فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

با گران قیمت ترین ویلاهای شمال آشنا شوید

امروزه بعد از شنیدن کلمه ویلا اولین چیزی که به ذهنمان می رسد، حس آرامش همراه با وضعیت مالی بسیار مناسب است. اما وقتی دقیق تر میشویم و به ویلای لاکچری و گران فکر می کنیم وضعیت به کلی تغییر می یابد.

همانطور که میدانید شمال ایران علاوه بر دریا و جنگل با بحث ویلا و خریدن یک ویلای مناسب در آن همراه است. در مقاله امروز بانیان مسکن (مشاور امین شما در بحث خرید و فروش ویلا در شمال) می خواهیم در مورد ویلاهای گران و در اصطلاح امروزی ویلا لاکچری شمال آشنا شویم. این مطلب جذاب را با ما دنبال کنید.

 

خرید انواع ویلا ساحلی در شمال
 

از گران‌ترین ویلاهای شمال و خرید آن ها چه می‌دانید؟

در گذشته نه چندان دور ساخت و ساز ویلا در شمال بسیار نزدیک به هم بود و توانایی بسیار از افراد برای خرید آن کم. اما کم کم هجوم سازندگان ویلا به این منطقه و بهبود استقبال عمومی مردم برای خرید ویلا باعث شد تا شاهد تنوع زیادی در نوع ساخت ویلا ها باشیم. ویلا هایی که امروزه ساخته می شوند هرکدام بازار هدف خاصی دارد. عده ای ویلاهایی می سازند که از لحاظ قیمتی بسیار مناسب خرید باشد اما عده نیز به ساخت لوکس ترین ویلا ها با قیمت های بالا می پردازند.

 

بهترین ویلاهای شمال کدام اند؟

 

این وضعیت ساخت ساز و نوع آن برای جذب خریدار مناسب کم کم وارد یک فضای رقابتی شده است و تمامی سازندگان ویلاهای لوکس در شمال می کوشند تا عنوان گران ترین و لوکس ترین ویلای موجود در شمال را از آن خود کنند. این رقابت هر روز ادامه دارد و حتی ممکن است هنوز یک ویلای لوکس و گران ساخته شده عنوان گران ترین ویلا را برای خود نکرده، یک سازه لوکس تر و گران تر و صد البته با امکانات بهتر جایگزین رتبه اول شود.

البته این ویلاها مشتریان خاصی برای خرید دارند و سازندگان می کوشند کیفیت و امکانات ساخت خود را که بسیار عالی هم هست به رخ مشتریان بکشند. البته عده هم وجود دارند که برعکس سعی می کنند با استفاده از نامرغوب ترین مصالح و کاهش هزینه ها به طور غیر عادی ویلای ارزانی بسازند. این امر باعث شده تا دنیای رقابت بی حد و مرزی در بین سازندگان و حتی خریداران ویلا در شمال شکل بگیرد.

البته هدف ما در این مقاله معرفی یک ویلای خاص به عنوان گران ترین و لوکس ترین ویلا در شمال نیست بلکه قصد داریم شما خواننده گرامی را که احتمالا قصد خرید ویلا (ویلای ساحلی یا ویلای جنگلی) را دارید، با پارامترهای مختلفی که باعث می شود یک ویلا به عنوان گرانترین ویلا شناخته شود، آشنا کنیم. مثلا ببنیم پارامترهای مساحت و نوع مصالح چه تاثیری بر قیمت ویلای فروشی دارد.


مساحت و متریال گران‌ترین ویلاهای شمال

ویلاهای گران چه مساحتی دارند و از چه متریال هایی و مصالحی استفاده می کنند؟

اگر از همراهان همیشگی بانیان مسکن باشید و مقاله ما در مورد مقایسه ویلای جنگلی و ویلای ساحلی شمال را مطالعه فرموده باشید به یاد دارید که از لحاظ قیمتی ویلاهای ساحلی به طور کلی در رتبه بالاتری قرار می گیرند. پس در این مقاله سعی می کنیم بیشتر به ویلاهای ساحلی بپردازیم. البته شکی نیست که در میان ویلاهای جنگلی حتما نمونه ای وجود دارد که از لحاظ قیمتی با گرانترین ویلاهای ساحلی برابری کرده و یا حتی از آن ها بالاتر باشد.

همانطور که می دانید شمال و مخصوصا ساحل آن یعنی رطوبت. نکته مهم در هنگام ساخت ویلا و مصالح مورد استفاده در آن این است که در نهایت ساختمان ویلا در مقابل رطوبت بسیار مقاوم باشد. متاسفانه برخی از سازندگان به خاطر کاهش قیمت و برای این که زودتر ویلای خود را به فروش برسانند از مصالح بسیار بی کیفیتی برای ساخت ویلای خود استفاده می کنند که کلا در برابر رطوبت مقاوم نیستند. البته این امر ممکن است در سال های ابتدایی مشهود نباشد اما به مرور زمان آثار رطوبت در آن سازه نمایان می شود.

 

سنگ های مورد استفاده در ویلاهای گران شمال

در مورد ویلاهای لوکس و گران اولین نکته این است که مصالح و متریالی که در ساخت آن ها استفاده می شود بسیار متنوعند و نمی توان صرفا از یک نوع متریال به عنوان بهترین نوع و با کیفیت ترین نوع نام برد. اما یکی از اصلی ترین پارامتر ها نوع سنگ استفاده شده در نمای ساختمان است که تفوت قیمتی انواع مختلف آن بسیار بالاست.

سنگ های مورد استفاده در زیباترین ویلاهای شمال

 

سنگ‌های گران قیمت کاربردی در مناطق مختلف دنیا با هم فرق دارند و در شمال کشور یکی از متریال گران قیمت مورد استفاده در ویلا های لوکس شمال معمولا از سنگ‌هایی چون تراورتن، گرانیت، سند استون و سنگ نمای چینی و سنگ‌های وارداتی برای ویلاهای خاص و گران با توجه به نوع کاربرد مختلف در ویلا اعم از نما، محوطه، دیوار و... استفاده می‌شود.

 

مساحت و متراژ کلی ویلاهای گران و لاکچری شمال

همانطور که پیشتر اشاره کردیم مساله ی دیگری که یک ویلا را از لحاظ قیمتی از سایر ویلا ها متمایز می کند بحث مساحت و متراژ آن است. اگر بخواهیم نگاه آماری به گران ترین ویلاهای شمال داشته باشیم، در بین آن ها حداقل مساحت کل زمین بالای 1000 متر مربع می باشد و همینطور متراژ زیربنای آن ها هم چیزی بین 500 تا 600 متر مربع است. البته باز هم تاکید می کنید که این ارقام جزو آیین نامه اجرایی در ساخت ویلاهای گران نیستند و ممکن است استثناهایی هم در این بین وجود داشته باشد.

 

مساحت و متراژ لاکچری ترین شهرک شمال

 

پارامتر بعدی در مورد گران بودن ویلای شما بحث تعداد طبقات سازه آن است. احتمالا شما هم با ما هم عقیده هستید که لوکس بودن و گران بودن ارتباط بسیار بالایی با وضعیت ظاهری ویلا دارد که باید با شکوه باشد. بنابراین تعداد طبقات ویلا بسیار به این امر کمک می کند. به طوری کلی ویلایهای لوکس و باشکوه شمال که در رتبه گران ترین ها قرار می گیردند سه طبقه هستند.

 

لوکس ترین ویلاهای شمال

 

تعداد اتاق خواب مستر، عامل تعیین کننده در ویلا

بحث بعدی که ویلای لاکچری در شمال را متمایز می کند بحث اتاق خواب مستر است. علاوه بر کیفیت این اتاق، تعداد آن ها نیز بسیار مهم است. زیرا از یک ویلای باشکوه انتظار داریم که اتاق های خواب مستر متعددی داشته باشد. پرچمداران ویلاهای گران در شمال به طور کلی دارای 5 اتاق خواب مستر هستند.

 

ویلاهای لوکس و گران در شمال چه امکانات تفریحی ای دارند؟

امکانات تفریحی در ویلاهای گران قیمت و خاص در سراسر دنیا با هم کمی مشترک و اما در بیشتر  موارد متفاوت است، از این امکانات می‌توان به امکانات طبیعی و امکانات مصنوعی و ساخت بشر نام برد.
همان‌طور که می‌دانید امکانات طبیعی در هر ویلایی به ویژه ویلاهای گران قیمت و منحصر به فرد داشتن مناظر جذاب و دیدنی جنگل و دریاست و یا نسیم خنکی از میان رودخانه‌ای زیبا میان کوه‌های پوشیده از برف آلپ و یا کوه‌های البرز و دماوند که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.
دومین امکانات رفاهی و تفریحی ویلاهای گران قیمت و لوکس دسترسی به ساحل خصوصی و امکانات تفریحی ساحلی نظیر جت اسکی، قایق، و ورزش‌های آبی می‌باشد که می‌تواند ساخته دست بشر باشد و یا تله‌کابینی در دل جنگل‌های سبز شمال در مجاورت ویلایی لوکس و...

 

ویلاهای لوکس و گران در شمال چه امکانات تفریحی ای دارند؟

 

امکانات اشاره شده فوق بیشتر مربوط به فضای خارجی ویلاست و در فضای داخلی ویلاهای گران قیمت ما شاهد مساحت زمین بزرگی که با گیاهان و گل‌های زینتی پوشش داده شده که با آبشارهای مصنوعی جلوه‌ای باشکوه به ویلا بخشیده است، علاوه بر این مساحت زیاد زمین در این دست از ویلاها بستر مناسبی برای ورزش‌هایی چون تنیس، میدان اسب سواری، استخر، سونا، و تفریحات دیگر را فراهم می‌کند.

ناگفته نماند علاوه بر متریال لوکس و خیره کننده در ساخت داخلی ویلا ما شاهد استخر داخل ویلا که به همراه سونا خشک و جکوزی لحظات خوشی را برای مالک آن رقم خواهد زد و در بعضی از این ویلاهای گران قیمت که به روف‌گاردن مجهز هستند شما میبینید که در قسمت بام و سقف این ویلاها فضایی بسیار زیبا و سبز که به گل‌ها و درختچه‌های گران قیمت تزیین شده و در لابه‌لای این فضای سبز می‌توان از استخر و جکوزی با حوضچه آب سرد آن در تابستان و منظره‌ای بدون مشرف رو به جنگل و دریا از این همه زیبایی خدا را سپاس گفت.

 

خاص‌ترین ویلاهای شمال

چرا یک ویلا را خاص می‌نامیم؟
خاص‌ترین ویلاهای شمال را می‌توان در نوع سازه، موقعیت منطقه، امکانات و امتیازات موجود در ویلا خلاصه کرد.

خاص‌ترین ویلای شمال از نظر سازه

نوع طراحی و نقشه ویلا و هزینه‌ای که برای ساخت آن صرف می‌شود یکی از عوامل مهم در خاص بودن آن است.
چنین ویلاهایی معمولا دارای طراحی بی‌نظیر و منحصر به فرد هستند و بیشتر از سازه‌های مدرن و سازه‌های کلاسیک و یا تلفیقی از این دو پیروی می‌کنند و متریال برند و درجه یک داشته و هزینه اجرا و ساخت هنگفتی را شامل می‌شوند.


خاص‌ترین ویلاهای شمال از لحاظ موقعیت

موقعیت و محله‌ای که ویلا در آن اعمار شده نیز به خاص بودن آن می‌افزاید، معمولا ویلاهای خاص شمال را در ارتفاع زیاد از سطح دریا (چون دید و چشم انداز عالی دارند) در پای کوه و دامنه جنگل و یا در نواحی ساحلی و در قطعه اول آب که به پلاک یک ساحل و چسبیده به دریا شناخته می‌شوند خواهیم دید.


امکانات و امتیازات ویلای خاص شمال

یکی از موارد مهم دیگری که ویلاهای خاص شمال را بولد می‌کند امکانات و امتیازات منحصر به فرد آن‌هاست که این امتیازات و امکانات شامل، زمین‌هایی بزرگ با مساحت بالای چند هزار متر، استخر، سونا، جکوزی، محوطه سازی عالی، امکانات شهرکی خاص، محوطه ورزشی و بازی، پارک و ... اشاره داشت.

 

امکانات و امتیازات ویلای خاص شمال

 

شیک‌ترین ویلاهای شمال

چرا به یک ویلا برچسب شیک می‌زنیم؟
شیک‌ترین ویلاهای شمال می‌تواند هر ویلایی که دارای سازه زیبا و لوکس است را شامل شود و نیاز نیست مانند ویلاهای خاص دارای امکانات و امتیازات و متراژ زمین بالا و موقعیت خاص ساحلی و ... باشد، همین که یک ویلا دارای نقشه و ساخت شیک و زیبا باشد به عنوان ویلای شیک در شمال از آن یاد می‌شود. این که بخواهیم یک یا چند ویلا را به عنوان شیک‌ترین ویلاهای شمال نام ببریم باید به ویلاهایی که در شهرک‌های لوکس شمال و یا ویلاهای مستقل که بیرون از شهرک ساخته می‌شوند و دارای طراحی بی‌نظیر سازه هستند اشاره داشت.

 

گران‌ترین شهرک‌های شمال

کدام شهرک در شمال گران‌تر است؟ یا این که لوکس ترین شهرک های شمال کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت شهرک‌های معروفی در شمال وجود دارند که ارزش ملک در آن‌ها بسیار بالاتر از شهرک‌های دیگر است و یکی از دلایل شهرک‌هایی که در شمال لغب گران‌ترین شهرک را به خود اختصاص دادند همین مساله است.


ویژگی گران‌ترین شهرک‌های شمال

این شهرک‌ها در موقعیت خوب منطقه و بیشتر در استان مازندران از بابلسر تا کلارآباد قرار دارند، دارای امکانات کامل شهرکی هستند، ارزش زمین در آن‌ها بالاست، به عنوان شهرک‌های برند شمال شناخته می‌شوند یعنی اسم و رسم دارند، از مجموع ویلاهای خاص و شیک تشکیل شده‌اند، هزینه شارژ شهرک بالاست و در کل شهرک‌های منظم و خاصی هستند.
گران‌ترین شهرک‌های شمال را می‌توان به شهرک امیردشت در متل قو- شهرک پالم پلازا در کلارآباد- شهرک پارک ویلا در چلک نوشهر- شهرک دریابیشه در نوشهر ونوش- شهرک فردوس در رویان- شهرک خزرشهر در بابلسر- شهرک دریاکنار و شهرک‌های برند دیگر خلاصه کرد.

 

گرانترین شهرک های شمال

 

لاکچری‌ترین شهرک‌های شمال

کلمه لاکچری از دید ما به شهرک‌های ویلایی که خاص هستند اطلاق می‌شود، لاکچری‌ترین شهرک‌های شمال به ویلاهای منسجم و شیک، فاصله مناسب ویلاها از هم، مشاعات مناسب، موقعیت مناسب، مساحت زمین بالا، امنیت بالا، کنترل عبور و مرور، زیر ساخت قوی، نگهداری و مراقبت ویژه، زیبایی منحصر به فرد، مدیریت واحد اطلاق می‌گردد.
معمولا لاکچری‌ترین شهرک‌های شمال در دسته گران‌ترین شهرک‌ها در شمال قرار دارند و با هم سو و هم جهت هستند.

اگر قصدتان خرید گران‌ترین ویلاهای شمال است، شاید مرور مواردی که بدان اشاره کردیم، چراغ راهی برایتان باشد. اگر سوالی در مورد خرید ویلای گران و لوکس در شمال دارید کارشناسان بانیان مسکن بهترین جواب ها و راهنمایی ها را برای شما دارند.

 

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.