فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

برای خرید ویلا چه ویژگی‌هایی می‌تواند مهم و ضروری باشد

 ویژگی‌های مهم برای خرید ویلای مناسب در شمال 

در این بخش ویژگی‌هایی که برای خرید یک ویلای خوب و مناسب در شمال باید در نظر گرفت تا بعدها به عنوان سرمایه‌گذاری سودآور در بخش خرید ملک در شمال برایتان قابل توجیه باشد، به صورت کلی و خلاصه یادآور می‌شویم.

شاید در موقع جستجو برای انتخاب ویلا مواردی باعث جلب نظر شما گردد، همان‌طور که می‌دانید روش‌های مختلف خرید ویلا در شمال وجود دارد که بعضی از آن‌ها وسوسه انگیز و نسبت به دیگر موارد نظر شما را به خود معطوف می‌دارد، در این‌جا باید دقت کنید و مواردی که در خرید ویلا می‌تواند سرنوشت ساز و تعیین کننده باشد را ملاک قرار داده و از آیتم‌های غیر ضروری و غیر اصلی دوری کنید و توجه خود را به نکات مهم در خرید ویلا متمرکز نمایید.

در زیر مواردی که توجه به آن ها می‌تواند در خرید ویلا مهم و ضروری باشد را به اختصار نام خواهیم برد و توضیح مختصری در این خصوص خواهیم داد، تا با رعایت این نکات خرید سودآور و مناسب در بخش ملک و مسکن در شمال داشته باشید.

 

خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال

 

استاندارد سازی ویلا
یکی از ویژگی‌های قابل بحث، ساخت استاندارد و با کیفیت ویلا با معماری دقیق داخلی و خارجی، نظیر کاربرد مصالح درجه یک در پروژه ساخت ویلا در مرحله سفت‌کاری و نازک‌کاری ویلا، طراحی و دیزاین مناسب داخلی بدون فضای پرت، و یا درخواست ویدیو یا مستندات و تصاویر کامل از ساخت ویلا در مراحل پی تا کلید تحویل، چنانچه موجود باشد می‌تواند اعتماد خریدار را در انتخاب و خرید ویلا جلب نماید.


نکته؛
فضای مناسب و طراحی و دیزاین اصولی در نقشه، می‌تواند نظر خریدار را جلب نماید، چرا که مشاهده شده ویلایی تمام شرایط مناسب و ایده‌آل فروش را داشته اما در طراحی داخلی نقشه ضعیف بوده و مثلا، ستونی بی‌ربط در وسط سالن ذوق هر مشتری را خواهد زد، یا این‌که سالن کوچک یا آشپزخانه‌ای کوچک، سقفی کوتاه، پنجره‌های کوچک و نورگیر نداشتن مناسب ویلا در نگاه مشتری نمره منفی خواهد داشت، پس بیایید با انتخاب نقشه مناسب، ساختی استاندارد و اصولی، ویلایی لاکچری و استاندارد به مشتری ارایه دهیم.

 

استاندارد سازی در ساخت ویلا

 

 

بررسی استعلامات و مدارک ویلا

یک ویلا قبل از ساخت بهتر است در زمینی که دارای سند مالکیت ششدانگ و یا سند مشاع است قرار بگیرد، در غیر این‌صورت به طور حتم باید دارای سند مبایعنامه‌ای یا شورایی که همان مبایعنامه ممهور به مهر شوراست باشد و به تایید شورا محل رسیده باشد، بعد از آن استعلامات ضروری برای ساخت ویلا مطرح می‌شود که شامل مجوز ساخت در شروع ساخت از دوایر مربوطه که در مرحله اول رجوع به دهیاری محل می‌باشد، بعد از آن مدرک مورد نیاز پایان‌کار ساختمان می‌باشد که در اواخر ساخت ویلا باید سازنده یا مالک آن را تهیه نماید.

موارد ضروری دیگر که در این بخش مطرح می‌گردد وجود کنتور برق و گاز است که باید روی ویلا نصب باشد، چنانچه ویلا دارای مدارک و اسناد فوق باشد اخذ کنتورهای مذکور بدون دردسر و قانونی و با هزینه مشخص شده خواهد بود در غیر این‌صورت کنتورهای فوق غیر قانونی بر روی ویلا نصب شده و هزینه چند برابری برای گرفتن آن نیاز است.


نکته؛
صرف این‌که ویلا دارای کنتور برق یا کنتور گاز است، نشان از اعتبار و قانونی بودن ویلا در ساخت نمی‌باشد و یک ویلای کامل باید مدارکی چون پایان‌کار یا مجوز ساخت را علاوه بر سند شش دانگ یا شورایی که در مبحث انواع سند موجود در شمال نام برده‌ایم را داشته باشد.

خود زمین و ساختمان ویلا نیز ملاک همه خریداران است که با این پرسش‌ها مواجه می‌شویم که آیا این ویلا با این مدت ساخت دوام لازم برای سکونت را دارد؟ (درصورتی که ویلا نوساز نباشد)
آیا این ویلا جواز، پایان‌کار، سند و تمامی امکانات نظیر آب برق گاز تلفن و... را داراست؟
آیا قیمت این ویلا نسبت به منطقه و دیدی که دارد با این قیمت ارزش خرید دارد؟ یا قیمتش پایین‌تر از این‌ها است؟
جواب تمام این پرسش‌ها و نظیر آنها را می‌توانید از مشاوران املاک بانیان مسکن جویا شوید.
این افتخار ماست که بتوانیم دعایی خیر را برای خودمان و قدمی مثبت را برای شما خریداران برداریم.

 

سند ویلا و استعلامات مربوط به سند ویلا

 

منطقه برند و موقعیت مناسب ویلا
در چه منطقه‌ای از شمال خرید ویلا بهتر است؟
در پاسخ به این سوال، ویژگی بعدی برای این‌که خریدار رغبت به خرید نماید وجود ویلا در منطقه‌ای معروف و شناخته شده در شمال است که ما در مناطق برند شمال به آن تا حدودی اشاره داشتیم.
وجود ویلایی برای فروش در منطقه‌ای ساحلی و نزدیک به جنگل می‌تواند بهترین گزینه برای خرید ویلا باشد، چرا که با هر سلیقه‌ای جور خواهد بود، و خریداران از ویلایی که از جنگل و لطافت آن و یا از ساحل و غروب زیبای آن دور باشد، نخواهند پسندید و یا این‌که در اولویت خرید خود چنین گزینه‌ای را ندارند.


نکته؛
پس با انتخاب و ساخت ویلا در مناطق برند و معروف شمال که دارای جاذبه‌های گردشگری مناسب و فاصله‌ای نزدیک به دریا و جنگل دارند و با پرهیز از ورود به مناطق ممنوع ویلا در شمال، می‌توان رضایت مشتری را جلب و به یکی از ویژگی‌های مهم در خرید ویلا جامع عمل پوشاند.

مناطق برند ویلایی شمال

چشم‌انداز ویلا
یکی دیگر از ویژگی‌های برازنده خرید ویلا می‌تواند چشم‌انداز و طبیعت بدون مشرف ویلا باشد، چرا که داشتن ویلایی با ویو یا چشم‌انداز باز و بدون مانع در مقایسه با ویلاهای چسبیده به هم و بدون ویو و مناظر طبیعی در اولویت خرید خواهد بود، البته به طور کامل در مورد اهمیت چشم‌انداز ویلا و تاثیر آن برای مشتریان در مطالب قبل توضیح داده‌ایم.

خرید ویلا از نظر آب و هوایی
فراموش نکنیم که در یک منطقه ممکن است با هوایی نسبتا سرد یا خیلی گرم در روزهایی از سال مواجه شویم که ممکن است پشیمانی خرید ویلا در این نقاط را در آینده به همراه داشته باشد، با کمی تحقیق و راهنمایی گرفتن از افراد زبده و این‌کاره می‌توان یک ویلا با آب و هوایی خوب خریداری نمود.

خرید ویلا از لحاظ آب و هوای شمال

 

ویلا شهرکی یا بیرون از شهرک
ویژگی دیگر خرید یک ویلا موقعیت منطقه‌ای آن ویلا است که به صورت شهرکی یا در دل روستایی از شهرهای شمال باشد، ابن موضوع برای خیلی از افراد مهم شمرده می‌شود، چون به عنوان یک همسایه جدید قرار است اوقات خوشی را برای وقت گذراندن داشته باشد، در دین ما نیز برای حق و احترام همسایه بسیار فرمایشاتی آمده است، پس با انتخاب دقیق و منطقی علاوه بر لذت بردن از منطقه شمال، از ارتباط برقرار کردن با همسایگان نیز لذت ببرید.

قیمت خرید ویلا
قیمت خرید ویلا در شمال نکته دیگری است که به عنوان یکی از ویژگی‌های خرید ویلا مطرح می‌شود، همان‌طور که می‌دانید محاسبه قیمت واقعی و تمام شده ویلا با حسابی سرانگشتی و اجرت‌ها و هزینه‌های جانبی قابل بررسی است، اما مهم قیمت تمام شده ویلایی است که ارزش واقعی با توجه به موقعیت و کیفیت ساخت را داشته باشد.
نکته؛
در مورد قیمت ویلا به دنبال قیمت ارزان و یا قیمت پایین نباشید به دنبال ویلایی با کیفیت و زیبا در منطقه‌ای لوکس مستقل یا شهرکی با قیمت واقعی باشید.

 

قیمت خرید ویلا

نتیجه‌گیری؛
برای انتخاب ویلا باید، موارد مهم قبل خرید ویلا را که تا حدودی در بالا به آن اشاره داشته‌ایم را ملاک قرار دهید و سعی کنید ویلایی در شمال بخرید که بعدها در فروش ویلا دچار استرس و مشکل کشید و بتوانید با اولین یا دومین مشتری راحت و با قیمت خوب بفروشید، این مساله نیز نیاز به انتخاب اولیه و شناخت عوامل مهم در خرید ویلا در شمال برای شما خواهد بود.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.