فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

تفاوت در فروش ویلای اقساطی و نقدی در شمال

دوستان در این مقاله می‌خواهیم در مورد تفاوت در فروش ویلا به صورت اقساطی (شرایطی) و نقدی در شمال بحث کنیم.
 
دلیل فروش ویلاهای شمال با شرایط بلند مدت و اقساطی چه می‌تواند باشد؟

بله شما می‌توانید ویلا فروشی در شمال را به دو صورت، نقدی یا شرایطی خرید کنید و این مهم به انتخاب شهر و لوکیشن ویلا و همین‌طور نوع ساخت و اسناد و مدارک ویلا و .... بستگی دارد، این دلایل را جداگانه در زیر توضیح می‌دهیم.

 

خرید انواع ویلاهای جنگلی در شمال

 

  • اسم شهر؛

اولین دلیلی که می‌توان ویلاهای فروشی ارزان قیمت و یا ویلاهایی که به صورت قسطی و شرایطی به فروش می‌رسند را به اسم شهر در شمال ربط دارد.

همان‌طور که می‌دانید شمال گستره‌ای وسیع با شهرهای مختلف دارد و در این میان ویلاهای فروشی در شهرهای مازندران گوی سبقت را از بقیه  مناطق ربوده است، البته در مازندران نیز شهرها به ترتیب اولویت خرید ویلا در قسمت شهرهای معروف ویلا در شمال تقسیم و به شما معرفی شده‌اند، پس نام شهر در قیمت و نوع فروش تاثیر گذار است، به گونه‌ای که فروش ویلا در متل‌قو با ویلای فروشی در چمستان از نظر قیمتی و توجه خریداران با هم قابل مقایسه نیستند.

چرا که مشاهده می‌شود بیش‌تر تبلیغات فروش ویژه ویلاهای قسطی و ارزان قیمت مربوط به شهرهای درجه سه شمال نظیر چمستان و .... می‌باشد و چنین تبلیغات کذایی در مورد خرید ویلا با شرایط بلند مدت در متل‌قو یا نمک‌آبرود و نوشهر را نخواهید دید، چون منطقه و ملکی که با ارزش باشد مشتریان خاص خود را داشته و نیاز به تبلیغ ندارد.
 
  • محل و منطقه:

 
مورد بعدی لوکیشن ویلا خواهد بود چون موقعیت مکانی و محله‌ای ویلا در فروش تاثیر بسزایی دارد و باید دقت شود تا ویلا در مناطق ممنوعه وجود نداشته باشد، چرا که در چنین مناطقی ویلای فروشی اقساطی با شرایط طولانی مدت و حتی ویلای زیر قیمت را فراوان خواهید دید و این موارد ممکن است در تمامی شهرهای شمال وجود داشته باشد و تصمیم با شماست تا وسوسه قیمت پایین و شرایط خوب خرید که به شما ارایه می‌شود نخورید و علت را بررسی کنید.
 
نکته؛
این ضرب المثل که هیچ گرانی بی‌حکمت و هیچ ارزانی بی‌علت نیست را در این موارد مد‌نظر داشته باشید.
 
  • کیفیت ساخت؛

مورد مهم بعدی نوع سازه و کیفیت در ساخت می‌باشد، چرا که ممکن است ویلا در مازندران و در یکی از شهرهای برند برای فروش وجود داشته و با این تبلیغ که شما را به شرایط خرید قسطی و بلند مدت تشویق می‌نماید، در این مرحله ممکن است ضعف در کیفیت ساخت و یا متریال کاربردی نامرغوب در ویلا به کار رفته باشد، شاید مدت‌هاست فروشنده به دلیل کیفیت پایین نتوانسته ویلا را بفروشد و تصمیم به فروش اقساطی و شرایطی طولانی مدت روی آورده باشد.
 
نکته؛
به طور کلی بیش‌تر ویلاهایی که شرایطی برای فروش معرفی می‌شوند به طور حتم خارج از بافت قرار داشته و با ساخت غیر‌قانونی که دارند پایان‌کار به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد و در بیشتر موارد ویلا بدون پایان‌کار خواهد بود، در ضمن حتی می‌توان به این مساله اشاره داشت که بیش‌تر این ویلاها، آب و برق نداشته و برخی از آن‌ها غیرمجاز لوله‌کشی آب و برق انجام داده و از مکان‌هایی‌که دارای آب و برق هستند و در بیش‌تر موارد از مسافت دور‌تر قرار داشته از دوستان و همسایگان قرض می‌گیرند.
در مورد بیش‌تر این ویلاها با شرایط فروش قسطی و شرایطی ویلا در شمال به دلیل خلافی که در خصوص ساخت غیر‌مجاز دارند با قیمت پایین و با شرایط راحت برای فروش معرفی می‌شوند، چرا که ساخت ویلا یا خرید ویلا از طریق قانونی بسیار پر‌هزینه‌تر و گران‌تر از این مبالغ معرفی شده با شرایط اقساطی بلند مدت خواهد بود.
در مجموع ویلاهایی که با وام خرید و اقساط و پیش پرداخت برای فروش معرفی می‌شوند، ویلاهای خاصی نیستند و هر دو نوع ویلای قولنامه‌ای و سنددار در این سبک فایل‌های فروش خواهید دید.
 
  • اسناد و مدارک؛

داشتن سند ویلا و یا نداشتن آن هم، قیمت ویلا در شمال را تحت الشعاع قرار داده و در قیمت نهایی تاثیر‌گذار خواهد بود، همان‌طور که می‌دانید شرط بیش‌تر خریداران دارا بودن سند مالکیت و اسناد و مدارک کامل و قانونی ویلای فروشی در شمال می‌باشد، که این مدارک تضمین امنیت برای خریدار را به همراه داشته، ویلایی که دچار مشکل سندیت بوده باشد بالطبع سعی در فروش ویلا به صورت قسطی و شرایطی طولانی مدت حتی با قیمت پایین و زیر‌قیمت انجام می‌دهد تا به قولی از شر ویلا خلاصی یابد، ویلاهای دارای سند مالکیت معتبر اصولا هر زمان اراده به فروش نمایند می‌توانند با قیمت خوب جذب مشتری نموده و در کم‌ترین رمان ویلای خود را به فروش رسانند.

نتیجه؛

ویلایی که دارای مدارک و اسناد کامل و معتبر شامل سند ششدانگ، مجوز ساخت یا پایان‌کار و همچنین نصب کنتورهای ضروری برق و گاز و آب در ساختمان انجام شده باشد و در بهترین شهرها و مناطق شمالی خصوصا در شهرهای ساحلی غربی استان مازندران و دارای ساختی با‌ کیفیت و زیبا باشد، هیچ‌وقت مالک حاضر به فروش اقساطی و یا قیمت پایین ویلا نخواهد بود، چرا که با اراده فروش در مدت زمان کم و با قیمت مناسب می‌تواند ویلا را بفروشد و این به دلیل بهره‌مندی از موارد فوق می‌باشد.
دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.