فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

چرا بعضی از ویلا‌ها در شمال سخت‌تر فروش می‌روند

خوب می‌خواهیم ببینیم چه ویلاهایی در شمال هستند که فروش آن برای سازنده یا مالک ویلا سخت است؟
 
یا چه ویلاهایی هستند که فروش نمی‌روند یا مدت زمان زیادی از ساخت آن گذشته و هنوز به فروش نرسیده‌اند؟
در جواب این سوال می‌توان در وحله اول به محیط ساخت ویلا، مکان و منطقه ویلا، مالکیت مشخص و سنددار بودن ویلا، کیفیت ساخت، قیمت واقعی و توافقی ویلا و در نهایت تبلیغات و معرفی ویلا برای فروش، که به صورت مختصر در زیر به آن اشاره می‌کنیم توجه نمایید تا وارد ورطه استرس و ناکامی و شکست در فروش ویلا نشوید.
 
 
خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال
 

محیط و موقعیت ویلا

 
 
موقعیت مکانی ویلا برای خریدار بسیار مهم است، چرا که خریداران بیش‌تر مکان‌ها و محیطی را می‌پسندند که جذابیت خاصی نظیر چشم انداز جنگل و یا دریا و همچنین مسیر مناسب و با کیفیت را در بر داشته باشد.
این دست از ویلاها در مکان‌های محدودی از شمال نظیر مناطق برند ویلا قرار دارند و توقع می‌رود ویلاها ترجیحا در این مکان‌ها احداث شوند تا فروش ویلا در نهایت زودتر انجام پذیرد، با این سر‌نخ از مناطق و شهرهای دور از ساحل یا جنگل که سلیقه کلی خریداران را در بر نداشته، در جهت ساخت ویلا سرمایه گذاری نکنید، و توصیه می‌شود بیش‌تر به سمت شهرهای پرفروش و پرطرفدار شمال جهت ساخت و در نهایت فروش ویلا گام بردارید.
محیط  و محدوده ویلا نیز حایز اهمیت است، یعنی در محیط و مکانی‌ مورد تایید اکثر افرادی که به عنوان خریدار هستند وارد شوید این محیط‌ها می‌تواند شهرک و امنیت آن باشد، تجربه ثابت کرده ویلاهایی که درون شهرک قرار دارند راحت‌تر از ویلاهای مستقل و بیرون شهرک به فروش می‌رود.

سند مالکیت ویلا

 

مورد بعدی سند ویلا می‌باشد، سند برای مشتری و خریدار بسیار مهم است و این نشان می‌دهد ویلاهایی که سند مالکیت، مجوز ساخت و پایان‌کار دارند راحت‌تر نسبت به ویلاهایی که فاقد سند یا به گفته مالک (فروشنده) در نوبت سند و یا در حالت خوش‌بینانه دارای سند شورایی هستند به فروش می‌رسند.

کیفیت ساخت ویلا

 

نکته قابل توجه دیگر برای این‌که چطور ویلای خود را سریع‌تر بفروشید استفاده از مصالح و متریال درجه یک در ساخت ویلا است که به کیفیت ساخت شناخته می‌شود، چرا که در بازار شدید رقابت ملک در شمال ویلاهایی وجود دارند که شرایط فوق را داشته اما از کیفیت ساخت مناسب و چشم‌گیری بهره نبرده‌اند، بالطبع این دسته از ویلاها از دید خریداران در اولویت نبوده و چه بسا ممکن است مدت‌های طولانی به فروش نرسد، پس بیایید با ساخت مرغوب یک ویلای لوکس و شیک را به خریدار ارایه دهید تا هم به سود خود برسید و هم رضایت مشتری را جلب نمایید.

قیمت واقعی و نهایی ویلا

مورد دوم در این‌که ویلای خود را سریع بتوانید بفروشید، قیمت نهایی اعلام شده از سوی فروشنده می‌باشد، به گونه‌ای که اگر مشتری و خریدار احساس کند ویلای معرفی شده با توجه به موارد مشابهی که از قبل بازدید داشته، از قیمت واقعی برخوردار نبوده و یا اینکه در اصطلاح دارای قیمت پرت و تندی باشد از خرید مصرف خواهد شد.

قابل توجه سازندگان و فروشندگان ویلا، امروزه مشتریان بسیار باهوش و حساب‌گر هستند و با حساب سرانگشتی از قیمت زمین در محیط و همین‌طور محاسبه قیمت تمام شده ویلا متوجه قیمت واقعی با توجه به سود ساخت شما خواهند شد و چنان‌چه احساس گران‌فروشی از سوی شما نمایند و قیمت نهایی شما برای فروش با قیمت پیشنهادی آنان اختلاف فاحشی داشته باشد، چه بسا ماه‌ها و حتی سال‌ها نتوانید با قیمت تند و پرت ویلای خود را بفروشید.

تبلیغات فروش ویلا

 

فرض را بر این می‌گیریم ویلای فروشی شما در شمال همه آیتم‌های مثبت فوق را داراست، حال چرا فروش نمی‌رود؟
البته امکان این مساله بسیار بعید است که ویلا دارای سند مالکیت و مجوز ساخت و پایان‌کار، قیمت واقعی و منطقی و این‌که درون شهرک و در بهترین مناطق ساحلی یا جنگلی شمال واقع شده باشد اما فروش نرفته باشد.
در نهایت می‌توان علت را به عدم شناساندن ویلا به عموم جهت فروش اعلام داشت، در این مرحله باید با تبلیغات واقعی و پرهیز از تبلیغات دروغین فروش ویلا در شمال پای در عرصه رقابت گذارید.
با معرفی ویلای آماده ساخت خود در فضای مجازی و سایت‌های فروش ویلا به صورت تخصصی در شمال مانند بانیان مسکن می‌توانید ثبت ملک داشته باشید، تا ویلای خود را در معرض فروش قرار داده و به همگان معرفی نمایید تا در اسرع وقت ویلا به فروش برسد.

جمع بندی:

سوال ما در نخست این بود که چرا بعضی از ویلاها سخت‌تر و یا دیر‌تر به فروش می‌رسند؟
خوب با توجه به نکات فوق و اشاره مختصر به جزییات فروش ویلا در شمال، می‌توانید با دقت و رعایت نکات مذکور در دسته ویلاهایی که سریع و در عرض کم‌تر از دو یا سه ماه به فروش می‌رسند قرار بگیرید و با عدم توجه به هر یک از موارد بیان شده امکان دارد شما در دسته ویلاهایی که فروش آن‌ها سخت خواهد بود قرار گرفته و در اصطلاح سئو سایت، جریمه یا پنالتی شوید، یعنی فرصت فروش زود هنگام که مهم‌ترین مساله و هدف فروش مطلوب است را از دست خواهید داد و استرس و نگرانی فروش نرفتن ویلا را تجربه خواهید کرد.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.