فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

10 دلیل برای خرید ویلای لوکس در شمال

10 دلیل برای خرید ویلای لوکس در شمال

آن‌چه باعث می‌شود مصمم‌تر یک ویلای لوکس برای خرید در شمال انتخاب کنید

در هنگام خرید ویلا، شنیدن کلمه لوکس به تنهایی کافی است تا دین و دنیایمان را یک جا ببازیم، چه چیزی می‌تواند لذت بخش‌تر از ویلایی مجلل باشد آن هم در شمالی که زیبایی‌اش وسوسه انگیز است و طبیعتش تحسین برانگیز. انتخاب ویلا کمی دشوار می‌شود آن‌گاه که جز زیبایی مسحور کننده فاکتور‌های متعددی به میان می‌آیند و ما را بر سر انتخاب قاطعانه یک ویلا مردد می‌سازند.
می‌خواهیم با هم مروری داشته باشیم بر مزایای خرید ویلای لوکس در شمال و به این سؤال پاسخ دهیم که "آیا خرید ویلای لوکس شمال صحیح و معقول است؟". با املاک بانیان مسکن همراه باشید.

 

خرید انواع ویلاهای جنگلی در شمال

 

ویلا لوکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

  1. دارای امکاناتی چون استخر، سالن ورزشی، سینما سه بعدی، حمام اسپا و ...
  2. طراحی دکوراسیون داخلی خاص و ناب
  3. استفاده از عناصر بصری چون آبنماهای شیشه‌ای
  4. تعداد زیاد اتاق (اتاق بازی، اتاق مطالعه، اتاق بازی و ...)
  5. آسانسور شیک نظیر (گلد، استیل، سنگ و ...)
  6. فضای سبز زیبا مانند باغ‌های ژاپنی و روف گاردن
  7. امنیت بالا و مجهز به دوربین مداربسته و سنسورهای امنیتی

 

چرا ویلای لوکس در شمال ممتازتر از دیگر انواع ویلا به شمار می‌رود؟

مهم‌ترین مشخصات یک ویلای لوکس در شمال

فرض کنید درون ساختمانی هستید با پنجره‌هایی تمام قد، جایی که مقابل چشمانتان جنگل‌های سبز قد علم کرده‌اند و بوته‌های زغال اخته خودنمایی می‌کنند، آن‌جا که درختان سیب فضا را پر کرده و پرواز پرندگان زیبایی را کامل ساخته.
پیرامون یک ویلای دنج در شمال صحبت می‌کنیم همان‌جا که زیبایی با آرامش عجین شده و سکوت و صدای موج دریا در هم تنیده. همه دوست داریم غرق در چنین آرامشی شویم و ساعت‌ها بی آن‌که نگران کار باشیم یا مضطرب پایان نامه، به بیرون چشم بدوزیم. چنین ویلایی به شرطی پناهگاهی امن و مأمنی تسلی بخش لقب خواهد گرفت که در خریدش و انتخابش دقت کنیم.

 

خرید ویلای لوکس در شمال


پیشنهاد می‌کنیم یک ویلای لوکس برای خرید برگزینید به چند دلیل:

 

1- استفاده از مصالح مستحکم در ساخت ویلا

زمانی که از خرید ویلای شمال صحبت می‌کنیم قاعدتا باید گوشه چشمی هم به کیفیت و نوع متریال استفاده شده در ساخت آن داشته باشیم و بپذیریم که در کنار ظاهری به اصطلاح شیک، کیفیتی درخور هم مهم است. بسیار مهم است که ویلای شمال بر اساس جدیدترین مصالح و با کمک گرفتن از به روزترین و مقاوم‌ترین متریال‌ها ساخته شده باشد.
خوب می‌دانیم یک ویلای کلاسیک و قدیمی سال‌ها از ساختش گذشته و انتظار مقاومت بالا از آن منطقی و معقول نیست. خرید ویلای لوکس، شما را از این که در مکانی زندگی می‌کنید که ایمن است و محکم، بادوام است و مانا خاطرجمع خواهد کرد.


2- به کارگیری جدیدترین متد ساخت

روز به روز از روش‌ها و متدهای جدیدتری برای احداث انواع ویلا در شمال رونمایی می‌شود و به وفور پیش می‌آید که آن‌چه تا دیروز به عنوان شیوه‌ای منحصر به فرد در ساخت ویلا به کار گرفته می‌شد به سادگی کنار رفته و صحتش زیر سؤال می‌رود. از این رو انتخاب یک ویلای قدیمی که با تکیه بر دانش چند سال پیش بنا شده کمی چالش برانگیز است.
به عقیده ما ویلای لوکس بهترین انتخاب است برای آن‌ها که بر اهمیت روش ساخت ویلا واقفند و استفاده از متدهای استاندارد در احداث ویلای شمال را امری خطیر می‌پندارند.


3- سن پایین ویلا

عموما ویلا‌هایی قدیمی خطاب می‌شوند که 20 یا 30 سال از ساختشان می‌گذرد، بنابراین می‌توان آن‌ها را ویلایی با سن بالا خطاب کرد. بسیاری از فروشندگان ویلای شمال، ویلای قدیمی را پیش از آن که به فروش بگذارند بازسازی می‌کنند و دستی به سر و رویش می‌کشند با این حال باز هم نمی‌توان این اطمینان را داد که ویلای مرمت شده با ویلای لوکسی که تنها چند سال از ساختش می‌گذرد یکسان است و تفاوتی ندارد. پایین بودن سن ویلا خود گواه بر آن است که آرامش را می‌توان در آن تجربه کرد و زندگی را عمیقا لمس نمود.


4- توجه به اقلیم شمال

اگرچه نمی‌توان عنایت گذشتگان به شرایط آب و هوایی شمال را در ساخت انواع ویلای کلاسیک انکار کرد و یا تلاششان را ناچیز شمرد اما امروزه می‌کوشند ویلای شمال را بسازند در حالی که هم اقلیم و رطوبت شمال را در نظر گرفته‌اند هم فاکتورهایی چون زیبایی ویلا را مورد توجه قرار داده اند. به بیان بهتر ویلای لوکس کاملا مطابق با شرایط جوی شمال ساخته می‌شود بی آن‌که مغایر با دیگر اصول باشد و به نما و جلوه ویلا آسیبی برساند.
به عنوان مثال از شیشه‌هایی لوکس و چوب‌هایی بی‌همتا در ساخت استفاده می‌کنند و آن‌ها را چنان به کار می‌گیرند که ویلای شمال هم زیبا باشد هم بادوام.


5- برخورداری از مساحت کمتر

ویلای لوکس و مدرن در مقایسه با یک ویلای قدیمی از زیربنای کمتری بهره‌مند است. اگر بخواهیم دقیق‌تر توضیح دهیم باید بگوییم بیشتر ویلاهای قدیمی شمال مساحتی نزدیک به 1000 متر دارند این درحالی است که در ویلای لوکس این مقدار معمولا به زیر 400 متر می‌رسد البته یک قاعده کلی نیست و ممکن است کمتر و یا بیشتر هم باشد. با این حال مزیت متراژ کمتر دست کم هزینه مناسب‌تر برای خرید است ضمن این که با کاهش تعداد اعضای خانوار شاید یک ویلای قدیمی خیلی بزرگ، دیگر چندان جذابیتی برای خریدار نداشته باشد. با انتخاب ویلای لوکس انگار آرامش شمال را با پرداخت هزینه کمتری خریده‌اید!

 

6- دیزاین داخلی منحصر به فرد

اگر ویلای شمال در ذهن شما هم راه پله‌های گرد تمام چوب، پنجره‌هایی بزرگ و در مجموع دکوراسیون داخلی ویلا، گیرا و دل‌رباست بی‌تردید ویلای لوکس بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. با افزایش تمرکز طراحان بر نمای داخلی ویلا و ایمان به این‌که هیچ چیز همچون یک فضا سازی متفاوت در قسمت داخلی ویلا نمی‌تواند آرامش را به ارمغان بیاورد شاهد رونمایی از ویلاهایی با دیزاین داخلی شیک‌تر و شکیل‌تر هستیم.

 

دیزاین داخلی ویلا لوکس


7- نمای بیرونی چشم‌نواز و خیره کننده

به رغم این که ایجاد محوطه‌ای دل‌چسب برای ویلا از قدیم در میان همگان مطرح بوده و در نمونه‌های قدیمی هم این امر به وضوح قابل مشاهده است اما استفاده از نورپردازی‌های منحصر به فرد و استفاده اغراق آمیز از سنگ‌ها و متریال‌های برش خورده در ساخت نمای بیرونی ویلا مطمئنا چیزی است که این روزها بیشتر مورد توجه قرار گرفته. امروزه آب نماهای جدید و فضا سازی‌های درخور در ویلای لوکس برجسته‌تر شده و رنگ و بویی دگر به خود گرفته است.

 

نمای بیرونی ویلا لوکس


8- قیمت مناسب

پیش‌تر اذعان کردیم که ویلای لوکس را با قیمت مناسب هم می‌توان خریداری کرد که 

دلیل چنین امری زیربنای کمتر است. شاید به سختی بتوان یک ویلای قدیمی با قیمت ارزان پیدا کرد اما خرید ویلا لوکس در شمال با قیمت ایده‌آل قطعا شدنی است.

 

9- امکانات درخور

اگر شما نیز با ما هم عقیده‌اید که ویلا چیزی جز امکانات نوین و تجهیزات جدید نیست، اگر جدیدترین تکنولوژی‌ها چون دوربین‌های حفاظتی را از الزامات ویلا می‌دانید پس احتمالا با ما هم نظرید که ویلای لوکس شمال همان چیزی است که در جستجویش هستید. که این امکانات تاثیر بسزایی در هنگام خرید ویلا و فروش ویلا خواهند گذاشت.


10- امکان فروش بهتر ویلا در آینده

از آن‌جا که یک ویلای لوکس شمال، تازه بنا شده و از بهترین متریال بهره‌مند است در آینده بهتر به فروش خواهد رسید، در واقع شما با یک تیر دو نشان زده‌اید، هم بهترین ویلای شمال را برای زندگی برگزیده‌اید و هم خیال خود را از فروش ویلا در آینده آسوده ساخته‌اید. بدیهی است چنانچه ویلای قدیمی انتخاب شما باشد در سال‌های آتی، سن ویلا بیش از پیش افزایش می‌یابد و رغبت خریدار به مراتب کمرنگ‌تر می‌گردد.
با خرید یک ویلای لوکس در شمال، اقامتگاهی زیبا و بادوام به خود هدیه دهید.

 

چطور با کمترین هزینه ویلا را لوکس کنیم؟

  • استفاده از پرده با کیفیت به دلیل جلوه داخلی
  • استفاده از وسایل دکوری مثل گلدون بزرگ، ساعت دیواری شیک، کنسول
  • از کف‌پوش سنگی و چوبی به جای فرش استفاده کنید
  • از لوستر شیک با نوربردازی نقطه‌ای و کناف نورپردازی شده در روشنایی داخلی استفاده شود
  • از رنگ سفید خالص و رنگ‌های خنثی با رنگ‌دانه استفاده شود
  • تعویض کابینت، درب‌ها و دستگیره‌ها را مد نظر قرار دهید
  • در مبلمان از کوسن‌های بزرگ استفاده کنید
  • ویلا را مرتب نگه دارید
دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.