فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

چه ویلاهایی در شمال بیشتر مورد پسند خریداران است؟

به طور کلی میتوان گفت ویلاهایی در شمال بیشتر مورد توجه و خواسته خریداران است که اولا در منطقه ای زیبا با طبیعت بکر با امنیت کامل و خارج از بافت بومی و با چشم انداز دریا و جنگل همراه باشد، دوما فرق نمیکند ویلا ساحلی و یا جنگلی باشد اما مهم نوع سازه و استفاده از متریال درجه یک و کیفیت در ساخت شرط اصلی و داشتن اسناد و مدارک مالکیت کامل نیز از خواسته های مشتریان در خرید ویلا در شمال می‌باشد، راجع به متراژ زمین ویلا نیز که برای خریداران بسیار مهم و در اولویت اصلی میباشد و بیشتر تمایل به داشتن ویلایی با حیاط بزرگ و به طور مشخص باغ ویلا با درختان زینتی و میوه در شمال هستند.

 

خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال


فروش ویلا باغ در شمال و ویلاهای مستقل حیاط دار با حیاط بزرگ و دربست و خصوصی که امروزه افراد جوان و مجرد به دنبال خرید چنین ویلاهایی هستند و خانواده ها و متاهلین بیشتر تمایل به داشتن و خرید ویلا در شهرک و محیط محصور با تجمع و تمرکز ویلاها کنار هم و با امنیت کامل هستند.
امروزه بسیاری از جوانان و افرادی که تمایل به خرید ویلا بیرون از شهرک و به صورت ویلا مستقل و خصوص با حیاط بزرگ و استخر در حیاط ویلا با پوشش درختان زیاد و بدون مشرف و به عنوان ویلا باغ برای خرید باغ ویلا به سایت املاك بانیان مسكن در نوشهر  مراجعه و خواستار این سبک ویلا كه اکثرا دارای حیاط سبز و بنای چند ساله هستند اشاره داشت و میتوان گفت باغ و باغ سازی در شمال ریشه ی دیرینه دارد و از قدیم مورد توجه خیلی از افراد بوده است.
باغ سازی دارای سبک های مختلفی است از قبیل باغ سازی ایتالیایی، ژاپنی، هندی، ایرانی، فرانسوی و انگلیسی، نمونه های باغ سازی را می‌توان در آثار کهن ایران با سبک ایرانی به بهترین شکل مشاهده کرد، باغ ها دارای معانی و مفاهیم خاصی هستند و اگر به بهترین شکل اجرا شوند میتوانند نهایت کمال و زیبایی را به مخاطب برساند، باغ سازی هنر ترکیب متریال معماری و نمایش آب و گیاهان است و باغ سازی میتواند در هر مکانی طراحی و اجرا شود از جمله: زیارتگاه ها، منازل، هتل ها، پارک ها و .... که طرفداران بیشماری خصوصا برای خرید در شمال دارد.
باغ ها علاوه بر زیبا کردن اطراف حس تازگی و نشاط را به افراد می بخشند باغ ها دارای عناصری چون آب، درختان، آلاچیق، ساختمان و... هستند و ما در اینجا به بررسی باغ ویلا و ويلا باغ فروشی در نوشهر و شهرهای دیگر در شمال می‌پردازیم.
ویلا به مکانی گفته می‌شود که از هر چهار طرف نما داشته باشد یا دارای سقف شیبدار باشد، در شمال به خاطر آب و هوای مرطوب خانه ها را به صورت ویلایی میسازند، ویلاها یا شهرکی ساخته می شوند و یا به صورت مستقل و آزاد در كنار هم که هر کدام مزایا و معایب خود را دارا هستند.
ویلا باغ های فروشی و پر طرفدار بیشتر در اطراف تهران، شامل ویلا باغ فروشی در کردان و اوشان و فشم و باغ ویلا در شهریار و ملارد و خوشنامو در شمال نام برد.
ویلاها را از نظر ساخت به دسته های مختلف می‌توان تقسیم کرد. ویلا همکف _ ويلا نیم پیلوت _ ویلا دوبلکس _ ویلا تریبلکس و ... با توجه به این که امروزه آلودگی در محیط های شهری به شدت رو به افزایش است افراد تلاش میکنند در محیط اطراف خود طبیعت و اکسیژن را بوجود بیاورند و به همین منظور علاقه به داشتن باغ ویلا با درختان سرسبز زینتی و میوه در محیط های شهری بوجود آمده البته ناگفته نماند که باغ ویلا سابقه ای قدیمی دارد.

 

باغ ویلا چیست؟

باغ ویلا به مکانی گفته میشود که دارای زمین با متراژ بالا و یک ویلا باشد، همین طور باغ ویلا میتوانند ساحلی یا جنگلی باشد، در قدیم در باغ ویلاها حوض طراحی می‌کردند ولی امروزه چون همه به دنبال کارایی بیشتر از زمین های خود هستند و میخواهند از هزینه های اضافی کاسته شود در باغ ها و در حیاط ویلا استخر می سازند که علاوه بر زیباتر کردن باغ بتوانند از آن استفاده کنند و قسمتی از باغ را برای پارکینگ و قسمتی را برای دورهمی ها ترتیب میدهند.

در باغ ویلاها میتوان جشن های زیبا برگزار کرد و ترسی از کوچک بودن محیط و كمی جا نداشت، گرچه باغ ویلاهای ساخته شده در شمال و بیشتر در مازندران و آن هم در خانه های روستایی به چشم میخورد ولی استقبال برای خرید این ویلا باغ ها بسیار زیاد میباشد ، تعداد باغ ویلای جنگلی بیشتر از باغ ویلای ساحلی در شمال میباشد و البته باید گفت که از نظر قیمت ویلا باغ های جنگلی از نظر قیمتی بسیار به صرفه و معقول تر هستند.
یكی دیگر از حسنات در باغ ویلاها این است كه می‌توان انواع درختان میوه و گیاهان زینتی را کاشت و دیگر از میوه ها و سبزیجات بازار که اغلب با مواد نگه دارنده به فروش می‌رسند استفاده نکرد، همین طور میتوان در باغ ویلاها یک شهربازی کوچک نیز برای کودکان دلبندتان داشته باشید، یک تاب، یک سرسره، یک الکلنگ و یا حتی یک چرخ فلک کوچک....
افرادی که در باغ ویلا ها زندگی می کنند اغلب خوشحال تر و با نشاط تر از افرادی هستند که در آپارتمان های کوچک زندگی میکنند، حتی میتوان دامنه ی خلاقیت را بالا برد و یک باشگاه بدنسازی کوچك در باغ ویلا درست کرد هم ورزش می‌کنید هم از فضای باغ لذت می برید و صبحانه را در باغ در کنار گل های خوشبو میل کنید و در یک روز پاییزی زیبا می‌توانید در تراس بنشینید و یک چای گرم بنوشید.
واقعا عالی میشود تمام این موارد گفته شده را میتوانید با خرید یک باغ ویلا به دست بیاورید، پس فرصت را از دست ندهید و برای بازید باغ ویلای لوکس و زيبا در محيطي مناسب به صورت ويلا باغ شهركي و يا ويلا باغ خصوصي ماشین خود را روشن و اقدام به خريد کنید.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.