فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

راجع به خرید ویلای نزدیک شهر در شمال بیشتر بدانید

چرا خرید ویلاهای نزدیک به شهرهای شمالی کشور پیشنهاد می‌شود؟

مروری بر مزایای ویلاهایی که در جوار شهرهای مهم شمال واقع شده‌اند.


خرید ویلای شمال به همان اندازه که ساده و راحت است، همان‌قدر هم می‌تواند دشوار و جدال آفرین باشد. ما در بانیان مسکن تلاش نموده‌ایم در این مسیر همراه‌تان باشیم و اطلاعاتی را ارائه نماییم که دانستنشان پیش از خرید ویلای شمال ضروری به نظر می‌رسد. مقصد امروزمان ویلاهای نزدیک به شهرهای شمالند و در ورای آن مهم‌ترین این شهرها را نام خواهیم برد. دوست داریم تا پایان با ما همراه باشید.

 

خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال


ویلای نزدیک به شهر را انتخاب کنید.

عده‌ای با شنیدن نام شمال لذت زندگی در یک روستای دور افتاده را با خود مرور می‌کنند، جایی که نه ردی از یک آبادی است و نه نشانی از هیاهوهای شهری. جایی پر از درخت‌های پرتقال و سیب و ساعت‌ها نشستن در برابر طبیعت و سکوت در برابر شکوه و عظمتش. اما این تمام ماجرا نیست. ویلاهایی که دور از شهر هستند معایب عدیدی دارند. بهتر است از بحث امنیت شروع کنیم.


امنیت ویلایی که قصد خریدش را دارید چقدر است؟

 

خرید ویلا نزدیک شهر


امنیت یک فاکتور مهم است، گاهی خریداران ویلای شمال فکر می‌کنند چون چیز با ارزشی در ویلا ندارند و در سال نهایتا یک‌بار راهی شمال می‌شوند شاید آن‌طور که باید امنیت مهم نیست و می‌توان با اختصاص هزینه کمتر صاحب ویلایی در روستای دور افتاده شمال شد. اما وقتی ویلایی را می‌خرید یعنی تصمیم دارید روزها و شب‌ها را در آن سپری کنید و جایی که امن نباشد به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود حتی اگر اجازه اقامت رایگان در آن را داشته باشید!  خرید ویلای شمال دور از شهر توصیه نمی‌شود مگر این که امنیتش ثابت شده باشد و توسط افرادی که با آن منطقه آشنایی کامل دارند تأیید گردد.


آیا ویلا برای شما حکم یک سرمایه را دارد؟

ویلا به هرحال یک ملک است، یک سرمایه که می‌توان روی آن حساب کرد. اگر ویلای انتخابی در نزدیک شهر باشد به خصوص شهرهای مهمی چون متل‌قو و رویان، در این صورت با گذشت زمان نه تنها از زندگی در یک ویلای شیک لذت خواهید برد بلکه بر ارزش ملک و سرمایه‌تان نیز افزوده خواهد شد. با خرید ویلای نزدیک شهر بعد از چند سال یک سرمایه با ارزش‌تر خواهید داشت.


امکانات ویلاهای نزدیک به شهر بیشتر است.

ویلاهایی که در نزدیک شهر هستند با اختصاص بودجه بیشتر در زمینه‌های تفریحی همراهند. البته به همین‌جا ختم نمی‌شود، وقتی ویلای شما در جوار شهر باشد به امکاناتی چون اداره‌ها و بیمارستان‌ها نیز دسترسی آسانی دارید. بحث را کمی شفاف کنیم، خرید ویلا با اجاره ویلا کمی فرق دارد. وقتی ویلایی را اجاره می‌کنید شاید مهم‌ترین ملاک دنج بودن ویلا باشد و بحث‌های دیگر آن‌طور که باید مطرح نباشند اما به هنگام خرید ویلا ده‌ها فاکتور مهم به میان می‌آیند که نادیده گرفتن حتی یک مورد از آن‌ها می‌تواند دردسرآفرین باشد. خرید ویلاهای نزدیک به شهر دسترسی به نیازهای زندگی را برای شما ساده‌تر خواهد کرد از این رو بیشتر توصیه می‌شود.

 

ویلای نزدیک شهر


بهتر است ویلایی که می‌خریم نزدیک به کدام شهر باشد؟

اشاره کردیم که خرید ویلاهای واقع در جوار شهرهای شمالی مزایای زیادی دارند اما واقعیت این است که تعداد شهرهای واقع در خطه شمال کشور زیادند. آن زمان که از یک شهر در شمال صحبت می‌کنیم مقصودمان می‌تواند ساری باشد، منظورمان می‌تواند گرگان، نوشهر، رامسر یا صدها شهر دیگر باشد. از این رو تصمیم گرفتیم نام مهم‌ترین شهرهای شمالی که ویلاهای مجاور آن‌ها ارج و قرب زیادی دارند را با هم مرور کنیم.
به بیان ساده استان مازنداران بهترین استان شمالی کشور برای خرید ویلاست، دلیلش تنها جنگل و ساحل و طبیعت بکر نیست، به هرحال هرجا نام شمال به میان می‌آید چنین مزایایی به همراهش خواهند آمد البته ذکر یک نکته خالی از لطف نیست و آن این که فاصله ویلا تا جنگل و دریا بسیار مهم است، ممکن است شهری را در شمال کشور برای خرید ویلا انتخاب کنید که با دریا فاصله زیادی دارد در چنین شرایطی انتظار مشاهده دریای مواج از لب پنجره ویلا معقول و منطقی نخواهد بود.

 

شهرهای مازندران بهترین انتخابند

به بحث اصلی برگردیم، گفتیم مازنداران بکرترین جای شمال برای خرید ویلاست و علتش تنها نزدیکی به دریا و جنگل نیست. مازنداران مملو از جاذبه‌های گردشگری و طبیعت فوق‌العاده است اما یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب شده خرید ویلا در این استان این چنین پررونق باشد فاصله کوتاهش با پایتخت است. بهترین راه برای این‌که در کوتاه‌ترین زمان خودتان را به شمال برسانید خرید ملکی در مازنداران است، در این شرایط فارغ از این که اول هفته است یا آخر هفته، عید نوروز است یا جمعه یا حتی شنبه می‌توانید خودرو را روشن کنید، با آلودگی‌های شهر خداحافظی کنید و چندی بعد خود را در هوای پاک ببینید، در جنگل‌های زیبا و هوای مه آلود و نم نم باران.


رویان، متل قو و نوشهر

 

ویلای نزدیک به بهترین شهرهای شمال


مازنداران نیز شهرهای زیادی را شامل می‌شود و آن زمان که از خرید ویلا در شهرهای مازندران صحبت می‌کنیم منظور از شهر می‌تواند نوشهر باشد، می‌تواند بابلسر باشد یا نمک‌آبرود یا شاید هم چالوس. بهترین شهر‌های مازندران که برای خرید ویلا پیشنهاد می‌شوند رویان، متل‌قو و نوشهر هستند. این سه شهر البته فاصله کمی با هم دارند و تفاوت‌های برجسته آن چنانی نخواهند داشت اما در مجموع یکی از دلایل موجود که باعث شده این سه شهر برای خرید ویلای شمال مناسب‌تر قلمداد شوند فاکتوری است که پیش‌تر هم به آن اشاره کردیم، دلیل اصلی فاصله بسیار کوتاه با پایتخت و نزدیکی به جاده‌های منتهی به تهران است. این 3 شهر بهترین دسترسی را به تهران دارند و به آن‌هایی که در تهران زندگی می‌کنند همیشه پیشنهاد می‌شوند. از طرفی به عنوان شهرهای ساحلی شناخته می‌شوند و به شما هم ساحل را هدیه می‌دهند و هم جنگل را. این‌جا مجددا بحث امنیت ویلا که نکته مهمی است را یادآور می‌شویم، سه شهر مذکور به حیث امنیتی جزو بهترین‌ها هستند.
یک مسئله را ترجیح دادیم اضافه کنیم و آن این که اگر طالب آرامش و سکوت بیشتر هستید بهتر است نوشهر را برگزنید چرا که متل‌قو با رسیدن تعطیلات، مملو از شلوغی و جمعیت زیاد می‌شود هرچند امکانات تفریحی و مراکز خریدش واقعا بی‌نظیر است.


صحبت پایانی

خرید ویلا و انتخاب یک ملک در شمال سخت و پیچیده نیست اگر با دید باز و آگاهی قبلی در راستای آن اقدام کنید. بانیان مسکن همراه و همسفر شما در این مسیر خواهد بود. خوشحالیم که همراهانی چون شما داریم.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.