فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

ویلا شمال و آشنایی با انواع کابینت

ویلا‌های فروشی در شمال، در بیش‌تر موارد نوساز و بدون وسایل می‌باشد و شاید با کابینت‌هایی که مد‌نظر شما نبوده، به همین علت داشتن شناخت و اطلاعات کافی از کابینت و جنس آن می‌تواند ما را در برپایی آشپزخانه‌ای زیبا و دل‌نشین با توجه به فضا و چیدمان و دکوراسیون داخلی ویلا‌ی شمال‌ یاری رساند و به یقین هنگام صرف ناهار و شام با دوستان و خانواده این حس زیبایی و رضایت را در چشمان‌شان خواهید دید.
 
بهترین جنس کابینت در ویلا کدام است؟
کدام کابینت بهتر است؟
 
خرید انواع ویلاهای جنگلی در شمال
 

انواع کابینت‌های به کار رفته در ویلا‌های شمال به شرح زیر می‌باشد.


کابینت ملامینه؛
از ارزان‌ترین کابینت‌های به کار رفته در آشپزخانه ویلا است که با ورق‌های ملامینه ساخته می‌شود.
ملامینه ورقی است با مغز نئوپان و روکش نازک ملامینه که این لایه نازک ضد آب و ضد خش بوده و نسبت به رطوبت میشه گفت مقاومت کمی دارد.

کابینت ملامینه

کابینت ام دی اف (mdf)؛

تفاوت ام دی اف و ملامینه در مغزی آن است، به طوری که مغزی ورق‌ها از جنس ام دی اف بوده و فشرده‌تر از ملامینه می‌باشد و در ضمن نسبت به رطوبت حساسیت کمتری از ورق‌های ملامینه دارد، پس از ملامینه بهتر است.

الف؛ مقاوم در برابر رطوبت شدید
ب؛ مقاوم در حرارت بالا
ج؛ زیبایی و ظرافت در کار

کابینت ام دی اف

کابینت های‌گلس (higlass)؛
این مدل از کابینت در آشپزخانه‌ ویلاهای شمال بیشتر به چشم می‌خورد و به طور معمول از ام دی اف سفید و بخش‌های قابل رویت و درب‌ها از جنس ورق (های‌گلس) ساخته می‌شود که نسبت به ام دی اف از روکش ضخیم و براق و قوی‌تری برخوردار است.

کابینت های گلس

کابینت ممبران (وکیوم)؛
این مدل کابینت نیز طبق معمول از ام دی اف سفید ساخته می‌شود و بخش‌هایی که تو چشم هستند مثل درب‌ها توسط دستگاه سی ان سی CNC حکاکی می‌شود سپس تحت مکش و خلا روکش طرح‌داری از جنس PVC روی آن چسبانده می‌شود.

کابینت ممبران

کابینت انزو (ENZO)؛
این مدل از کابینت آشپزخانه در حقیقت مدلی خاص از تولیدات شرکت zentique است و دارای کیفیت بالایی می‌باشد.
کابینت انزو مثل کابینت وکیوم یا ممبران ساخته می‌شود ولی با این تفاوت که ضخامت ورق در کابینت وکیوم 16mm و در کابینت انزو این قطر به 25mm می‌رسد که باعث بالا رفتن استحکام آن می‌شود.

کابینت انزو

کابینت روکش چوب؛
کابینتی از جنس ورق ام دی اف با روکش چوب است که قیمت بالاتری نسبت به کابینت‌های قبلی دارد و نسبت به کابینت تمام چوب ارزان‌تر است.

کابینت روکش چوب

کابینت چوبی (تمام چوب)؛
از گران‌ترین نوع کابینت آشپزخانه است و دلیل آن ارزش چوب خالص در ساخت آن است که قیمت بالایی دارد.
کابینت تمام چوب پس از ساخت و اجرا با رنگ پلی استر پوشش می‌یابد و از زیباترین نوع کابینت خواهد بود.

الف؛ زیبایی خاص و منحصر به فرد
ب؛ سبک‌های قدیمی و کلاسیک
ج؛ امکان تشکیل کمد و بار توکار
د؛ قیمت بالا نسبت به کابینت‌های دیگر
م؛ استفاده در متریال بیش‌تر

کابینت چوبی

کابینت‌ فلزی؛

دسته‌ای از کابینت‌ها که بیش‌تر در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتند را شامل می‌شود و دارای خصوصیاتی به شرح زیر است.

الف؛ زنگ زدگی در محیط‌هایی با رطوبت زیاد (شمال)
ب؛ از دست دادن رنگ کابینت به مرور زمان
ج؛ باعث جراحت و آسیب زدگی توسط ورق‌های فلزی و لبه‌های تیز آن
د؛ پوسته پوسته شدن در گذشت زمان
م؛ صدای زیاد و ناهنجار زمان باز و بسته شدن درب‌ها


کابینت فلزی

بیشتر خریداران ویلا در شمال بالطبع متاهل بوده و سلیقه افراد خانواده در انتخاب ویلا برای سرپرست خانواده مهم می‌باشد و یکی از نکات مهم خرید ویلا در شمال آشپزخانه و لوازم به کار رفته در آن می‌باشد، پس با توجه به این مهم انتخاب کابینت مناسب در آشپزخانه و نصب نوع و جنس یک کابینت شیک و ارزان می‌تواند بسیار عامل تایین کننده خصوصا تز طرف خانم های خانواده باشد، در زیر شما را با انواع کابینت و جنس های مختلف آن در ویلا شمال آشنا خواهیم کرد.


کیفیت ساخت ویلا در کدام شهرهای شمال بیش‌تر به چشم می‌آید؟
 
در پاسخ به این سوال در نگاه اول باید به شهرهایی که تجمع مسافر و توریست پذیرای بیش‌تری دارد توجه داشت و این شهرها، شهرهایی جز متل‌قو، رامسر، نو‌شهر، رویان، نمک‌آبرود که به شهرهای برند ویلایی شمال شناخته می‌شوند نیست، به طور حتم ساخت ویلا در این شهرها به دلیل رقابت شدید در فروش ویلا می‌تواند از کیفیت بالاتری نسبت به شهرهای درجه دو و سه شمال برخوردار باشد، و معمولا از متریال و مصالح درجه یک در بالا بردن کیفیت ساخت ویلا و با توجه به اصول مهندسی و پذیرش مشتری، اعمار خواهد شد تا در نهایت رضایت شما را در بر‌داشته باشد.
 
روش محاسبه قیمت کابینت:
می‌خواهید بدانید برای نصب کابینت در ویلا چقدر باید هزینه کنید! با ما همراه شوید.
متراژ کابینت بر اساس متر طول حساب می‌شود که هر متر طول شامل یک متر کابینت زمینی و یک متر کابینت دیواری است، که 60% هر متر طول به کابینت زمینی و 40% آن به کابینت دیواری در ارتفاع 70cm تعلق و محاسبه می‌گردد.
در کابینت‌های ایستاده یا سوپر مارکت‌ها و کابینت‌های بالای کاور یخچال با توجه به عمق بالای 45cm جزو کابینت‌های زمینی محاسبه می‌گردد که می‌توانید با ضریب کابینت زمینی آن را حساب کنید.
چنان چه در کابینت زمینی کار مبله باشد از متراژ طول کابینت زمینی کسر می‌شود که ابعاد استاندارد برای آن‌ها 95cm است.
ابعاد استاندارد برای ماشین ظرف‌شویی و لباس‌شویی هر کدام 65cm است.
 
اندازه کابینت
 
محاسبه قیمت جزیره یا اپن؛
در اپن با عرض 60cm حدود 90% در اپن با عرض 65 تا 90cm حدود 150% و در اپن با عرض 95 تا 120cm حدود 200% محاسبه می‌گردد.
محاسبه کمد دیواری به صورت متر مربع می‌باشد، عمق استاندارد باکس کمدها 60cm است و عمق بیش از 65cm به ازای هر 5cm حدود 5% به کل کار اضافه می‌گردد.
صفر تا صد ساخت کمد با 3 عدد باکس کشو به عهده استاد کار است و برای تعداد بیشتر از این هزینه‌ مازاد در نظر گرفته می‌شود، در ضمن تمام یراق آلات کشو بدون دستگیره به عهده استاد کار می‌باشد.
هزینه مازاد یراق آلات کمد ریلی از کمد درب لولایی کسر می‌گردد و به حساب کل اضافه می‌شود.
 
قیمت کابینت
نتیجه؛
بیاییم با انتخاب درست و توجه به این ضرب المثل انگلیسی که می‌گوید، ما هنوز آن‌قدر پولدار نیستیم که جنس ارزان بخریم، یا ضرب المثل خودمان که در اصطلاح هیچ گرانی بی‌حکمت و هیچ ارزانی بی‌علت نیست، از ویلاهای ارزان قیمت که به ما در شمال پیشنهاد می‌کنند و به طور حتم از کیفیت پایینی برخوردار می‌باشد پرهیز کرده و به سمت خرید ویلای با کیفیت و قیمت مناسب روی آوریم، تا استرس و دردسر یک ویلای بی‌کیفیت وسوسه انگیز را در آینده نداشته باشیم.
دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.