فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

عدم صداقت مشاور املاک دغدغه خریداران ویلا در شمال

عدم صداقت را بدین علت در این موضوع مطرح کردیم كه به عینه شاهد نارضایتی عزیزانی بودیم كه با ذوق و شوق قصد پیگیری و خرید ویلا به صورت تلفنی و یا حضوری از همکاران املاکی ما در شمال داشته و موضوع را با ما مطرح و عنوان كرده‌اند و ما لازم دانستیم تا در این خصوص شفاف سازی کنیم.

عده‌ای از خریداران ویلا با توجه به مشکلات کاری و كمبود زمان برای خرید ویلا از طریق هماهنگی با املاک‌های متعدد و انتخاب تصاویری که بعضی از املاک‌ها در سایت‌های مختلف و کانال‌های تلگرام و صفحه اینستاگرام و سایت دیوار و سایت همگانی شیپور ثبت شده مرتبط می‌شوند و خواسته آنان بازدید همان تصویر مورد نظر و انتخاب آن است.

مشکل و عدم صداقت و نارضایتی خريدار از آن‌جا شروع می‌شود كه بعد از هماهنگی با املاک مربوطه و عزیمت به شمال با موارد و مشکلاتی که به شرح زیر نام خواهیم برد روبرو كه به تبع آن از كذب و عدم صداقت همكاران املاکی در رابطه با خرید ويلا، دل‌سرد و دل‌خور می‌شوند اشاره خواهیم داشت.

 

خرید انواع ویلاهای جنگلی در شمال

 

مثال‌هایی از نارضایتی خریداران از املاکی‌های شمال

مثال1:

خریدار با دیدن تصویری زیبا و با قیمت مناسب و با اعتماد به املاک فرستنده عکس ویلا، هماهنگ شده و عازم شمال می‌شود و اصرار به دیدن آن با توجه به كمبود زمان، همچنین دیدن موارد انتخابی دیگر با چند املاک مشابه را هم دارد، در این‌جا با مشکل نا آشنایی مواجه می‌شود!!

در این‌جا املاک تصویر مد نظر ویلا را که معرفی کرده به خریدار نشان نمی‌دهد، چرا؟ چون از قبل ویلا به فروش رفته یا قیمت ویلا را نادرست و زیر قیمت برای جذب مشتری اعلام داشته و برای فرار از این موضوع سعی در معرفی موارد دیگر دارد و این دروغ را با هدر دادن زمان در نهایت خریدار متحمل می‌گردد که این حرکت بسیار غير اخلاقی و ناجوان‌مردانه خواهد بود.

مثال 2:
خواسته خریدار خرید ویلا در شهرک با سند ششدانگ می‌باشد، با توجه به انتقال این مطلب به مشاور املاک مربوطه، بعد از طی زمان طولانی بازدید متوجه می‌شود که موارد نشان داده شده بیرون از شهرک و فاقد امنیت بوده و یا در بعضی موارد فاقد سند و به گفته مشاور املاک سند در دست اقدام بوده و به زودی خواهد گرفت، این تضاد در رفتار و عمل نیز باعث نگرانی و نارضایتی و در کل اتلاف زمان با ارزش برای خریدار محترم خواهد شد.

مثال 3:
مورد بعدی با املاک دیگر كه فایل مربوطه مثلا قیمت فروش ویلا را املاک به طور مثال 1/200 میلیارد معرفی کرده و قیمت نهایی را اعلام نکرده! خریدار با نیت خرید این مبلغ هماهنگ شده اما بعد از بازدید و انتخاب متوجه می‌شود قیمت واقعی ویلا 2/200 میلیارد است و مشاور املاک با گفتن این مطلب که 1/200 را نقد و مابقی را با شرایط، پرداخت خواهید کرد، در این‌جا نیز خریدار از این عدم صداقت ناراحت و ناراضی خواهد بود.

ادامه ماجرا:
خریداری كه با توجه به زمان‌بندی و طی مسافت طولانی جهت خرید ویلا در شمال این بازدید به ظاهر مطلوب را از دست داده است (ساعت از 8 صبح رسیده به 13) حال با املاک دیگر قرار گذاشته و جهت بازدید ویلا همراه شده، در این‌جا نیز متوجه می‌شود تصويری که مد نظرش بوده و توضیحاتی که املاک مربوطه داده در واقعیت از زمین تا آسمان اختلاف بوده و مسافت ویلا بسیار طولانی و صعب العبور بوده و یا وضعیت سند ویلا دارای مشکل بوده (ساعت از 13 صبح رسیده به 18) در آخر خریدار با هدر رفتن وقت ناراضی و ناراحت مسیر برگشت را طی می‌کند.

یاد این خاطره می‌افتم که یکی از دوستان من با دختری به نام صنم ازدواج كرده ولی نتوانست ادامه دهد علتش را پرسیدم گفت من سنتی ازدواج کردم رویا را به من نشان دادند و من به اشتباه صنم را گرفتم.

مثال 4:
خریداری با توجه به مبلغی که در نظر دارد قصد خرید ویلای ساحلی در شمال را داشته اما املاک و مشاور مربوطه به جای این‌که موارد مطلوب و نزدیک به سلیقه خریدار را در ویلای ساحلی جستجو کند سعی به تغییر نظر خریدار از ویلای ساحلی به خرید ویلای جنگلی داشته و این کار از دید ما ضعف در مشاور و بنگاه مربوطه باید دید، که در نهایت نارضایتی خریدار را در بر خواهد داشت.

مثال 5:
در بعضی موارد نیز خریدار منطقه خاصی را برای خرید ویلا در نظر دارد مثلا خریدار تمایل به خرید ویلا در نوشهر و یکی از روستاهای این شهرستان برای نمونه خرید ویلا در چلک را مد نظر دارد، در این‌جا مشاور املاک خریدار را دورتر از این مناطق برای بازدید، مثلا فروش ویلا در چمستان هدایت می‌کند که دورتر از خواسته و مد نظر خریدار است و این ضعف مشاور املاک نیز یکی دیگر از دلایل نارضایتی مشتری خواهد بود.

چاره کار چیست؟

عزیزان چاره کار دشوار نیست، فقط و فقط باید با کمی تحقیق و بررسی مشاور املاک حرفه‌ای و معتبر در منطقه‌تی که خواهان خرید ویلا یا ملک هستید را بیابید.
می‌پرسید چگونه مشاور املاک معتبر و راستگو را می‌توان یافت؟

در پاسخ باید بگویم گول ظاهر دفتر املاک و زرق و برق آن را نخورید یا برخورد به ظاهر خوب مشاور را، سعی کنید از اطراف و محله مورد نظر کمی راجع به آن تحقیق کنید تا حساب کار برایتان مشخص شود.

وظایف و عملکرد مشاور املاک در شمال مشخص است اما این که کدام مشاو املاک می‌تواند بهتر باشد و شما را تا رسیدن هدفتان یاری رساند بستگی به شما دارد! سعی کنید با مشاور مجرب و معتبر و دفتر املاکی که دارای مجوز رسمی و پروانه کسب است ارتباط برقرار کنید و از بسیاری افراد غیر حرفه‌ای و نابلد که نه آدرس و دفتر مشخصی ندارند و فقط در شبکه‌های اجتماعی با آنان مرتبط شده‌اید فاصله بگیرید.

تشخیص مشاوران املاک متعهد و صادق

یکی از نکات تشخیص مشاور املاک متعهد و صادق در شمال انتخاب و جستجو در اینترنت و مشاورین املاک هایی که حکم و مجوز کد رهگیری با شرکت معتبر دارای لوگو و ثبت علامت تجاری مانند بانیان مسکن به عنوان سازنده بوده و با دفتر به آدرس مشخص و شماره تلفن ثابت موجب امنیت و آسودگی در ارتباط با ایشان را برایتان فراهم می‌آورد و نکته دوم پرهیز از مشاورین املاک و افرادی است که به عنوان مشاور املاک بدون مجوز و فقط با داشتن یک خط تلفن همراه ایرانسل اقدام به ایجاد کانال و تصاویر سرقنی از همکاران و .... جهت کشاندن و در نهایت پشیمانی شما و عدم رضایت شما را در پی خواهد داشت.
سایت املاک بانیان مسکن شمال با داشتن لوگو تجاری ثبت شده و مجوز رسمی املاک و پر سابقه ترین و پرفروش ترین سایت املاک در شمال و همین طور محبوب ترین سایت املاک با توضیحات و جمع بندی کامل از سوی عزیزان با توجه به درک مطالب فوق اقدام به معرفی ویلاهای به روز واقعی با مشخصات دقیق و کامل جهت اطمینان خاطر و رضایت شما راه اندازی شده تا گامی موثر در فروش ویلا و معرفی ویلاهای فروشی با کیفيت در شمال و هم چنین شناسایی ویلاهای معاوضه‌ای با آپارتمان مسکونی و تجاری در شهرها و استان‌های کشور برای شما عزیزان باشد.

نظرات و انتقادات یکی از کاربران سایت بانیان مسکن

جناب آقای حسینی بنده یکی از بازدیدکنندگان سایت شما و می‌شود گفت مشتری برای خرید ویلا در شمال هستم، با توجه به جستجو در سایت‌های مختلف (مخصوصا سایت‌های صفحه اول در گوگل) که به ظاهر جامع‌تر و کامل‌تر هستند می‌خواستم چند پیشنهاد و چند انتقادی از شما داشته باشم.

سایت شما در قبال اکثر سایت‌های به ظاهر لوکس و خوب دارای چندین قابلیت هست و به شخصه سایت عالی شما را پسندیدم که شایان ذکر است از آنها بنویسم:
این که سایت جامع، کامل، ظاهری زیبا و به راحتی امکان جستجو کردن و یافتن ویلای مورد نظر را داشته باشد، یکی از ملاک‌های برتری نسبت به سایت‌های مختلف هست که سایت شما از این امر مستثنی نیست. در عین حال مطالب مفید و اطلاعات دقیق در مورد فروش ویلا و تصاویری که به صورت شفاف (دور از فریب) در سایت با توجه به مطالب دقیق از سوی شما وجود دارد.

البته گله‌ای هم از همکارانتان در این عرصه دارم، چرا که در بازار رقابت فروش ویلا در شمال عده‌ای با فریب دادن و کپی کردن مطالب از سایت‌های دیگران، مشتری را به سمت خود می‌کشند و اصرار بر خاص و بکر بودن تصاویر و مطالب محتوایی خود دارند، در صورتی که خود مشتری بی‌اطلاع از وضعیت نبوده و نیست و قدرت تشخیص خوب و بد را دارد.

تصاویر و اطلاعات موجود در سایت شما آن قدر جامع و کامل هست که مشتری نیاز چندانی ندارد که با هزینه وقت و زمان بصورت حضوری تشریف بیاورد تا با فضای منطقه آشنا شود و می‌تواند با مشاهده مطالب جامع و تصاویر کامل از داخل و اطراف ویلا موقعیت را حس و درک نماید.
به نظر بنده صداقت شما چه در سایت چه تلفنی برای معرفی و پیشنهادهای مد نظرم نشان از حسن نیت شما و کار بلدی شما دارد، به شخصه سایت شما را به دوستان و افرادی که قصد خرید ویلا در شمال و شهرهایی چون رویان، نوشهر و متل قو را دارند پیشنهاد می‌کنم.
در کانال تلگرام شما نیز انواع مطالب پیرامون ویلاها موجود هست، ولی پیشنهادی که دارم این است که با یک فایل ویدیویی از ویلا و منطقه می‌توانید محیط و دید سازه را بهتر به مخاطب بشناسانید و این موضوع به نظر من می‌تواند برای سایت املاک شما بسیار مفید باشد.
اما انتقادی که دارم این است که سایت شما جذابیت قبل و آپدیت شدن را انجام نداده، به عنوان مثال از ویلاهای فروش رفته اطلاعی نمی‌توان داشت که مخاطب برای خرید آن ویلاها را در نظر نگیرد، البته می‌توان با توجه به حجم بالای ویلا فروشی در سایت این حق را به شما داد که نتوانید در لحظه با تمام مالکین مرتبط بوده و از فروش رفتن ویلا در آن روز مطلع شوید و به خریدار اعلام وجود و یا عدم وجود را استعلام کنید. ظاهری بهتر و جدیدتر و قسمتی در سایت به عنوان نظر سنجی می‌تواند کمک شایانی به سایت شما برای بهتر دیده شدن کند.

اقوام و آشنایان من هم برای خرید ویلا ساحلی اقدام کردند و نظرهای مشابه بنده را داشته و سایت شما را تا‌یید و به دیگران نیز جهت بازدید و دیدن مطالب و تصاویر بی‌شمار ویلا با تنوع فراوان قیمتی و سازه و موقعیت مکانی پیشنهاد می‌کنم، ممنونم از صداقت و راستی کار شما، لذا وظیفه خود دانستم به عنوان یک بازدید کننده سایت املاک در شمال و خریدار ویلا این نکات را عارض شوم.

به امید موفقیت روز افزون شما، اگر این متن را هم در سایت خود بگذارید تا دیگران نظرات من و بقیه مشریان را ببینند ممنونتان می‌شوم، با سپاس؛ صادق جلیلی

مشاورین املاک بانیان مسکن:

هدف رضایت مشتری است، افتخاری بس بزرگ برای ما و تیم بانیان مسکن. زیرا وقت بسیار با ارزش است، ما سعی در انتخاب و گلچین بهترین ویلاهای شمال از نظر مالکیت و سندیت ویلا، موقعیت مکانی ویلا، قیمت مناسب ویلا، امنیت بالای ویلا، و همان ویلایی را كه به شما در تبلیغ و سایت نمایش داده‌ایم با توضیحات واقعی و درست به شما نشان خواهیم داد و با عناوین واهی و غیر واقعی هرگز قصد اتلاف وقت و زمان شما عزیزان را نخواهیم داشت.

جمله‌ای خطاب به همکاران عزیز:

با توجه به این موضوع که مشتریان و هموطنان عزیز ما از کیلومترها راه دور و طی مسافت طولانی با شوق و ذوق برای خرید ویلا به ما مرتبط می‌شوند بیاییم با جمع آوری تابلوهای واهی و شعارهای کذایی به شرافت و صداقت در کسب، جامه عمل بیوشانیم که هرگز بار کج به مقصد نخواهد رسید.

کلام آخر:

سعی کنید مشاور املاک اشتباه را انتخاب نکنید و در این زمینه کمی بیشتر تحقیق کنید.
در ادامه خواهیم گفت که چطور یک مشاور املاک خوب می‌تواند بهترین خرید ویلا را برای شما رقم بزند، این نیز مستلزم شناخت درست مشاور املاک است تا دیگر از این همه دروغ و نگرانی خلاص شوید.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.