فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

شرایط اجاره ویلا در نوشهر

اجاره ویلا در نوشهر همچنین در شمال و شهرها و روستاهای مجاور این شهرستان شامل موارد متعددی می باشد و به عنوان اجاره و رهن یکساله ویلا، آپارتمان مطرح می گردد.

بیشتر ویلاهای اجاره ای در نوشهر به صورت اجاره شبانه ویلا مطرح میشود، چرا که اکثر صاحبان ویلا که قصد اجاره ویلا خود را دارند در 6 ماه اول سال مشتریان خاص با قیمت مناسب برای اجاره شبانه روزی داشته و تمایلی به اجاره سالانه و رهن ویلا به صورت یک ساله را ندارند، چون به صورت شبانه می‌توانند هر شب ویلا خود را 70 تا 700 هزار تومان بسته به کلاس و موقعیت ویلا و ایام تعطیلات اجاره دهند، و این مورد از اجاره ویلا شبانه بیشتر در شهرهای توریستی ساحلی برند همچون نوشهر، متل قو، نمک آبرود، رویان مشاهده میشود.

 

خرید انواع ویلاهای جنگلی در شمال


نکته؛ در شهرهای درجه دو ( آمل، چمستان، نور ) بیشتر ویلاهای رهنی یکساله را شاهد خواهید بود، چون اجاره شبانه و فصلی در این مناطق رونق زیادی نداشته و بیشتر اجاره سالیانه و رهن ویلا را در این نقاط خواهیم داشت که دانشجویان و افراد بومی بیشتر رهن آپارتمان و افراد غیر بومی نیز رهن ویلا و یا آپارتمان را مدنظر دارند.
البته هستند ویلاهای اجاره ای در شهرهای درجه یک که مالک و موجر حاظر به رهن کامل ویلا به صورت یک ساله با قیمت رهن از 30 تا 300 میلیون انجام دهد و این تفاوت قیمتی به نوع و موقعیت ویلا ساحلی و یا ویلا جنگلی در شمال بستگی دارد و این موارد را در شهرها و روستاهایی که از ساحل و مناطق برند ویلایی در شمال دورتر هستند خواهیم داشت.


تفاوت در رهن و اجاره ویلا در شمال

اکثر افراد و مالکینی که ویلا خود را رهن کامل می‌دهند غیر بومی بوده و مالکان بومی بیشتر تمایل به اجاره ویلا دارند، به این معنی که مبلغی به عنوان رهن یا پیش پرداخت دریافت و مبلغی نیز به ازای هر 1 میلیون 30 هزار تومان اجاره ماهانه را تمایل به دریافت دارند، چگونگی تبدیل رهن و اجاره ویلا در شمال را در قسمت حق الزحمه مشاورین املاک و تبدیل مبلغ رهن ویلا به اجاره ماهانه توضیح داده ایم.

مثلا رهن و اجاره بک ویلا که موجر 50 میلیون اعلام میدارد و مبلغ 20 میلیون را پیش می‌گیرد و 30 میلیون دیگر را تبدیل به مبلغ ماهانه  به ازای هر یک میلیون 30 هزار تومان که برابر 900 هزار تومان اجاره ماهانه می باشد را از مستاجر دریافت می دارد.


قیمت اجاره ویلا ساحلی و جنگلی در شمال به چه صورت است؟

اجاره یا رهن ویلا ساحلی نسبت به ویلا جنگلی در شمال را کمتر خواهیم دید، چون مالکین بیشتر ویلاهای ساحلی غیر بومی و از قشر مرفه جامعه هستند و تمایلی به اجاره ویلا ساحلی خود چه به صورت شبانه و یا رهن یکساله ندارند، بر خلاف آن ویلاهای جنگلی که به صورت اجاره ای معرفی میشوند در بیشتر موارد مالکینی بومی داشته که تمایل به اجاره شبانه روزی و یا رهن یکساله از خود نشان می دهند.

همانطور که میدانید ویلاهای اجاره ای در شمال به دو صورت ویلا ساحلی و جنگلی مطرح میشوند و بالطبع هزینه اقامت و اجاره شبانه ویلا ساحلی تقریبا 2 تا 3 برابر ویلا جنگلی در روزهای عادی و ایام تعطیلات میباشد، این مساله به دلیل موقعیت ویلای اجاره ای ساحلی با دسترسی آسان به دریا و امکانات ساحلی نسبت به ویلا جنگلی که دورتر از ساحل و عدم دسترسی به حریم خصوصی دریا دارند میباشد.


هزینه اقامت و اجاره ویلا در شمال

هزینه اقامت برای افرادی که به شمال سفر می‌کنند و تمایل به اجاره ویلا برای چند شب و یا به مدت یک سال دارند به دو صورت از لحاظ قیمتی می توان بسته به نوع ویلا جنگلی و یا ویلا ساحلی اجاره ای به شرح زیر تقسیم نمود.
اجاره شبانه ویلا در شمال؛
به ازای هر شب اقامت در ویلای ساحلی یا جنگلی ممکن است از شبی 100 تا شبی 2 میلیون تومان برای شما هزینه داشته باشد، این اختلاف فاحش قیمتی به موقعیت ویلا (ساحلی، جنگلی) نوع سازه ویلا از نظر اینکه ویلا معمولی و یا ویلا اجاره ای استخردار با امکانات کامل باشد می تواند متفاوت حس کرد.
رهن یکساله ویلا در شمال؛
در مورد اجاره سالانه ویلا در نوشهر یا متل قو نیز بسته به موقعیت و امکانات ویلا، میتواند در کمترین قیمت با رهن 30 میلیون تا بیش‌ترین قیمت رهن ویلا که مربوط به ویلای لوکس ساحلی می باشد تا سالانه 400 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت یا رهن باشد که از این مبلغ کمتر در شهرهای مذکور وجود نداشته و یا اینکه از لحاظ موقعیت و ساختمان بسیار ضعیف میباشند.
البته بعضی از موارد در مبالغ فوق قابل تبدیل از رهن به اجاره ماهانه ویلا که بیشتر افراد بومی از آن استقبال می کنندمی تواند وجود داشته باشد.
برای کسب اطلاعات دقیق تر با ذکر شهر و محل مربوطه میتوانید با ما در ارتباط باشید و از چگونگی قیمت و رزرو ویلا در شهرهای نام برده شده بهره مند شوید.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.