فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

معماری در ویلای شمال

معماری و طراحی اصولی در ساخت و دیزاین ویلا امروزه یکی از نکات کلیدی در ویلا سازی در شمال و جذب مشتری و فروش ویلا جنگلی و یا ساحلی می‌باشد به گونه ای که امروزه خریداران به دنبال خرید ویلای مدرن‌تر و جذاب تر از لحاظ زیبایی و ساخت و طراحی و دیزاین هستند و این موضوع باعث رقابت در ساخت ویلا و بالا رفتن کیفیت ساخت ویلا در شمال شده است، زیبایی در سادگی و شیک بودن و کیفیت بالا و قیمت پایین و کمتر ویلا در شمال می‌باشد.

 

خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال


انسان بوجود آماده است تا زندگی کند و از زیبایی های پیرامون خود لذت برده و به خالق این زیبایی افتخار کند، زندگی کردن فقط به منظوره زندگی کردن نیست بلکه لذت بردن از زندگی است ما سر پناهی میخواهیم تا در آن زندگی کنیم و در کنار خانواده احساس رضایت و آرامش داشته باشیم.
در این دوران اغلب، مردمان دست به ساخت و ساز میزنند و گاهی این ساخت و ساز ویلا در شمال برای فروش و كسب در آمد و گاهی هم برای زندگی شخصی بوده، اما اکثر این مردمان خیلی راحت از این مهم میگذرند که ویلا باید به گونه ایی طراحی شود تا کسانی که در آن قصد سکونت دارند احساس امنیت و آرامش و رضایت داشته باشند.
معماری در ویلا نقش مهمی در جذب خریدار و  فروش ویلا در شمال خواهد داشت به گونه ای كه امروزه اکثر سازندگان سرشناس و موفق در عرصه ویلا سازی در شمال یک مهندس طراح و دیزاینر و یک مهندس ناظر در تمامی مراحل پروژه های خود از صفر تا صد و در اصطلاح از پی تا کلید تحویل برای بهتر شدن کار دارند.
امروزه ویلا و ساختمان باید طبق اصول معماری طراحی و اجرا شود، بله معماری...معماری تلفیقی از هنر و مهندسی است که گرایش هنر در آن بیشتر نمود پیدا می‌کند و یک معمار میتواند به گونه ایی ویلا را طراحی کند که به ساکن آن خانه آرامش و امنیت بدهد و به سازندگان قدرت فروش ویلا در کمترین زمان به دلیل زیبایی و گیرایی ویلا نسبت به ویلاهای فروشی بدون نظارت طراح و به طور مثال ، معمار با طراحی درست و اصولی فضاهای خانه، انتخاب رنگ، اساسیه و دیوارها و نوع چیدمان آن‌ها آنگونه فضای داخلی ویلا را زیبا کند که برق از چشمان بدزدد و حتی میتواند نمای خارجی ویلا را به گونه ایی طراحی کند که تحسین اطرافیان را بر انگیزد تا حتی افرادی كه به اصول مهندسی واقف بوده و تا یک فرد معمولی و نا بلد این اختلاف را احساس كند و یک ساختمان یا ویلا برای بهتر دیده شدن باید طبق اصول مهندسی معماری شود.

تفاوت معماری قدیم و جدید که در ساختمان‌های امروزی دکوراسیون و تزیینات داخلی و بیرونی حرف اول را میزند، معمولا هر انسانی خواستار زیبایی است و زیبایی را دوست دارد و معمولا مکان زیبایی را برای زندگی و آرامش خود انتخاب می‌کند، امروزه ساختمان ها را بسیار محکم میسازند و دارای سازه های بتنی، فلزی هستند ولی ساختمان های قدیمی اغلب از سنگ و خشت خام ساخته میشدند و دارای دیوارهای قطوری بودند و معمولا در ساختمان های قدیم از اسکلت های آهنی استفاده نمی‌کردند و در بعضی از موارد برای ساخت ساختمان از چوب های محکم و سخت استفاده میکردند و برای ساخت سقف این ساختمان ها از چوب استفاده می کردند و بدون هیچ اسکلتی این سقف ها را می ساختند و فقط از مصالحی که در آن موقع باعث استفاده بود استفاده میکردند مانند خشت و سنگ و ... و معمولا این ساختمان ها بعد از گذشت چندین سال هنوز سالم و پابرجا هستند.
امروزه فضاهای خارجی ویلا را با سنگ و آجر نما و ... نما سازی می‌کنند و نماهای داخلی ساختمان را با رنگ و کاغذ دیواری و پتینه و ... زیبا و نما سازی میکنند و معمولا رنگ آمیزی در نمای داخلی ساختمان در زیبایی بسیار موثر است و همچنین مبلمان هم تاثیر به سزایی در زیبایی نمای داخلی ساختمان دارد و همچنین نور در ساختمان باید به گونه ایی ساخته شود که نور کافی به داخل ویلا برسد و این امر در زیبایی فضای داخلی ساختمان بسیار تاثیر گذار بوده و در اصطلاح گفته می‌شود که ویلا دارای نورگیر مناسب و یا ویلا نورگیر بوده است.

 

حتما بخوانید: انواع طراحی پله

 

تاثیر معماری در فروش ویلا

تاثیر معماری در دیزاین و فروش ویلا بسیار مهم و تاثیر گذار بوده و معمولا اگر طراحی و معماری ویلا آنقدر حرفه ایی باشد که به چشم زیبا بیاید صد در صد در فروش آن ساختمان تاثیر بسزایی دارد ولی اگر معماری ساختمان یا ویلا ضعیف باشد مشتری زیادی جذب آن ساختمان نمی‌شود پس معمار باید در فضا سازی، رنگ ساختمان، نمای بیرونی و داخلی ویلا و محوطه سازی ویلا دقت بسیاری داشته باشد و بسیار حرفه ایی عمل کند و این امر باعث می شود که بیننده مبهوت و جذب این طراحی ها شود و اشتیاق خود را برای خرید ویلا نشان دهد.
ویلا فروشی مبله و فرنیش كامل در مقایسه با ویلاهای معمولی چشم گیر تر بوده و مشتری را در خرید ویلا مصمم تر میکند به گونه ای که شركت بانیان مسكن از سال 1388 اقدام به فرنيش تمامی ویلاهاي فروشی و احداثی خود در شمال و نوشهر و رویان و متل قو تا به امروز نموده و این به خاطر انتخاب بهتر و تشخیص درست خریدار از حسی كه شخصی بوده و در مورد ویلای دلخواه خود برای خرید در شمال دارد ارضای گردد.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.