فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

نحوه صحیح اجاره ویلا (اسکان موقت) در شمال

مطالبی مرتبط با اجاره ویلا و اسکان موقت در شمال کشور؛
اجاره ویلا در نوشهر و شمال شرایط خاص خود را داشته و برای افرادی که برای اولین بار عازم شمال هستند و خصوصا برای جوانانی که تازه ازدواج کرده و به نیت ماه عسل عازم شمال می‌شوند پستی و بلندی‌های خاص خود را دارد که جهت آشنایی بیشتر این دست از عزیزان در مطلب زیر عنوان می‌نماییم.


دوری از افراد باصطلاح دلال؛

 

خرید انواع ویلاهای جنگلی در شمال

 

بسیاری از بیلیورد‌های تبلیغاتی در کنار افرادی تابلو دردست در مسیر‌های منتهی به دریا و شهرهای شمالی مواجه می‌شویم، این کار به مرور زمان به عنوان یک شغل در بین برخی افراد باصطلاح دلال جا افتاده است.
 
واسطه گری و دلالی برای اجاره ویلا کاری است که این افراد برای مسافران در مکان غیر مجاز انجام می‌دهند، ولی متاسفانه در دسترس بودن این افراد در کنار خیابان مخاطبان و مراجعه کنندگان را به سمت آن‌ها می‌کشاند.
مثال:
 

به عنوان مثال فردی طی یک گفتگو با این افراد ویلایی را با قیمت روزانه 150هزار تومان طی می‌کند و به سمت ویلا همراه می‌شوند. (این موضوع که در بین این افراد هستند افراد سودجو و نابکار که از فرصت استفاده کرده و به هر نحو و شگردی صدمه به مراجعه کننده نظیر دزدی و... را که قبلا پیش آمده و طی گفتگویی که انجام دادیم متوجه این قضیه از طرف مسافرین شدیم. پس از لحاظ امنیت طرف شدن با کسانی که مجوز معامله و جای ثابت برای کار خود ندارند کاری عقلانی نخواهد بود) و پیشنهاد تاکید ما دوری از این افراد می‌باشد.

 

اجاره نا‌آگاهانه ویلا در شمال؛

 

در ادامه با فرض این‌که مبلغی به عنوان 150هزار تومان برای اجاره شبانه ویلا با این دست از افراد خیابانی توافق کردید و جهت بازدید همراه می‌شوید، وقتی به مقصد رسیده‌اید و علارغم خستگی ویلا را پسندیده اید و آماده استراحت می‌شوید، که صاحب خانه برای دریافت مدارک شناسایی و دریافت هزینه اقامت شما حاضر می‌شود.
عموما مراجعان با نارضایتی از برخورد و هزینه و امکانات ویلا نسبت به صحبت‌هایی که دلال به آن‌ها اشاره داشت مواجه می‌شوند. زمانی که هزینه این ویلا را برای اقامت مثلا ده روز پرداخت می‌کنید این جاست که دلالی که شما را معرفی کرده درصدی را جدا از شما طلب می‌کند برای پورسانت یا هزینه مشاوره خود.
این درصد متفاوت با هزینه کلی شما است، پس برای حدود 10شب و شبی 150هزار تومان شما یک میلیون و پانصد برای این ویلا طی کرده‌اید که مجبور به پرداخت بین 10 تا 20 درصد پورسانت (بستگی به ایام تعطیلات و روزهای عادی) به دلال می‌شوید، همین درصد پورسانت چیزی نزدیک به 2 ملیون تومان و شبی تقریبا 200هزار تومان برای شما آب می‌خورد، به طور واضح‌تر شما هزینه یک ویلای 200 هزار تومانی را پرداخت کرده‌اید ولی در عوض در ویلایی به ارزش 100 هزار تومان ساکن می‌شوید.

سهولت در اجاره ویلا؛

برای سهولت در انتخاب خود می‌توانید در ایام تعطیلات خصوصا ایام عید که مراجعه کننده فراوان است، برای خرید ویلا آن را از قبل رزرو کرده و برای حضور خود آماده کنید.
دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.