحات آبی، اسکی روی آب می‌باشد که تقریبا بهترین تفریح برای جوانان است و هر کسی می‌تواند ساعت‌ها وقت برای این کار بگذارد.
هزینه این کا در مقایسه با دیگر تفریحات کمی بالاتر است و نیاز به یک اسکی و یک قایق موتوری دارید که شما را بر روی آب حمل کند.

اسکی روی آب پرطرفدار ترین تفریح بین دیگر تفریحات آبی است و شما در هر زمان که به ساحل بروید می‌توانید این ورزش را بیابید و انرژی خود را در این مسیر تخلیه کنید.

اسکی روی آب به شدت لذت بخش می‌باشد و وقتی که دارید با سرعت آب‌ها را می‌شکافید احساس یک ناخدا را دارید که دارد از میان کوه‌های یخ عبور می‌کند و با سرعت به سوی هدف گام بر می‌دارد‌. 

قایق سواری

 قایق سواری در شمال

به علت این‌که مناطق ساحلی در تابستان بسیار گرم هستند می‌توانند در پاییز و زمستان برای انجام هر گونه تفریحاتی بسیار مناسب باشند.

یکی از این تفریحات، قایق سواری است که می‌تواند برای چند ساعت کاملا شما را به خود مشغول سازد، علاوه بر این‌ها قایق سواری می‌تواند در یک هوای مطبوع بسیار دلنشین و دل انگیز باشد که هیچ وقت دوست ندارید از قایق پیاده شوید.

به دلیل موج های دریا نمی‌شود از قایق‌های کوچک و پارویی استفاده کرد و حتما باید از قایق‌های موتوری بزرگ و قدرتمند استفاده کرد که یکی از مزیت‌های این تفریح همین است که می‌توان با قایق موتوری با سرعت در دریا حرکت کرد و باد دلنشین دریا را که صورت‌های ما را نوازش می‌کنند حس کرد.

 

 

مناطق کوهستانی

اسکی روی برف

اسکی روی برف در شمال

اسکی روی برف یکی از پرطرفدار ترین تفریحات کوهستانی است و می‌تواند در روزهای سرد زمستان که اکثر تفریحات به اتمام می‌رسند یک تفریح بسیار مناسب برای جایگزینی سایر تفریحات باشد.

اسکی روی برف واقعا جالب است و می‌تواند چند روزی ما را در کمپ‌های اسکی مشغول سازد.

یاد گرفتن اسکی زیاد سخت نیست و تقریبا هر کسی می‌تواند با چند بار تمرین آن را یاد بگیرد و به اسکی بپردازد.

اسکی نسبت به بقیه تفریحات هزینه بالاتری دارد و می‌تواند کمی پرهزینه باشد، اما لذت آن نسبت به بقیه تفریحات واقعا چند برابر است و می‌تواند خاطره‌ای چند روزه را برای ما و دوستانمان به یادگار بسپارد.

همیشه این موضوع را به یاد داشته باشید که با دوستانتان به پیست اسکی و اسکی سواری بروید زیرا باعث می‌شود هم بیشتر به شما خوش بگذرد و هم باعث کاهش هزینه‌های شما می‌شود.

جمع دوستانه همیشه باعث می‌شود به شما بیشتر خوش بگذرد و خاطره‌های شما ماندگارتر شود.

بهترین منطقه برای اسکی کردن و تفریحات برفی پیست اسکی دیزین است که هم مکان‌هایی برای آموزش دارد و هم می‌تواند مناسب‌ترین مکان برای انجام هرگونه تفریحات برفی و کوهستانی باشد. 

سورتمه سواری

یکی دیگر از تفریحاتی که می‌توان در کوهستان‌ها انجام داد سورتمه سواری است، این تفریح نیز برای خود می‌تواند جذابیت‌های خود را داشته باشد و لحظات بسیار خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد.

سورتمه سواری می‌تواند ورزش و فعالیتی جذاب باشد که نیاز به هزینه بالایی نیز ندارد و می‌تواند ساعات مختلفی ما را سرگرم کند.

سورتمه سواری می‌تواند نسبت به اسکی مورد دسترسی بیشتری باشد چون نیاز به یادگیری خاصی ندارد و می‌تواند به راحتی به ما آن‌چه را که انتظار داشتیم تقدیم کند و خاطرات ما را از یک تعطیلات خوبی زمستانی به یاد ماندنی‌تر کند. 

یخ نوردی

این تفریح نیز می‌تواند برای افراد علاقمند، تفریح مناسبی باشد و ساعات خوب و خوشی را برای شرکت کنندگان به ارمغان بیاورد.

یخ نوردی یکی از ورزش‌های بسیار سخت و محبوب نیز است که علاقه‌مندان زیادی را دارا است، این رشته مسابقات خاص خود را دارد و می‌تواند برای افرادی که در این رشته تخصص دارند به صورت یک حرفه و کار ثابت نیز در دسترس باشد. 

مناطق معتدل

 تفریحات زیادی در مناطق معتدل وجود دارد و هر فردی می‌تواند در این مناطق تفریح مورد علاقه خود را پیدا کند و از آن نهایت استفاده را ببرد.
این مناطق به دلیل آب و هوای معتدل و زمستان‌های تقریبا سرد می‌تواند تفریحات بسیار زیادی را در فصل پاییز که هوا تقریبا مناسب‌تر است و برگ درختان فضایی بسیار زیبا را خلق می‌کنند داشته باشد.

تفریحات این مناطق نسبت به مناطق دیگر قیمت تقریبا یکسانی دارد و می‌تواند بسته به نوع تفریح تعرفه‌هایش تغییر کنند. 

تله کابین

تله‌کابین در شمال 

یکی از مهم‌ترین و بهترین تفریحات این مناطق تله کابین است که می‌تواند در هر فصلی مناسب باشد اما به دلیل این‌که در فصل بهار و تابستان تفریحات بسیار متنوعی برای انجام دادن وجود دارد این تفریح بیشتر در این فصل مورد استقبال قرار می‌گیرد‌.

تله کابین در فصل پاییز بسیار مهیج و زیبا است زیرا برگ درختان به رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز در آمده است و می‌تواند یک منظره خارق العاده و احساسی را خلق کند که این مناظر از فضای بالا و پلان می‌تواند بسیار دیدنی‌تر و زیباتر باشد که توانایی این را دارد که هر فردی را مسحور خود کند.

راپل

راپل در شمال

یکی دیگر از مهیج‌ترین تفریحات در این مناطق راپل است که می‌تواند به شما احساس این را بدهد که یک سوپر قهرمان از دنیای مارول هستید و می‌خواهید پرواز کنید و دنیا را نجات دهید.

راپل می‌تواند هر کسی را عاشق خود کند و ترس و هیجان را در یک قالب به فرد منتقل کند، علاوه بر تمام این‌ها راپل قادر است که یک مسافت چند صد متری را در چند ثانیه طی کند و با سرعتی خارق‌العاده فرد را از بالای کوه به پایین انتقال دهد.

راپل در مقایسه با بقیه تفریحات که ذکر کردیم بسیار هزینه کمتر دارد و می‌تواند یک تفریح مناسب برای هر شخصی باشد.

پرواز با پاراگلایدر

پاراگلایدر در شمال

از هر چیزی بگذریم اما مطمئنا نمی‌توانیم از یک پرواز مخصوصا یک پرواز دو نفره که می‌تواند شخص مورد علاقه‌مان باشد بگذریم.

پرواز از دیرباز آرزوی بشریت بوده و برای رسیدن به آن بشریت متحمل هزینه‌های بسیار سنگینی نیز شده است. اگر تا بحال پرواز نکرده‌اید و اکنون دوست دارید که یک پرواز را آن هم بدون هیچ‌گونه دستگاه ماشینی انجام دهید و خود را به دست باد بسپارید، یک تعطیلات به این مناطق بهترین فرصت است.

شما می‌توانید با پرواز با پاراگلایدر به آرزوی پرواز آن هم تنها با باد برسید و ببینید که باد می‌خواهد شما را به کجا ببرد. پرواز با پاراگلایدر بسیار تکان دهنده و مهیج می‌باشد و قادر است که یک منظره کاملا زیبا را برای شما به نمایش بگذارد که در زیباترین رویا نیز مشاهده نکرده‌اید.

پاراگلابدر در بین تمامی تفریحاتی که در بالا ذکر شد مقام اول را دارد و پیشنهاد ما نیز به شما که علاقمند به هیجان هستید همین است، پس پیشنهاد می‌کنیم که اگر این فرصت پیش آمد که با پاراگلایدر پرواز کنید هیچ وقت آن را از دست ندهید و نهایت استفاده را از آن فرصت ببرید، زیرا یک خاطره برای شما می‌ماند که فراموش شدنی نیست.

کلام آخر
شما با داشتن یک ویلا در شمال می‌توانید تمام تفریحات فوق را در هر فصولی از سال تجربه کنید. با خرید ویلا در استان مازندران که مرکزیت منطقه شمال را به عهده دارد و با داشتن ساحل، جنگل، کوهستان می‌تواند بهترین انتخاب و گزینه خرید ویلا برای شما جهت استفاده از تفریحات مذکور باشد.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.