فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

چرا خرید ویلا در نمک‌آبرود پیشنهاد می‌شود؟

و اما نمک‌1آبرود، منطقه‌ای بی‌مثل برای خرید ویلای شمال


چرا خرید ویلا در نمک‌آبرود پیشنهاد می‌شود؟


آن زمان که تصمیمتان در مورد خرید ویلای شمال قطعی می‌گردد بی‌تردید نخستین فکری که به سراغتان می‌آید انتخاب شهر است. از هر که بخواهید یک شهر را به شما معرفی کند، دیری نمی‌پاید که نمک‌آبرود را به زبان می‌آورد. نمک‌آبرود با تله‌کابین گره خورده، با بهترین امکانات تفریحی شمال عجین شده و با معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری این خطه در هم تنیده است. نمک‌آبرود یعنی هیجان، یعنی طبیعت بیبدیل یعنی تجربه یک زندگی ناب.
بهتر است نمک‌آبرود را کمی جزئی‌تر بررسی کنیم و مروری داشته باشیم بر عواملی که این شهر را چنین محبوب کرده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان بانیان‌مسکن را همراهی نمایید.

 

خرید انواع ویلاهای جنگلی در شمال

 

آشنایی با موقعیت جغرافیایی نمک‌آبرود


نمک‌آبرود به عقیده خیلی‌ها یک شهرک توریستی است، این روزها دیگر کسی برای سفر به چنین شهر زیبایی منتظر عمو نوروز نمی‌ماند یا چشم به راه تابستان نمی‌نشیند. این روزها بسیاری از افراد آخر هفته که می‌شود نمک‌آبرود را نشانه می‌گیرند و راهی این دیار می‌شوند، چمدان می‌بندند و به دل جاده می‌زنند.
این که چرا مقصد بیشتر مسافران آخر هفته شمال نمک‌آبرود است به بحث فاصله بر می‌گردد. نمک‌آبرود از نزدیک‌ترین شهرهای شمالی به پایتخت است. فراموش نکنیم که تعطیلات آخر هفته یک الی دو روز است بنابراین اگر شهر دوری را انتخاب کنیم بعید نیست تمام این دو روز را در جاده باشیم.
از این‌جا شروع کنیم که نمک‌آبرود در قلب مازنداران است، در 12 کیلومتری چالوس قرار دارد و بین دو شهر تنکابن و چالوس جا خوش کرده است. بنفشه دارد و شمشاد، جنگل دارد و دریا.

 

خرید ویلا در نمک‌آبرود


چرا نمک‌آبرود این چنین محبوب است؟

احتمالا شما هم با شنیدن نام نمک‌آبرود تصویر تله‌کابین را به خاطر می‌آورید. بی‌ربط هم نیست بهرحال مرتفع‌ترین تله‌کابین کشور از آن نمک‌آبرود است. تفریح بخشی از نمک‌آبرود است و خرید بخشی دیگر. آن‌ها که راهی این شهر می‌شوند بی‌تردید مراکز خریدش را از دست نمی‌دهند، فرش‌ها و صنایع دستی‌اش را زیر و رو می‌کنند، در رستوران‌های نمک‌آبرود سیر می‌نمایند و ساعت‌ها در باشگاه تیراندازی و دریاچه مصنوعی این شهر غرق می‌شوند. نمک‌آبرود پاراگلایدر دارد و اسکای واکر در اختیارتان می‌گذارد، پیست‌های دوچرخه سواری دارد و از هواپیماهای دونفره بهره‌مند است.
این‌ها را گفتیم تا به این نتیجه برسیم که اگر هدفتان از خرید ویلا در شمال، زندگی در شهری سرشار از زیبایی و مملو از امکانات است بی‌تردید نمک‌آبرود یکی از بهترین گزینه‌های پیش روست اما آن زمان که قرار است ویلایی را خریداری کنید به حتم پای فاکتورهای مهم دیگری به جز گردش و تفریح نیز در میان است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

نمک‌آبرود شمال


آیا نمک‌آبرود برای خرید ویلای شمال مناسب است؟


پاسخ مثبت است به چند دلیل:


شاید نخستین دلیل مواردی باشد که قبلا هم به آن اشاره کرده‌ایم، فاصله کوتاه با پایتخت و هم‌جواری با مهم‌ترین جاده‌های منتهی به تهران و البته نزدیکی به جنگل و دریا.
استقبال گرم خریداران ویلا از نمک‌آبرود سبب شده شاهد تعدد ویلا در این منطقه باشیم به گونه‌ای که شما با هزینه‌های مختلف قادر به خرید ویلای شمال خواهید بود. تنوع ویلا در نمک‌آبرود فوق‌العاده است. هم ویلای جنگلی دارد، هم ساحلی، هم جلگه‌ای هم کوهستانی. هم می‌توان ویلای شهرکی را انتخاب کرد هم ویلایی که خارج از محوطه شهرکی احداث شده است، خلاصه این که دست شما به عنوان خریدار در نمک‌آبرود کاملا باز است و آن‌چه طلب کنید در اختیارتان قرار می‌گیرد.


تقاضای زیاد برای ویلا در نمک‌آبرود، رونق ساخت و ساز در این منطقه را به اوج رسانده است به گونه‌ای که ویلاهای ساخته شده در نمک‌آبرود حکم یک سرمایه ارزشمند را دارند که در گذر زمان بر قیمتشان افزوده می‌شود بنابراین از این لحاظ هم با خرید ویلا در نمک‌آبرود بُرد خواهید کرد.


لازم به توضیح است که اگر به عنوان یک خریدار ویلای شمال، قصدتان خوشگذرانی در این خطه نیست و صرفا رسیدن به سودی کلان هدف و مقصودتان است، باید بگوییم نمک‌آبرود همان شهری است که شما را به خواسته‌تان می‌رساند. ترجیح می‌دهیم به چند نکته در این خصوص اشاره کنیم، اگر هدفتان از خرید ویلا سرمایه‌گذاری است به این معنا که مدتی بعد از خرید آن را گران‌تر به فروش برسانید، باید شهری را انتخاب کنید که مورد توجه توریست‌ها و گردشگران است، شهری که مورد هجوم خریداران ویلاست اگر چنین نباشد فروش ویلا پس از مدتی آن هم با قیمتی مناسب بی‌تردید دشوار خواهد بود. ویلاهای واقع در شهرهای توریستی هر ساله با رشد قیمت همراهند به همین خاطر چنین شهرهایی برای سرمایه گذاران کاملا ایده‌آل به نظر می‌رسد.

خوشبختانه نمک‌آبرود این شرایط را دارد ضمن این که به دلیل نزدیکی به پایتخت از هزینه‌های سفر می‌کاهد بنابراین فرض را بر این می‌گذاریم که نمک‌آبرود را به عنوان شهر برای خرید ویلا برگزیده‌اید اما کار هنوز تمام نشده. نمک‌آبرود منطقه‌های متفاوتی دارد و طبیعی است خرید ویلا در هر منطقه مزایا و معایب خودش را دارد اما به طور کلی همیشه ویلاهایی در شمال بهتر به فروش می‌رسند که طبق اصول ساخته شده‌اند و متناسب با اقلیم منطقه به مرحله احداث رسیده‌اند همچنین به مراکز خرید، به مراکز درمانی، به جاده اصلی، فروشگاه‌ها و خلاصه هر آن چه برای زندگی به کررات به آن احساس نیاز می‌شود نزدیکند. این گونه ویلاها برای سرمایه‌گذاری فوق العاده‌اند.

 

خرید ویلا نمک‌آبرود


صحبت پایانی

نمک‌آبرود برای آن‌ها که عاشق جنگلند، علاقمند به دریا و ساحلند، دیوانه‌وار گردش در مراکز خرید و صنایع دستی را دوست دارند گزینه بی‌همتایی است. نمک‌آبرود برای آنان که عشقشان تجربه تله‌کابین و ساعت‌ها دوچرخه سواری است نیز بی‌مثل قلمداد می‌شود. نمک‌آبرود به تهران نزدیک است، مهد توریست‌هاست و رونق ساخت و ساز ویلا در آن بسیار زیاد است. ویلاها در نمک‌آبرود طبق جدیدترین استانداردهای ویلاسازی ساخته می‌شوند و دارای قیمت‌های متنوعی می‌باشند. اگر برای خرید ویلای شمال، نمک‌آبرود را انتخاب کنید ویلای شما به یک ملک ارزشمند و به سرمایه‌ای بزرگ تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.