فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

فروش ویلا شمال در 7 گام ساده

آموزش فروش سریع ویلای شما در هفت مرحله ساده

اگر مالک یک ویلا در شمال کشور هستید و قصد دارید آن را به فروش برسانید بهتر از کارهایی را انجام دهید تا بتوانید ویلای خود را راحت‌تر، سریع‌تر و با قیمت مناسب بفروشید. بانیان مسکن سعی داشته تا در هفت گام ساده به شما کمک کند تا به این هدف برسید.

به طور حتم فروش ویلا برای صاحبان آن به صورت آسان و مطمئن بسیار مهم است. مخصوصا باتوجه به شرایط کنونی اقتصادی و قیمت های متغیر که خریداران ویلا را نیز دچار سردرگمی کرده است.

 

خرید انواع آپارتمان در شمال

 


7 شاه کلید اساسی برای باز کردن قفل فروش ویلا

رشد قیمت ویلا در ماه‌های اخیر، قدرت خریداران را به میزان قابل توجهی تحت تأثیر قرار داده بطوری که برخی از خرید ویلا دست کشیده‌اند و با بازار مسکن، خداحافظی کرده‌اند، در شرایطی که عده‌ای معتقدند فروش ویلا در شمال کار بسیار دشواری است، ما با شاه کلیدهایی آمده‌ایم تا راه را برای فروش ویلا شمال باز کنیم.


پیش از آن که هفت گام اساسی را مرور کنیم باید به این نکته توجه داشته باشیم که موقعیت ویلا یکی از نکاتی است که فروش را به طرز عجیبی تحت تأثیر قرار می‌دهد، ویلایی که در بهترین جای شمال قرار دارد و به امکانات شهری دسترسی دارد بی‌تردید حتی در کسادی بازار هم مشتریان خودش را دارد و کمتر زمانی پیش می‌آید برچسب "بی مشتری بودن" بر سر درش بچسبانند. از این ویژگی فاکتور می‌گیریم و تمهیدات لازم برای فروش دیگر ویلاها را با هم مرور می‌کنیم.

 

گام اول: امنیت ویلا را جدی بگیرید

برای خریداران ویلا مساله امنیت ویلا بسیار جدی است

 

امنیت در ویلا

 

تجربه سالیان دراز بانیان مسکن به عنوان مشاور در خصوص خرید و فروش ویلا در شمال، مشخص کرده است که امنیت ویلا مساله ای ضروری و بسیار مورد توجه است. چرا که خریداران ویلا اغلب ساکن دائمی آن نیستند و ویلای آن ها در بیشتر ایام سال خالی است. بنابراین اگر ویلای شما از لحاظ امنیت نمره قابل قبولی بگیرد، فروش آن کار بسیار ساده تری خواهد بود.

اگر ویلای شما به صورت شهرکی است که احتمالا مشکل زیادی در بحث امنیت آن ندارید چون به طور معمول ویلاهای شهرکی دارای نگهبان 24 ساعته و امکانات دیگر امنیتی هستند. در غیر این صورت بهتر است ویلای خود را مجهز به امکانات روز امنیتی و ایمنی کنید. دوربین های مدار بسته یکی از این امکانات است.

 


گام 2: اگر لازم است دستی به سر و گوش ویلا بکشید

اگر ویلایتان چند سال ساخت است، اگر گمان می‌کنید مصالح استفاده شده در آن چنگی به دل نمی‌زنند یا فضا سازی ویلا به نوعی است که مخاطب را راضی نگه نمی‌دارد، بهتر است دست به تعمیرات ویلا بزنید. نگران هزینه این کار نباشید زیرا به روز کردن ظاهر ویلا و همچنین تعمیر آن نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می آید زیرا باعث می شود ارزش ویلای شما بالاتر رود.

همانطور که بارها در مقالات آموزشی برای خرید و فروش ویلا در سایت بانیان مسکن به آن اشاره کردیم، زیبایی ویلا در نزد خریدار بسیار مهم است. بنابراین از فضای سبز و محوطه سازی ویلا تا نمای خارجی و دکوراسیون داخلی آن را جدی بگیرید تا ویلای شما برای فروش چشمگیر تر باشد و در تصمیم نهایی خریدار تاثیر بیشتری بگذارد.

 


گام 3: ویلای خود را منصفانه قیمت گذاری کنید

 

قیمت گذاری ویلا

 

انصاف مهم‌ترین فاکتور در یک معامله است. اگر تمامی جوانب را در نظر بگیرید و سپس ویلای خود را قیمت گذاری کنید، به طور حتم تاثیر زیادی در فروش آن خواهد داشت. در هنگام قیمت گذاری ویلا بهتر است واقع بین باشید. پارامترهایی همچون نوع سازه ویلا، مصالح استفاده شده، دکوراسیون داخلی، موقعیت مکانی و ... را کامل مد نظر قرار دهید.

 


گام 4: مثل حرفه‌ای‌ها عکاسی کنید

همانطور که می دانید امروزه اینترنت باعث شده تا بسیاری از معامله ها در حوزه املاک تحت تاثیر قرار بگیرند. خریدار ویلا ابتدا در اینترنت جستجو می کند و سپس با دیدن عکس ها و مطالعه شرایط ویلا تصمیم می گیرد که آیا به صورت حضوری برای بازدید از ویلا مراجعه کند یا خیر. بنابراین مهم است که عکس‌هایی حرفه ای از ویلای خود تهیه کنید و در سایت ها و شبکه های اجتماعی مرتبط قرار دهید. با این کار توجه بیشتری به ویلای شما جلب می شود و امکان بازدید حضوری بیشتر فراهم میگردد.

بهتر است عکس ها و فیلم های شما از تمامی قسمت های داخلی و خارجی ویلا باشد. این کار باعث می شود در مرحله بعد که قصد تبلیغ ویلا را داریم تمامی مطالب را با سند ارائه کنیم. این کار اعتماد خریدار را بیشتر می کند.

اگر در این کار حرفه ای نیستید پیشنهاد می کنیم که از یک عکس حرفه ای کمک بگیرید. همانند بحث تعمیرات و زیبا سازی ویلا، این هزینه نیز نوعی سرمایه گذاری خواهد بود.

 


گام 5: تبلیغات برای فروش ویلا، برگ برنده شما

چطور با تبلیغاتی مشتری پسند، فروش ویلا را چند گام به جلو هل دهید؟

فرقی نمی کند ویلا شما در بهترین جای شمال قرار دارد یا در نقطه ای دور افتاده. برای این که فرصت دیده شدن توسط خریداران واقعی داشته باشید باید فکری برای تبلیغات بکنید.

امروزه اینترنت باعث شده تا کار شما برای تبلیغات بسیار ساده تر و کم هزینه تر باشد. این کار را می توانید هم در وب سایت ها و هم در شبکه های اجتماعی قرار دهید.


گام 6: مشاور املاکی امین بیابید

اگر از اینترنت فاکتور بگیریم، واسطه‌های ملکی و بنگاه‌های املاک در فروش ویلای شما، نقش پررنگی دارند البته به شرطی که مشاور املاک باسابقه، امین و مورد اعتماد برای فروش ویلای خود پیدا کنید.

اگر سراغ یک مشاور املاک باتجربه بروید در فروش ویلای شما تسریع می شود زیرا آن ها مخاطب واقعی ویلای شما را می شناسند و می دانند چه نوع افرادی از ویلای شما خوششان می‌آید.

گام 7: بهترین زمان را برای عرضه ویلای خود برگزینید

حتما زمان فروش ویلا در شمال را مدنظر قرار دهید، خوب می‌دانید در برخی فصول سال، بازار مسکن کاملا زمستانی و کم رمق است، در چنین فصولی هیچ استقبالی از خرید ویلا به عمل نخواهد آمد و بازار معامله کاملا یخبندان خواهد بود، البته مشاورین املاک در چنین زمینه‌ای شما را بهتر راهنمایی خواهند کرد.

 

 

جمع بندی
سایت بانیان مسکن به عنوان یکی از پربازدیدترین سایت‌های اینترنتی در زمینه خرید و فروش ویلا، آماده است تا مشاوره های لازم برای فروش ویلای شما، ارائه دهد. اگر قصد فروش ویلای خود را در شمال دارید توصیه می کنیم با کارشناسان فروش بانیان مسکن تماس بگیرید تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.