فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

حقیقت ویلای ارزان در شمال چیست؟ + مزایا و معایب ویلا ارزان در شمال

ویلاهای ارزان

یکی از روش‌های جدید کلاهبرداری، فروش ویلا با قیمت پایین و ارزان قیمت است به صورتی که در آن صاحب ملک، زمین خود را به صورت قراردادی می‌فروشد و ادعا می‌کند که سند ندارد و پس از مدتی با ادعا و ارایه اسناد، حق مالکیت زمین و ملک را می‌گیرد و در این‌جا خریدار زمین کلاه بزرگی به سرش می‌رود. و این یکی از روش‌های کلاهبرداری از طریق فروش ویلا می‌باشد.

می‌توان برای نمونه به ویلاهای 300 تا 500 میلیونی شمال اشاره کرد که در سایت‌ها آن‌ها را تبلیغ می‌کنند اما با اندکی تامل و تحقیق می‌توان فهمید که مالکان حقیقی این ویلاها قیمت‌های میلیاردی برای ویلاهای خود تعیین کرده‌اند، حال چگونه است؟؟

 

خرید انواع ویلاهای جنگلی در شمال

 

یکی دیگر از روش‌های کلاهبرداری به وسیله ویلاهای ارزان قیمت، فروش ارزان این ویلاها به چندین نفر است که در آخر هیچ کسی برنده نخواهد شد جز صاحب اصلی ملک.

 

ویلای ارزان

 

چرا یک ویلا ارزان می‌شود؟

یک ویلا ممکن است به دلایل خاصی ارزان شود و در مواردی ممکن است که این ویلاهای ارزان مشکلی نداشته باشند و در مواقعی نیز کلاهبرداری بزرگی باشد و یا حتی ممکن است یک ویلا به دلایل دعاوی و اختلافات بین دو نفر ارزان فروش رود.

  • ممکن است یک ویلا به دلیل اختلاف میان دو نفر و یا ایجاد مزاحمت برای آن ملک ارزان به فروش رود و باید نیز در خرید این‌گونه ویلاها دقت کرد زیرا دردسرها خود را بعد از خرید ویلاهای ارزان قیمت نشان می‌دهند.

  • ممکن است ویلا جز ویلاهای غیر قانونی یا در ردیف ویلاهای ممنوعه باشد و هر لحظه خطری آن را تهدید کند و نیز از طرف شهرداری با مشکل مواجه باشد.

  • ویلاهای ارزان ممکن است به دلایلی هم‌چون فاصله زیاد و دوری از مرکز شهر به قیمت پایین فروخته شوند و ممکن است اصلا مشکلی نداشته باشد.

  • ویلاها نیز ممکن است به علت مشکل‌های مالی ارزان به فروش برسند.

 
چرا نباید ویلاهای ارزان قیمت بخریم؟

چرا نباید ویلاهای ارزان بخریم: به دلیل کلاهبرداری‌های و فروش‌های غیر مجاز اخیر باید در خرید ویلا دقت کرد، زیرا ویلاهای ارزان بدون مشکل محدود هستند و در بعضی مواقع با مشاهده قیمت ویلاهای شمال خیالمان راحت می‌شود که می‌توانیم با بودجه خود ویلایی را خریداری کنیم اما باید صحت این قیمت‌ها را متوجه شد و به آن دقت کرد.

ویلاهای ارزان نیز مشابه این ضرب المثل هستند: هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست. ما در این‌جا به شما نکاتی را در مورد خرید ویلاهای ارزان قیمت می‌گوییم.

 

ویلاهای ارزان بدون سند را به هیچ وجه نخرید

 

 

با توجه به کلاهبرداری‌های اخیر کسی که قصد خرید ویلایی را دارد باید ابتدا قیمت‌های واقعی زمین‌ها و قیمت تمام شده ساخت ویلا را در نظر بگیرد و بعد برای خرید ویلا اقدام کند و در غیر این‌صورت سرمایه شما از بین خواهد رفت.

عده‌ای نیز برای ویلاهای بدون سند به صاحب ملک برای ارائه اسناد فشار می‌آورند و صاحب ملک نیز پیشنهاد می‌دهد برای صحت مالکیت به شورای شهر مراجعه کنند اما باید توجه داشت که در هنگام خرید فقط صحت مالکیت مهم نیست و ممکن است ویلا به صورت غیر قانونی ساخته شده باشد و پس از مدتی مشکلاتش آشکار شود.

ویلاهای ارزان در مناطق نا امن

یکی از دلایل ویلاهای ارزان منطقه آن است. به گونه‌ای که در منطقه‌ای ناامن وجود دارد که پس از مدتی وسایل آن ربوده می‌شود. این یکی از مشکلاتی است که برای مالکان این‌گونه ویلاها به وجود آمده است.

ویلاهای ارزان قیمت همراه با مشکلات وراثتی

یکی دیگر از دلایل فروش ویلاهای ارزان قیمت می‌تواند مشکلات وراثتی باشد که در آن زمین یا ملک توسط صاحب حقیقی خود به فروش نمی‌رود و شخص دیگری با سو استفاده از اسناد و مدارک و قیمت ارزان مشتری را به خرید وا می‌دارد و یا حتی ممکن است ملک توسط صاحب حقیقی به دلایل دعواهای شخصی و خانوادگی و ایجاد مزاحمت ملک خود را به فروش برساند که نیز این نوع ملک مشکلات زیادی خواهد داشت.

ویلاهای ارزان با آب، برق و گازغیر قانونی

این نوع ویلاها و خانه‌هایی که در همه جا وجود دارد نیز دارای مشکلات زیادی است که صاحب ملک شما را در مورد این مشکل در جریان نمی‌گذارد که بعد از خرید ملک پای شما را به دادگاه‌ها و کمیته‌های خاص باز می‌کند و آرامش شما را سلب می‌کند و هزینه‌های اضافی به وجود می‌آورد.

مورد دیگر کلاهبرداری ویلاهای ارزان که می‌توان در همین قسمت در مورد آن توضیح دهیم، متراژ ویلا می‌باشد که در این‌جا صاحب ملک قسمتی از جاده یا بلوار و یا شهرک را با بلوک‌هایی به ملک خود اضافه می‌کند و به گونه‌ای به مساحت زمین خود می‌افزاید، مثلا هنگام خرید ویلا به شما می‌گویند که ویلا 250 متر مساحت دارد و هنگامی خودتان متر می‌کنید، متوجه می‌شوید که مساحت آن کم می‌باشد و باید در هنگام خرید ویلا از کسانی که در این زمینه تخصص دارند کمک گرفت.

 

ویلای ارزان بدون سند

در چه صورت می‌توانیم به ویلاهای ارزان اعتماد کنیم؟

همیشه باید در خرید ویلاهای ارزان دقت کرد و به توصیه ما به هیچ وجه در خرید ویلا، زمین و... عجله نکنید. زیرا تنها چیزی که بسیار است ویلا است و اشتباهی در خرید ملک باعث از دست دادن تمام سرمایه شما می‌شود و غیر قابل جبران خواهد بود و شکایت نیز فرایندی طولانی است.

در خرید ویلاهای ارزان ابتدایی‌ترین چیز سند و اثبات مالکیت است و شما باید هنگام خرید ملک‌های بدون سند از صاحب ملک تعهد بگیرید که سندی وجود ندارد و ملک ایشان به شما می‌رسد و صاحب ملک نباید بعد از مدتی برای زمین با مدارکی که شاید داشته باشد و به شما نشان نداده باشد ادعا کند و نیز باید در دفتر ثبت اسناد به صورت رسمی زمین را انتقال دهید و نیز صاحب ملک موظف است که از شورای شهر مدرک اثبات سند را برای شما بیاورد.

نکته دیگر اینکه شما باید به صورت حرفه‌ای اندازه ملک را بدست آورید و با پرس و جو از اهالی محل از صحت و سالمی ملک و اندازه آن نیز اطلاع پیدا کنید تا به اندازه ملک هزینه پرداخت کنید و در خرید ویلاهای ارزان نیز سعی شود که از افرادی که در این زمینه تخصص دارند کمک گرفته شود.

نکته مهم دیگر پرس و جو از دادگاه و شورای شهر برای نبود مشکلات موروثی و دزدی نبودن برق و گاز می‌باشد.


در مورد خرید ویلا و معامله‌ای که قرار است انجام دهید بسیار حساس باشید و چیزی را نادیده نگیرید و دقت کافی را به عمل آورید.

شما در صورت رعایت این نکات به هیچ وجه دچار مشکلی نخواهید شد و به سرمایه شما آسیبی نخواهد رسید.

 
در چه مناطقی ویلاهای ارزان قیمت مورد اطمینان وجود دارد؟

 

ویلای ارزان قیمت


در مناطقی ویلاهای ارزان قیمت وجود دارد که در تمامی نقاط آن شهر زمین قیمت کمتری داشته باشد و می‌توان به چنین ویلاهایی اطمینان کرد.

مناطقی که زیاد دارای امکانات بالا نیستند و فضای شهر آن بکر مانده است و ساختمان سازی زیادی در این شهرها انجام نشده مناطق ارزان مناسبی محسوب می‌شوند.

 
علت وجود ویلاهای ارزان قیمت در نور و چمستان چیست؟

این مناطق به دلیل دور بودن از مرکز استان و در بیشتر حالت بدون سند بودن این ویلاها و نداشتن امتیاز آب و برق جز ویلاهای ارزان محسوب می‌شوند. در این مناطق این ویلاها با اسم ویلاهای جنگلی به فروش می‌رسند اما باید دقت داشت که این ویلاها دارای مشکلات زیادی هستند و ویلاهای چمستان علاوه بر بدون سند بودن به دلایل دوری از شهر و نا امن بودن منطقه قیمت بسیار پایین‌تری دارد.

پس برای خرید ویلای مناسب در مناطقی هم‌چون نور و چمستان که فروش‌های غیر مجاز در آنها زیاد بوده اگر شما توسط املاکی‌های معتبر و افراد ماهر برای خرید ویلا در چمستان که یکی از مکان‌های زیبا و دیدنی مازندران محسوب می‌شود اقدام کنید به هیچ وجه به مشکل خاصی برخورد نخواهید کرد.

برخی از ملک‌ها علی رغم لوکس بودن قیمت زیادی ندارند، چرا؟

برای خریدار یک سری کلیات واضح و روشن که بصری است قابل درک و رویت است، ولی پایه و اساس ملک و مصالحی که در ساختمان اجرا شده از دید خریدار خصوصا در مرحله سفت کاری ویلا پنهان است! در مجموع امکان این که سازنده ویلا بتواند ویلایی کاملا لوکس با کم‌ترین هزینه بسازد وجود دارد، اما از عمر این ملک به ظاهر نوساز چند سالی نمی‌گذرد که عیوب خود را آشکار می‌کند.
از طرف دیگر صحت و اصل بودن سند ملک و نداشتن پایان کار هم ممکن است ملاک بر ارزان بودن ملک باشد.
امتیازات آب برق گاز و خیلی عوامل دیگر نظیر معارض داشتن ملک و عدم استعلام از اداره ثبت از سوی خریدار و ندانستن این موضوع! در این موارد هم می‌تواند تاثیر گذار باشد و شما توانایی آن را دارید که به کمک مشاور املاک از صحت و سقم تمام این موارد اطمینان حاصل نمایید.

سوال دیگر می‌تواند این باشد که آیا فروش این ویلا که می‌خواهید بخرید بعد از مدتی استفاده، قابلیت فروش سریع و یا سودآور را دارد یا خیر؟

پاسخ به این سوال نیز به طور گسترده با شناخت منطقه از لحاظ توریستی بودن و کشش خرید در منطقه مورد نظر و فرهنگ بومی و اجتماعی آن منطقه با کمی تحقیق قابل کشف خواهد بود، از نگاه دقیق‌تر شناخت محیط اطراف و بررسی امنیت ویلا از دریچه سندیت و مدارک مربوطه و قرارگیری ویلا در محیط امن خرید می‌تواند صورت پذیرد، در این جا هم می‌توان به مشاور املاک مربوطه که به آن اعتماد کامل دارید بررسی موارد فوق را به عهده او بگذارید.

 

از کجا مشاوره بگیریم؟

مشاور املاک شمال

در هنگام رجوع به دادگستری و دادگاه‌ها چند جمله را زیاد می‌شنویم؛ گول خوردم و مرا کلک زدند، نخوانده و بدون مشورت امضا کردم، چشم بسته به طرف اعتماد کردم، شخص و مشاور خوبی نداشتم. این جملات را افرادی که اشتباه کرده‌اند می‌گویند.

 اما باید مشتری‌ها بدانند از کجا مشاوره بگیرند، بهترین جا برای مشاوره دهیاری‌ها هستند که در صورت خرید و یا نخریدن ملک توسط شما آنها نه ضرری می‌کنند و نه سودی بعد از دهیاری‌ها می‌توان به شوراهای شهر، دادگاه‌ها (برای بررسی زمین که شکایتی در مورد آن نباشد) و گزینه بعدی مردم منطقه که از همه چیز خبر دارند.


اما نباید در امر تحقیقات فقط به یک گزینه بسنده کرد و حساسیت را باید در خرید ویلاهای ارزان نشان داد.

 

آیا خرید ویلا با کمترین هزینه در شمال شدنی است؟

بانیان مسکن پاسخ می‌دهد


به زعم این که خرید ویلا، آرزوی دیرینه‌ای است که کم و بیش در خیالمان با آن بازی کرده‌ایم اما گاهی مسایلی در این زمینه نمود می‌یابند که مغفول ماندنشان جز پشیمانی به بار نخواهد آورد، مسایلی هم‌چون هزینه. راستش را بخواهید خرید ویلا به ذات دشوار نیست اما گاه فاکتورهایی چون هزینه چاشنی‌اش می‌شود که شرایط را متفاوت می‌سازد.

در چنین شرایطی لازم است هوشمندانه‌تر عمل کنیم و سنسورهایمان را بیش از پیش فعال نماییم. مقاله پیش رو را استارت خواهیم زد با محوریت خرید ویلا با کمترین هزینه. اگر هزینه برای شما هم مهم است، همچون همیشه با ما باشید.

چطور خرید ویلا ارزان قیمت را محقق کنیم؟

ارزان بودن ویلا به فاکتورهای عدیدی وابسته است، آنچه سبب می‌شود بر سردر یک ویلا واژه ارزان را قاب کنند می‌تواند از موقعیت تا امکانات ویلا متغیر باشد، باری مهم‌ترین‌هایش را با هم مرور خواهیم کرد.

گفتیم موقعیت، از همین فاکتور شروع می‌کنیم.

 

خرید ویلا با کمترین هزینه

 

خرید ویلا با کمترین هزینه نسبت به موقعیت ویلا

نمی‌گوییم آن‌چه انتخاب می‌کنید در روستایی دور افتاده باشد، هر چند گاهی روستاهای پرت به حیثِ آرامش و سکوت، نزد برخی خریداران، دری گرانند، از طرفی شهرها و روستاهای ویلا فشرده‌اند، رفتن از نقطه‌ای به نقطه دیگر در کوتاه‌ترین بازه زمانی میسر است، از این رو اگر ویلایی ارزان در روستا خریداری کنید نه تنها چیزی از دست نداده‌اید که ارمغانی به دست آورده‌اید ستودنی.

آهودشت به عنوان روستایی بکر، مهمان نوازی بی‌بدیل است که شرایط خرید ویلا با کمترین هزینه را برایتان میسر می‌سازد. کلوخده، روستایی است از توابع محمودآباد شمال و از دیگر گزینه‌های روی میز است که خرید ویلا با کمترین هزینه را می‌توان در آن تجربه کرد.

از روستاهای شمال فاکتور می‌گیریم و فرض را بر این می‌گذاریم که آنچه مدنظر شماست، شهر است. می‌دانیم قیمت ویلا به شهرش وابسته است، آن چه در متل‌قو به فروش می‌رسد با آنچه در چمستان به عنوان فایل فروش عرضه می‌گردد هرگز برابری نمی‌کند. شاید از خرید ویلایی لوکس در متل‌قو عاجز باشید اما بی‌تردید خرید همان ویلا در نور و چمستان برایتان شدنی است.

سیسنگان از دیگر دردانه‌های شمال است که خرید ویلا با کمترین هزینه در این شهر مصداق می‌یابد، شنیدن نام سی‌سنگان، خاطرات پارک جنگلی را در ذهن همگان زنده می‌کند باری سی‌سنگان که هم جنگل در چنته دارد و هم دریا، نامش در صدر جدول است برای آنان که سودای خرید ویلا در سر دارند.

محمودآباد از دیگر طلایه‌داران این لیست است حتی قیمت ویلا در آمل هم مناسب است و تیر شما را هدف می‌کند، داشتن ویلایی در آمل که با بوی شالیزارهای شمال پیوند ناگسستنی دارد حتما تجربه نابی خواهد بود.

به شهر پل سفید هم دل خوش باشید، شهری که با در چنته داشتن امکانات شایسته، می‌تواند به صاحب ویلا شدن شما به ازای هزینه اندک کمک کند.

باز هم فرض می‌کنیم چنین شهرهایی شما را راضی نمی‌کنند و نگاهتان به شهرهای مهمی چون نوشهر و چالوس است، در چنین شرایطی باز هم می‌توان خرید ویلا با کمترین هزینه را عملی کرد منوط به این که موقعیت ویلا را در کانون توجه بگذارید و از چنین چارچوبی، شرایط را نظاره‌گر باشید.

می‌توانید ویلاهایی را نشانه بگیرید که با خیابان اصلی فاصله دارند و از مرکز شهر دورند، در چنین نقاطی آرامش هم مشهودتر است و پررنگ‌تر.

 

در بخش موقعیت ویلا، نکته دیگری هم حاکم است که می‌تواند به خرید ویلا با کمترین هزینه منتهی گردد. ساحلی یا جنگلی بودن ویلا.

 ویلا جنگلی به حیث ارزانی، پرچمش بالاست و از آنان که به دنبال خرید ویلا با کمترین هزینه هستند به گرمی استقبال می‌کند، از این رو همه قطعات پازل را کنار هم بگذارید و تصمیمی خلق کنید ممتاز.

 

سن ویلا را زیر ذره بین ببرید

از مصالح تا سبک ساخت و سال ساخت در قیمت نهایی ویلا اثرگذار است. ویلاهایی که در شرایط کنونی خشت بنای آن‌ها نهاده شده با توجه به گرانی زمین و مصالح، بی‌تردید گران‌تر خواهند بود، ویلاهای نوساز از دیگر نمونه‌هایی هستند که عموما با ارزانی بیگانه‌اند.

اگر خرید ویلا با کمترین هزینه مدنظرتان است می‌توانید حتی ویلا قدیمی برگزینید و با اختصاص بودجه‌ای اندک، دستی به سر و رویش بکشید و زندگی در آن را آغاز نمایید.


یادمان باشد متراژ ویلا مهم است.

ویلاهای لوکس‌تر و بزرگ‌تر از قسمت قیمت امتیاز می‌گیرند، ویلاهایی که در گروه بزرگ متراژ جای می‌گیرند قیمت‌هایی دارند نجومی، از این رو آن‌ها را کنار می‌گذاریم و نگاهمان را می‌دوزیم به ویلاهایی که کوچک متراژ یا دست کم متوسط متراژند.


از خرید قسطی ویلا چه خبر؟!

بارها و ماه‌ها با اقساط دست به گریبان بوده‌ایم و چه بسا همین اقساط چتر نجاتمان شده‌اند و ما را صاحب خانه، خودرو و دیگر سرمایه‌های زندگی کرده‌اند. یکی از فاکتورهایی که می‌تواند خرید ویلا با کمترین هزینه را برایمان شدنی کند، خرید ویلا با اقساط است یا حتی گلاویز شدن با ویلاهای مشارکتی که سبب می‌شوند تنها بخشی از هزینه را متقبل شوید، ویلاهای پیش فروش شده از دیگر مواردی هستند که دست یاری شما را به گرمی می‌فشارند. جان کلام این که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، خرید ویلا که روزی سخت و دور از ذهن بود، این روزها با کمترین هزینه هم می‌شود کنارش یک تیک گذاشت.


نام کانکس ویلایی را تاکنون شنیده‌اید؟

با یک دوران، نگاهمان را می‌چرخانیم به سمت کانکس ویلایی یا ویلای پیش ساخته که شمارش در شمال رو به رشد است. در بحبوحه خرید ویلا در شمال که گاهی آن‌چه نشانمان می‌دهند همه از سرامیک اعلا و چوب افرا و گران‌ترین متریال هستند، نمونه‌هایی مشاهده می‌شوند که نه تنها بساط یک زندگی زیبا را در شمال جور می‌کنند بلکه به حیث قیمت هم رضایتمان را جلب می‌نمایند و خلاصه کاری می‌کنند کارستان. منظورمان کانکس ویلایی است.

 

کانکس ویلا

 

پرونده این مقاله را هم می‌بندیم و بار دیگر یادآور می‌شویم خرید ویلا با کمترین قیمت، شدنی است.


صحبت پایانی

گاهی شب می‌خوابیم و صبح هنگام، وقتی چشم باز می‌کنیم پیامکی بر صفحه نمایش موبایلمان توجهمان را جلب می‌نماید که با خط درشت "خرید ویلا با کمترین هزینه"، را وعده می‌دهد. هر چند تا به این جا تاکید کردیم می‌توان ارزان هم ویلا خرید اما فراموش نکنیم برخی ارزانی‌ها دامی هستند برای گرفتار کردن خریداران ویلا.

بهتر است قیمت زمین در شمال را بدانید و با هزینه‌های ساخت و ساز آشنا باشید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از باور نمودن تبلیغاتی مبالغه آمیز که فکر خرید را بلادرنگ در جانتان می‌اندازند، از قیمت ویلا در اقصی نقاط شمال مطلع باشید تا بتوانید دستشان را بخوانید و پیش از آن که دیر شود، راهتان را کج کنید.

تنها هدف بانیان مسکن تسهیل و آسان کردن راه شما در زمینه خرید ویلا در شمال است، و می توانید این کار را به ما بسپارید.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.