فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

با عجیب‌ترین ویلاهای ساخته شده در شمال آشنا شوید

عجیب‌ترین ویلاهای شمال، از مجسمه‌های سنگی تا آب‌نماهای چوبی

ویلایی به زیبایی چوب ترمو

امروز به سراغ ویلاهایی آمده‌ایم که از فرسنگ‌ها فاصله، نگاهمان را می‌ربایند و میخ‌کوبمان می‌کنند بر سر جایمان.
از عجیب‌ترین ویلاهای شمال خواهیم گفت، از فاکتورهایی سخن به میان خواهیم آورد که به ویلای شمال شکوه می‌بخشند و بر جلالشان می‌افزایند. لطفا با ما همراه باشید.

 

خرید انواع ویلاهای جنگلی در شمال

 

ویلای شمال، حس ناب سکوت

وقتی "ویلای شمال" یکه تاز میدان می‌شود و عنوان یک مقاله را از آن خود می‌کند، مردد می‌مانیم حول ویلا به بحث بنشینیم یا مزایای شمال را لیست کنیم. آن زمان که نگاهمان را می‌دوزیم به ویلای شمال نه تنها دستمان را به سمت ویلایی دراز کرده‌ایم که داشتنش سرمایه است و وجودش قوت قلب، بلکه زیبایی شمال را هم به نام خود زده‌ایم و خلاصه از هر جهت، کاری کرده‌ایم کارستان.

سال‌ها پیش وقتی صحبت از سفر می‌شد روزهای مانده تا نوروز را می‌شمردیم یا حساب می‌کردیم تا تعطیلات عید چقدر راه است. این روزها اما گویی در روی پاشنه دیگری می‌چرخد، این روزها لازم نیست سفر را گره بزنیم به نوروز یا پیوند بزنیم به تابستان، در خلال روزهای نفس‌گیر و ماه‌های پرکار، هرگاه فرصتی بیابیم آن را مغتنم می‌شماریم، کوله بارمان را می بندیم و ره‌سپار جاده می‌شویم. و چه لذت‌بخش است آن زمان که مقصد شمال باشد.

 

وقتی سفر چالش برانگیز می‌شود
مسافرت در لفظ شیرین است و جذاب، در عمل اما با دشواری‌هایی دست به گریبان. اقامت نخستین فاکتوری است که پیش از سفر ذهنمان را قلقلک می‌دهد و گاه بقدری سد راهمان می‌شود و جسورانه سینه سپر می‌کند که تصمیم می‌گیریم بی‌خیال سفر شویم و آن را به دست باد بسپاریم!

 

اما بیایید به قول سهراب چشم‌ها را بشوییم و جور دیگر شرایط را زیر ذره‌بین ببریم.

 

نظرتان درباره خرید ویلای شمال چیست؟

با خرید ویلای شمال فرش قرمزی برایمان پهن می‌شود و مسیری برایمان هموار می‌گردد تا هرگاه خیال سفر به سرمان زد بی‌محابا آستین‌هایمان را بالا بزنیم و خود را مهمانِ شمالی کنیم که سخاوتمندانه دستمان را می‌فشارد و مشفقانه آواز مهمان نوازی سر می‌دهد. با خرید ویلای شمال، دوشادوش جنگل کلبه‌ای خواهیم داشت و هم‌جوار ساحل ویلایی، تا آن‌گاه که وجودمان لبریز شد از خستگی یا دلمان لک زد برای طبیعت تازه، لب پنجره بیاییم و چشم بدوزیم به افق‌های دور، همان جا که دسته‌ای پرستو در حال پرواز است و گروهی پرنده در حال رقص.

اگر شما هم هم‌چون ما عشق به شمال با جانتان پیوند خورده و گاه و بیگاه دل‌تنگ می‌شوید برای درختان پرتقال و دریای مواج، شاید بد نباشد با ما راهی شمال شوید تا به اتفاق، سراغی بگیریم از ویلاهای عجیبی که تا کنون در شمال قد علم کرده‌اند و این خطه را به جولانگاه خویش بدل نموده‌اند. باز هم دعوت می‌کنیم لختی با ما همراه باشید.

 

 

ویلاهای عجیب دنیا

 

شمال، جولانگاه ویلاهای عجیب و غریب

می‌گویند در غیاب ویلا، شمال رنگ و لعابش را می‌بازد. بی‌راه هم نیست، با وجود ویلاست که شمال از نگاه ما، جان می‌دهد برای ساعت‌ها گشت و گذار و کیف می‌دهد برای ماه‌ها تجربه زندگی از نگاه نو.

فرض کنیم طبیعت و زیبایی شمال به قوتش باقی است اما عاری است از جایگاهی به زیبایی ویلا تا هرگاه کشان کشان خود را به لب پنجره‌اش می‌رسانیم، عظمت دریا را در مقابل چشمانمان برانداز کنیم یا نظاره‌گر هیبت و شگفتی درختان هیرکانی باشیم. جان کلام این که، دلیل جلال شمال در نگاه ما شاید این است که شمال پنجه در پنجه ویلا پیش می‌رود، شاید به همین خاطر است که حاضریم ساعت‌ها به افتخارش ایستاده کف بزنیم و در مدحش زبان به حمد و ستایش بگشاییم.

بر منصفان پوشیده نیست که زندگی‌های شهری و آلودگی‌های جان‌کاه کلان شهرها، انسان‌ها را به سمت ویلای شمال فراری داده‌اند بلکه از این راه، آرامش را لمس کنند یا به اصطلاح برای دمی هم که شده بیاسایند. این هجومِ بی‌وقفه انسان‌ها به ویلای شمال اگر نگوییم به ترسناکی زامبی است یا به وحشتناکی دراکولا، اما باید بپذیریم زمینه ساز آسیب‌هایی است جدی که از جمله آن‌ها می‌توان تیشه زدن به ریشه طبیعت را نام برد یا به ساخت ویلاهایی اشاره کرد که گویی با قوانین و اصول بیگانه‌اند و در عین بی‌توجهی به استانداردها سر به فلک کشیده‌اند.

در کنار ویلاهایی که این چنین یکه تاز میدان شده‌اند، هستند نمونه‌هایی که سوسوی امید را برپا می‌کنند و دلگرممان می‌سازند به این که کم نیست شمار ویلاهایی که کاملا تحسین برانگیزند و تماما ستودنی.

مروری بر لوکس‌ترین ویلای شمال

ویلاهای گره خورده با امکانات عدید و تجهیزات مثال زدنی

 

مروری بر لوکس‌ترین ویلای شمال

 

آن‌چه سبب می‌شود ویلای شمال را میلیاردی ارزش گذاری کنند و نمونه‌ای را میلیونی، در نگاه نخست مصالح به کار رفته در ویلا است. برخی ویلاها مزین به سنگ‌هایی هستند که با شم هنرمندانه چنان تراشیده شده‌اند که هر نگاهی را میخ‌کوب می‌کنند و هر چشمی را مسحور می‌سازند. استفاده از مصالح اشرافی، بیننده را به وجد می‌آورد و سبب می‌شود قیمتی گران بر آن بگذارند.

نمونه‌اش در تصویر زیر مشهود است. در ساخت عجیب‌ترین ویلاهای شمال عموما به سنگ چرمی تراورتن چنگ می‌زنند و به سنگ‌هایی از نوع شمش متوسل می‌شوند که به زیبایی مشهورند و به شگفتی معروف.

 

مجسمه‌های سنگی در ویلاهای لوکس

 

علاوه بر سنگ تراشی‌های مجلل و نماهای باشکوه، استفاده از سونا، جکوزی و امکاناتی از این قبیل در ساخت ویلای شمال سبب می‌شود قیمت نهایی به سقف برسد و دست چنین ویلاهایی را به عنوان لوکس‌ترین نمونه‌های موجود بالا ببرند.

معمولا در مجلل‌ترین ویلاهای شمال همیشه ردی از سونا و استخر به چشم می‌خورد. در عجیب‌ترین ویلاهای شمال، علاوه بر آن که استخری در بطن حیاط برای آب بازی‌های تابستان لحاظ شده، در جان اتاق‌ها نیز استخری گنجانده شده تا جایگاهی باشد برای تفریحات گاه و بی‌گاه. نورپردازی را به امکانات چنین ویلاهایی بیفزایید که در جان و جهان ویلا ساری است و در وجودش جاری. خلاصه همه چیز دست به دست هم داده تا در نگاه نخست، شاهد نمایی باشیم بی‌بدیل و شکوهی بی‌همتا.

در چنین ویلاهایی حتی چوب شومینه هم از جنس دهبید است یا شاید هم از جنس چوب ترمو فنلاند و کابینت از نوع چوب بلوط. اتاق خواب‌ها از نوع مسترند (دارای سرویس‌های لوکس) و سیستم‌های استفاده شده همه هوشمندند و درجه یک.

در عجیب‌ترین ویلاهای شمال، راه پله‌ها پنجه در پنجه نرده‌هایی لوکس، نمایی رقم زده‌اند خاص، نرده‌هایی که با طلا آب‌کاری شده‌اند و به قلم ماهرترین نقاشان، آراسته شده‌اند.

به عنوان یک نکته کلیدی، یادمان باشد، همیشه رفاه بیشتر همراه است با هزینه گزاف‌تر.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.