فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

متل قو و خرید ویلا در شمال

متل قو و خرید ویلای شمال

آیا متل قو شهر مناسبی برای خرید ویلاست؟


آن زمان که از خرید ویلای شمال صحبت به میان می‌آید سوال‌های زیادی مطرح می‌شوند، به عنوان مثال خیلی از افراد همان ابتدای کار پیرامون بهترین شهر شمال برای خرید ویلا سؤال می‌پرسند و همواره به دنبال انتخاب مکانی هستند که از هر نظر عالی و شایسته باشد. انتخاب شهر برای خرید ویلا کمی چالش برانگیز است و اغلب خریداران ویلای شمال بر سر آن وسواس خاصی به خرج می‌دهند، عده‌ای تنها شهری را می‌پسندند که به حیث آب و هوایی بی‌همتا باشد حال آن‌که برخی‌ها ویلا را به دید یک سرمایه می‌نگرند و مایلند شهری را برگزینند که با گذر زمان بر قیمت و قرب ویلا افزوده شود. در میان تمام شهرهایی که برای خرید ویلا مناسب به نظر می‌رسد، متل‌قو جایگاه ویژه‌ای دارد دلایلش را در ادامه تشریح خواهیم کرد. با بانیان مسکن همراه باشید.

 

خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال

 

البته متل قو با ساخت پروژه عظیمی که در آن ساخته و به نام برج‌های آقای عظیم زاده شهرت دارد دیگر آن آرامش و سکوت را نسبت به رویان تا نوشهر ندارد و به مرور با توجه به آمار وخیم‌تر هم خواهد شد.
متل قو برای خرید ویلا و برای افرادی که به دنبال مکانی آرام و دنج می‌گردند مناسب نمی‌تواند باشد ولی نباید منکر این موضوع شد که برج‌های عظیم زاده خود مانند یک اثر هنری جلوه نمایی می‌کند و خیلی از افراد برای گرفتن یک عکس سلفی هم که شده به طور حتم در این شهر زیبا یک توقف کوتاه مدت خواهند داشت.
بیشتر متل قو نماد گردشگری و به دلیل وجود مراکز خرید بی‌شمار جنبه گشت و گذار داشته و به دلیل ترافیک و شلوغی زیاد محیط مناسب برای خرید ویلا در شمال و سکونت و اقامت نیست.

 

متل قو کجاست


متل قو انتخابی برای خرید ویلاست

بحث را از این جا شروع کنیم که متل قو یا همان سلمان شهر در استان مازندران واقع گردیده، غربش را شهر زیبای عباس‌آباد تشکیل داده و در شرقش کلارآباد به چشم می‌خورد. شهری است زیبا با طبیعتی خیره‌کننده، اگر گردشگرید یا عاشق طبیعت، بی‌تردید شیفته متل قو خواهید شد.
خلاصه این که آن زمان که در متل‌قو هستید هم صدای موج را خواهید شنید و هم در میان درختان سبز سر به فلک کشیده غرق خواهید گشت، هم هیجان را تجربه خواهید نمود و هم آرامش و سکوت را.
باید اعتراف کرد که استان مازندران پر رونق‌ترین خطه شمال برای خرید و فروش ویلاست که علتش را می‌توان نزدیکی به تهران و البته برخورداری از شرایط اقلیمی منحصر به فرد دانست. در میان شهرهای واقع در استان مازندران نام متل‌قو حسابی می‌درخشد.

 


به عبارتی متل‌قو برای خرید ویلا بی‌نظیر است به چند دلیل:

  • متل قو شهر امنی است و آن زمان که این شهر را برای خرید ویلا انتخاب می‌کنید حداقل نگران دزدیده شدن وسایل ویلایتان نخواهید بود.
  • بیشتر ویلاهای آن دارای سند مالکیت اصل هستند و از این حیث برایتان دردسرساز نخواهند شد.
  • یکی از نزدیک‌ترین شهرهای شمالی به پایتخت می‌باشد به همین خاطر شدیدا مورد توجه تهرانیان عزیز قرار می‌گیرد. متل قو برای آنان که برای دل کندن از خستگی‌های تهران منتظر جمعه‌های آخر هفته هستند بهترین انتخاب شناخته می‌شود.
  • متل قو از جنگل فاصله کمی دارد و در نزدیکی ساحل نیز قرار گرفته، به همین خاطر، برای آن‌ها که هم عاشق جنگلند و هم علاقمند به دریا انتخاب خوبی به نظر می‌رسد. البته مزایای این شهر به همین جا ختم نمی‌شود، متل قو غارهای بی‌نظیری همچون غار آبی دانیال در چنته دارد و تله‌کابین‌های هیجانی از بارزترین مشخصه‌هایش محسوب می‌شود. علاوه بر این بهترین مراکز خرید نیز متعلق به متل قو می‌باشند که بر ارزش این شهر افزوده‌اند و دسترسی به معتبرترین برندهای داخلی و خارجی را محقق نموده‌اند، بنابراین آن‌ها که مایلند با خرید ویلای شمال، مکانی برای تفریحات و خوشگذرونی‌های خود در اختیار داشته باشند بهتر است متل قو را از دست ندهند.
  • بهترین مسیرهای کشور منتهی به متل قو هستند.
  • شما می‌توانید برای رسیدن به متل قو، جاده زیبای چالوس را انتخاب نمایید که خود خاطره‌انگیز است و دوست داشتنی، یا می‌توانید اتوبان قزوین را در پیش بگیرید و یا این‌که از جاده هراز مسافرت را استارت بزنید که هر سه را می‌توان جزو بهترین مسیرهای شمال دانست.

 

خرید ویلا در متل قو


متل قو و پروژه الماس

شاید نام پروژه الماس چندان برایتان آشنا نباشد اما با دیدن تصویرش قطعا مجذوبش خواهید شد و خیال سفر به متل‌قو از سرتان خارج نخواهد شد. برج دو قلویی که با ساخت و طراحی منحصر به فردش نگاه هر رهگذری را به خود جلب می‌نماید و به عنوان الماس خاورمیانه از آن یاد می‌شود. این برج بخش‌های زیادی دارد، هم مجتمع ورزشی است و هم تفریحی، جایی برای لمس طبیعت است و مکانی است که زیبایی شمال را در جان و جهانتان ساری می‌سازد.
همین پروژه الماس اثر شایانی بر ویلاهای متل قو گذاشته و سبب شده سازندگان برای فروش ویلا در متل قو و خریداران بیش از پیش این شهر را برای خرید ویلا و فرار از آلودگی‌های شهری انتخاب کنند.

 

پروژه الماس متل قو

یک نکته مهم

متل قو به عقیده برخی‌ها یکی از بهترین شهرها برای خرید ویلای شمال است، به هرحال هر آن‌چه برای تفریح و حال خوب به آن نیاز داریم در متل قو یافت می‌شود، از جنگل و دریا گرفته تا غار و مرکز خرید و تفریحات آبی و... با این حال لازم دیدیم یک نکته را بیان کنیم. با توجه به جاذبه‌های گردشگری زیاد متل قو و فاصله کوتاهش با تهران، شهری شلوغ می‌باشد و آخر هفته‌های پرترافیک بخش جدایی ناپذیر از متل قو هستند. از طرفی با توجه به موقعیت مکانی خوبی که دارد متأسفانه گاها شاهد سوء استفاده برخی از افراد هستیم و بعضا دیده می‌شود که ویلاهای واقع در متل قو را با قیمت‌هایی نجومی به فروش می‌رسانند و از عدم اطلاع خریدار سوء استفاده می‌کنند. شاید بهترین روش برای در امان ماندن از چنین افراد سودجویی کمک گرفتن از یک مشاور املاک زبده باشد، کسی که خرید ویلا در شهرهای مختلف شمال را برای شما تشریح نماید بی آن که مشاوره‌ای اشتباه در اختیارتان بگذارد و یا مزایای یک شهر را مبالغه آمیز بازگو کند.


صحبت پایانی

از توجه گردشگران به متل قو همین‌قدر بگوییم که جمعیت 14 هزار نفری این شهر با رسیدن تعطیلات و ایام نوروز به چیزی بالغ بر 200 هزار نفر می‌رسد که به نوبه خود غیرقابل باور و تعجب برانگیز است. این امر حاکی از آن است که متل قو برای گذراندن ایام تعطیل بهترین انتخاب می‌باشد و شاید برای آن‌ها که تنها هدفشان از خرید ویلای شمال در اختیار داشتن مکانی برای تفرج و تفریح است گزینه‌ای بی‌بدیل تلقی گردد.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.