فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

آموزش خرید ویلا در پنج مرحله ساده

اگر برای اولین بار قصد دارید ویلایی در شمال کشور بخرید باید مطالبی را مد نظر داشته باشید که در انتخاب درست ویلای مورد نظر به شما کمک کند. در این مقاله بانیان مسکن (مشاور امن و متخصص شما برای خرید ویلا و فروش ویلا در شمال)، سعی کردیم پنج سوال اصلی برای خرید ویلا را در پنج مرحله خلاصه کنیم تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

خرید انواع ویلاهای جنگلی در شمال

 

 

پنج گام اساسی برای خرید ویلا در شمال

  1. چرا خرید ویلا در شمال؟
  2. بهترین شهر شمال برای خرید ویلا کدام است؟
  3. راهنمای من برای خرید ویلا کیست؟
  4. دقت به چه نکاتی پیش از خرید ویلای شمال ضروری است؟
  5. عقد قرارداد خرید ویلا چگونه است؟



همانطور ملاحظه می کنید اصلی ترین سوالات کسانی که برای اولین بار قصد خرید ویلا را دارند پنج مورد فوق می باشد. در این مقاله سعی می کنیم تا حد ممکن به این سوالات پاسخ دهیم.

 


گام اول: چرا خرید ویلا در شمال؟

آیا شمال برای خرید ویلا مناسب است؟

 

گام اول چرا خرید ویلا در شمال؟

 

به طور حتم، زیبایی شمال و موقعیتِ جغرافیایی و اقتصادی (از جهت سرمایه گذاری و رونق اقتصادی) این منطقه را به مکانی تمام عیار تبدیل کرده تا شمال کشور بهترین انتخاب برای خرید ویلا باشد. البته نکاتی هم در این میان وجود دارد که ویژگی انتخاب ویلا در شمال را دو چندان می کند.


اولین نکته این است که خرید ویلای شمال، تنها برای پولدارها نیست!

در گذشته باور ما این بود تنها کسانی در شمال کشور می توانند ویلا بخرند که قدرت اقتصادی بسیار بالایی دارند و تنها دغدغه آن ها مسافرت های آخر هفته و تعطیلات نوروز است. اما امروزه با روش های ساخت ارزان ویلا در این منطقه این امکان به وجود آمده که افراد با توانایی های اقتصادی مختلف نیز این امکان را داشته باشند تا برای خود ویلایی هر چند با امکانات کمتر بخرند.

اگر لیست آگهی های فروش ویلا در شمال را بررسی کنیم می بینیم که در بین آن ها مواردی بسیار زیادی وجود دارد که از لحاظ قیمت، با هزینه خرید آپارتمان در بسیاری از شهرستان ها برابری می کند و این یعنی خرید ویلای اختصاصی در شمال برای بسیاری از افراد جامعه ممکن است و دیگر رویایی دور از دسترس نیست. با این


دومین نکته برای انتخاب شمال برای خرید ویلا، زیبایی ها و آرامش بی مثال آن است

در مورد زیبایی ها و طبیعت شمال کشور و دریای آن بسیار زیاد صحبت شده است و شکی نیست که زیبایی های این منطقه در رتبه های نخست جای میگیرد. البته در نظر داشته باشید فقط زیبایی شمال ملاک نیست. کم نیستند کسانی که امروز به دلیل آلودگی های شهری دچار امراض ریوی و قلبی شده اند و یا به دلیل شرایط زندگی پرتنش در شهر با ناراحتی ها و اختلالات روانی بی شمار از جمله استرس دست به گریبانند. شمال همان جایی است که می تواند قطب مناسبی برای این جمله از افراد برای زندگی دائمی باشد.

این افراد علاوه بر این که می توانند از زیبایی های بی مثال شمال بهره ببرند، این امکان را خواهند داشت که از محیط آرام و پاک این منطقه برای بهبود کیفیت زندگی خود استفاده کنند. پس داشتن یک ویلای مناسب در این منطقه می تواند نقش درمانگر را هم داشته باشد.


سومین نکته خرید ویلا در شمال بحث سود اقتصادی است

در شرایطی که بسیار از شهر های ایران دچار کم آبی هستند، منطقه شمال کشور دارای منابع آب فراوان است که خود در آینده نه چندان دور برتری اقتصادی زیادی به این منطقه می دهد. علاوه بر آن توریست پذیر بودن شمال باعث می شود که در تمامی ایام سال رونق اقتصادی در آن وجود داشته باشد.

نکته دیگری که باید در مورد رشد اقتصادی در شمال برای خرید ویلا ذکر کنیم، شهرهای زیادی است که به منطقه آزاد تجاری تبدیل شده اند و در حال تبدیل شدن به قطب صادرات و واردات می شوند.
 

 

گام دوم: بهترین شهر شمال برای خرید ویلا کدام است؟

مازندران گل سر سبد شمال، رامسر و متل‌قو نگین‌های مازندران

یکی از اصلی ترین سوالاتی که ممکن است بعد از تصمیم به خرید ویلا در شمال، ذهن ما را مشغول کند این است کدام شهر شمال نقطه مناسب تری برای خرید ویلای مناسب می باشد. بانیان مسکن در یکی از مقالات خود با عنوان کدام شهر برای خرید ویلا در شمال مناسب‌تر است به این موضوع اشاره کاملی داشته است. پیشنهاد می کنیم که این مقاله را حتما مطالعه بفرمایید.

حال برای این که تکرار مکررات نکنیم به ذکر چند نکته برای انتخاب شهر مناسب برای خرید ویلا بسنده می کنیم. یکی از اصلی ترین عوامل برای انتخاب ویلا بحث بعد مسافت نسبت به محل زندگی ما است. استان مازندران و شهرهای اصلی آن برای خرید ویلا بسیار به تهران نزدیک تر هستند.

از میان 15 شهر استان مازندران سه شهر آمل، قائمشهر و سوادکو به دریا راه ندارند  پس اگر تنشه دیدن مکرر دریا هستید این شهر ها مناسب برای خرید ویلای شما نیستند.

در این بین شهر های مانند رامسر متل قو و حتی نور نیز شهر بسیار مناسبی برای خرید ویلا هستند که البته بحث قیمت در آن ها مطرح است. پس اگر مشکلی با بحث قیمت ندارید این شهر ها برای شما مناسب تر هستند. برعکس اگر دنبال ویلایی با قیمت مناسب هستید شهار های بابل و بابلسر ایده‌آل به نظر می‌رسد.

 


گام سوم: راهنمای من برای خرید ویلا کیست؟

مشاوران املاک با سابقه و با تجربه، چراغ راهتان برای خرید ویلا خواهند بود

 

مشاوران املاک با سابقه و با تجربه، چراغ راهتان برای خرید ویلا خواهند بود

 

وقتی صحبت از خرید ویلا در شمال مطرح می شود چند زنگ خطر وجود دارد. کمک گرفتن از افراد باتجربه، متخصص و دلسوز می تواند در امر آموزش خرید ویلا در شمال به شما کمک شایانی کند.
بسیاری از افراد، شمال را در حد تعطیلات آخر هفته و سفرهای سالانه می‌شناسند. لازمه خرید ویلا شمال کمک گرفتن از کسانی است که چشم بسته شمال را می‌شناسند، گوشه به گوشه‌اش را زیر پا گذاشته‌اند و واسطه ملکی نام می‌گیرند. واسطه ملکی فردی است مسلط به شمال و ملقب به امین، او ملکی را به شما معرفی می‌کند که می‌خواهید نه ملکی که می‌خواهد!

 


گام چهارم: دقت به چه نکاتی پیش از خرید ویلای شمال ضروری است؟

قیمت، امنیت، سند ویلا، امکانات و موقعیت

قبل از اقدام به خرید ویلا در شمال، باید نگاهی داشته باشیم شرایط مالی خودمان و ویلای مدنظرمان، باید شرایط و موقعیت ویلا را کاملا مد نظر داشته باشیم و به شدت در مورد بحث سند ویلا سخت گیری کنیم و موشکافانه از صحت سند آن مطمئن شویم. بعد از آن بپردازیم به بحث امکانات ویلا و نکته مهم پایانی سن ویلای ساخته شده را نیز مد نظر قرار دهیم.

 

 

گام پنجم: عقد قرارداد خرید ویلا چگونه است؟

ویلایی که به نام خودمان است

بافرض این که چهار گام قبلی را پشت سر گذشاته اید و نوبت عقد قرار داد می باشد. اولین نکته این است که قرارداد شما حتما در سامانه ثبت املاک و مستغلات ثبت شود و کد رهگیری دریافت کنید. البته یک مشاور املاک متخصص حتما این کار را برای شما انجام خواد داد. بعد از آن ثبت قرارداد در دفترخانه رسمی را از یاد نبرید.

هر آن‌چه باید در مورد قرارداد خرید ویلا در شمال بدانید را بانیان مسکن در یک مقاله جمع آوری کرده است برای مطالعه آن کافیست مطالعه کنید.


نکته پایانی:
برای این که تجریبه خرید ویلا در شمال برای شما شیرین باشد و بهترین انتخاب را انجام دهید نیاز به یک مشاور املاک قدیمی، باتجربه و امین دارید. در این مورد شرکت بانیان مسکن در خدمت شماست.سابقه ما در منطقه گویای تجربه و تخصص ما می باشد.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.