فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

آزاد راه تهران شمال پروژه ای موثر در بازار مسكن و خرید و فروش ویلا در نوشهر

آزادراه تهران شمال پروژه ای است كه مركز كشور و تهران را به شهرهای غرب مازندران در شمال متصل می‌كند و دارای چهار مشخصه به شرح زیر می‌باشد.

 

مشخصات آزادراه تهران-شمال


مشخصات مرحله یک آزادراه تهران-شمال

 این محدوده از تقاطع اتوبان آزادگان و اتوبان شهید همت آغاز و با گذر از مناطق کن، سولقان، امامزاده عقیل، تونل تالون و دره لانیز به سه‌ راهی شهرستانک می‌رسد، اجرای این پارت که طول آن حدودا 32 کیلومتر ميباشد و اتمام آن در اهم دستور كار اجرایی می‌باشد، باعث می‌گردد قسمتی از راه حاضر که از سمت کرج می‌گذرد حذف گردد و مسیر فعلی تقريبا 60 کیلومتر كمتر میشود و صرفه‌جویی قابل‌ ملاحظه ای در مصرف سوخت، استهلاک و صرفه جویی در زمان مسافران را به دنبال دارد و تكميل اين پروژه احتمالاً تا اواخر سال 96 خواهد بود.

 

خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال


مرحله دوم آزادراه تهران-شمال

 این مسیر حد فاصل دوآب شهرستانک - پل زنگوله به طول حدودا 22 کیلومتر است و با اجرا این پارت مسافت جاده حال حاظر کرج - چالوس حدود پنج کیلومتر کمتر می‌شود و ناگفته نماند در این منطقه هیچ‌ گونه اقدام عملی اصلی صورت نگرفته ‌است.

 

مشخصات قطعهٔ سه آزادراه تهران-شمال

 بايد گفت كه این مسیر حد فاصل پل زنگوله - سه‌ راهی دشت نظیر و مرزن‌آباد به طول حدودی 46 کیلومتر بوده و مسیر دارای دو لاين رفت و دو لاين برگشت است و در محدوده های فراز، یک خط کندرو به اين مسیر افزوده می‌گردد، در این محدوده نیز هیچ‌ گونه اقدام اجرایی در مورد عملیات عملی انجام نگرفته ‌است.

 

مشخصات قطعهٔ چهار این آزاد راه تهران شمال

شامل حد فاصل سه‌ راه دشت نظیر مرزن‌آباد - چالوس به طول تقريبی 20 كيلومتر بوده و مسیر دارای دو لاين رفت و دو لاين برگشت می‌باشد و در مسير فراز، یک خط کندرو به آن افزوده می‌گردد.

اتمام پروژه آزاد راه تهران شمال باعث رونق اقتصادي منطقه غرب مازندران به خصوص نوشهر و چالوس و متل قو خواهد شد و كوتاهی مسافت تهران چالوس و همین طور آلودگی هوا و استرس زندگی در تهران باعث میگردد تا اكثر افرادی كه ساكن تهران هستند به شمال برای اقامت دایم آمده و همین مساله باعث رونق اقتصادی و گردش كار و پول در منطقه شمال میگردد و بیشتر از همه بازار مسكن و خرید ويلا در شمال رونق خواهد يافت و به طبع پشت اين بازار افراد زيادی مشغول به كار و اشتغال برای بومیان منطقه خواهد شد.

نوشهر رویان، متل قو با ویلای جنگلی، ساحلی در غرب مازندران كه یکی از استان های زیبا و سرسبز کشور عزیز ماست و علاوه بر زیبایی های طبیعی و محیط های بکر و خاص، دارای فضاهای تفریحی از قبیل فروشگاه های برند، پاساژهای تفریحی، شهربازی و... می باشد.
محدوده ی رویان تا نوشهر دارای پارک های ساحلی و جنگلی متعددی می‌باشند که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب میکند و علاقه به داشتن ویلا در این شهرستان به دلیل آب و هوای عالی و همچنین پارک سیسنگان و دارا بودن فرودگاه ميباشد و داشتن فرودگاه یکی از امتیازاتی است که محدوده ی چمستان تا رویان از آن بهره ای نبرده اند با افتتاح بزرگراه تهران _ شمال رفت و آمد به نوشهر بسیار آسان میشود و اقتصاد نوشهر به طرز چشم گیری رشد خواهد کرد و فروش ويلا در نوشهر و همچنين خريد ويلا در نوشهر با سوددهی و سرمایه گذاری مثبت همراه خواهد بود و لازم به ذکر است که نوشهر دارای بندر بزرگ اقتصادی نیز هست و جز مناطق آزاد می باشد، علاوه بر اين ساحل بسیار تمیز و آرامی دارد كه به دليل خوش نشين بودن منطقه نوشهر با سواحل اختصاصی بیشتر ساحل پاک و زیبا نسبت به شهرهای همجوار دارد.
در محدوده ی این شهرستان شهرک های بسیار زیبا و لوکس با ویلاهای شیک با قیمت های مختلف ساخته شده است که نظر هر فرد با سلیقه ای را جلب می‌کند، شهرک های ساحلی علاوه بر نزدیکی به خیابان اصلی دارای ساحل اختصاصی و آرامش ابدی و چشم انداز كوه و جنگل نیز هستند و شهرک های جنگلی نیز زیبایی های خاص خود را دارا هستند در زمستان جنگلی پوشیده از برف و در پاییز جنگلی سراسر نارنجی را نظاره گر خواهیم بود و البته بعضی از ویلا فروشی جنگلی در نوشهر ویو و ديد دريا را نيز داشته كه اكثر اين ويلا پای کوه و دامنه جنگل با شیب و ارتفاع زیاد از سطح جاده واقع شده‌اند.
طبیعتی که از دوربین هیچ عکاسی در امان نبوده است و سلفی های بسیاری را به چشم دیده است، جنگل های نوشهر دارای سدها و دریاچه‌های بی نظیر بوده، همچنين نوشهر و رویان به دلیل فاصله ی اندکی كه میان دریا و جنگل وجود دارد مورد استقبال افراد بیشماری در رابطه با خرید ویلا در نوشهر و سیسنگان و چلک و ... واقع شده شاید تا بحال به این فکر نکرده باشید که چقدر لذت بخش میشود اگر در یک شهر خوش آب و هوا در استخر شخصی خود در حالی که یک آبمیوه ی خوشمزه و خنک میل میکنید در کنار خانواده ی خود لحظات بیاد ماندنی را ثبت کنید.

اگر توان مالی برای خرید یک ویلای سوپر لوکس در نوشهر و يا شهرهاي ديگر شمال را ندارید عجله نکنید و یک زمین مناسب با بودجه ی خود بخرید آن را سرمایه گذاری کنید و به یک ویلا با سلیقه خودتان تبدیلش کنید و یادتان باشد انسان به هر چه میخواهد میتواند برسد کافی است آن را باور کند، شما لایق بهترین ها هستید...

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.