فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

شهرک دریابیشه کجاست ( خرید ویلا در شهرک دریابیشه )

به دلیل اهمیت شهرک‌های متنوع ساحلی و جنگلی جهت جذب مشتری در مازندران، قصد داریم شما را با یکی از بهترین و بزرگ‌ترین شهرک برند نوشهر یعنی شهرک دریابیشه آشنا کنیم و این شهرک را از لحاظ امکانات و امتیازات خاص و منحصر به فرد آن مورد بررسی قرار دهیم لطفا تا انتها همراه ما باشید.

شهرک دریابیشه کجاست؟

شهرک دریابیشه در 33 کیلومتری شرق نوشهر و در 10 کیلومتری غرب رویان در ضلع جنوب جاده سراسری قرار گرفته است که از شهرک‌های برند شمال و قدیمی منطقه نوشهر در محدوده روستای ونوش می‌باشد.

 

تاریخچه مختصر شهرک دریابیشه

از قدیم زمین متعلق به تیمسار پاک روان بوده و بعدها انتقال یافته به موسس و بنیان‌گذار شهرک دریابیشه مرحوم محمد تقی برقعی و اعضا هییت مدیره‌ که در سال 1348 اقدام به تفکیک 62 هکتار زمین با زیر ساخت‌های اولیه برای احداث شهرک نموده‌اند که حدود نیم قرن از تاسیس آن می‌گذرد و به عنوان یکی از بهترین شهرک‌های شمال کشور در استان مازندران شهرستان نوشهر روستای ونوش خودنمایی می‌کند.

درباره شهرک دریابیشه

مساحت کلی شهرک دریابیشه در حدود 62 هکتار است و از این متراژ حدود 12 هکتار به مشاعات تخصیص یافته و 6000 متر مربوط به مشاعات ساحلی است که توسط زیر گذر مورد استفاده مالکین شهرک دریابیشه قرار دارد.
تعداد قطعات زمین موجود در شهرک دریابیشه به صورت تفکیکی شامل 403 پلاک است که از این تعداد حدود 385 باب شامل ویلاهای مدرن، ویلاهای قدیمی و مابقی تعداد زمین خالی در شهرک دریابیشه را تشکیل داده است.

 

شهرک دریابیشه

 

موقعیت خاص و منحصر به فرد شهرک دریابیشه

از خاص بودن شهرک دریابیشه می‌توان به مواردی به شرح زیر اشاره داشت.
- جزو یکی از شهرک‌های برند شمال
- موقعیت بی‌نظیر آن در بین دو شهر رویان و نوشهر
- قرارگیری شهرک دریابیشه مابین دریا و جنگل
- تنوع نقشه و سبک ویلاها از مدرن تا کلاسیک، بر خلاف شهرک‌های دریاکنار و خانه دریا که بافتی همسان دارند
- فضای سبز و داشتن ساحل اختصاصی و دسترسی آسان به جنگل
- دارای امنیت و نظم منسجم
- مدارک مالکیت معتبر ششدانگ
- ساحل اختصاصی
- امکان دسترسی به تفریحات دریایی (قایق سواری، جت اسکی)

 

خیابان شهرک دریابیشه

 

 

امنیت، مراقبت و حریم خصوصی شهرک دریابیشه
امنیت شهرک علاوه بر دوربین‌های مدار بسته نصب شده در خیابان‌های اصلی و فرعی دارای 30 نفر نگهبان هستند که در سه شیفت و به صورت 24 ساعته آماده خدمت هستند.
تمامی نگهبانان افراد مالک شهرک را می‌شناسند و تردد برای مالکان آزاد است اما اگر مهمان قصد ورود به شهرک را داشته باشد توسط نگهبان شیفت هماهنگی مربوطه انجام و اجازه ورود خواهد یافت.
برای نظافت، نگهداری و مراقبت گل و گیاه، مشاعات شهرک پرسنل عمومی و خصوصی وجود دارد که آماده خدمات دهی هستند.

 

مشاعات شهرک دریابیشه

از مشاعات شهرک دریابیشه می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.

- فضای سبز و پارک شهرک
- خیابان‌های عریض اصلی و فرعی
- رستوران و کافی شاپ ساحلی
- اماکن ورزشی تفریحی
- زمین فوتبال با چمن مصنوعی
- زمین والیبال
- زمین بسکتبال
- تنیس روی میز
- پارک کودک و خردسالان
- ساحل خصوصی اشاره داشت.

 

مشاعات شهرک دریابیشه

امکانات تفریحی ورزشی شهرک دریابیشه

 

این مکان در قلب شهرک قرار گرفته و به دور از سر و صدا و آلودگی، محیطی را برای ورزش فوتبال با چمن طبیعی، بسکتبال، تنیس روی میز، والیبال و هندبال برای اهالی شهرک ایجاد کرده است.

 

اماکن ورزشی دریابیشه

پارک کودک و خردسالان:
محیطی دنج و امن در مرکز شهرک دریابیشه که امکان تفریح و بازی کودکان توسط لوازم مربوطه فراهم شده که در جوار زمین چمن شهرک قرار گرفته است.

 

پارک شهرک دریابیشه

 

 

هزینه شارژ شهرک دریابیشه:
شارژ شهرک دریابیشه سالانه حدود 4 تا 7 میلیون تومان است (بسته به متراژ زمین و استخر در محوطه) از مالکین دریافت می‌شود تا هزینه نگهداری و مراقبت از مشاعات و خدمات ارایه شده توسط پرسنل را پوشش دهد.

شرایط ساخت و ساز ویلا در شهرک دریابیشه:
برای ساخت ویلا باید نقشه مورد نظر مورد تابید مهندسین و هییت امنا شهرک دریابیشه قرار بگیرد و با رعایت محدودیت ارتفاع تا 9/5 متر و سطح اشغال 35% امکان ساخت ویلا محیا می‌گردد.

 

خرید ویلا در شهرک دریابیشه

ویلاهای شهرک دریابیشه از سبک‌های متعددی چون سبک مدرن، سبک کلاسیک و نیوکلاسیک پیروی کرده و بیشتر این ویلاها دارای زمینی در حدود 480 تا 1150 متر دارند و همین مساحت باعث ایجاد فضای سبز زیبا و عالی برای ویلا شده است.
ویلاهایی که در شهرک دریابیشه قرار دارند بیشتر قدیمی بوده و در این مدت شاهد تخریب ویلاهای قدیمی و جایگزین به سبک مدرن هستیم، بنای قدیمی در حدود 200 متر تا ویلاهای نوساز مدرن در حدود 1000 متر را شامل می‌شوند.

قیمت ویلا در شهرک دریابیشه

خرید ویلا در شهرک دریابیشه با توجه به امکانات و امتیازات بارز شهرک در کمترین قیمت حدود 25 میلیارد تومان تا بالاترین قیمت حدود 85 میلیارد برای شما هزینه بر می‌دارد.

با توجه به سلیقه افرادی که ویلای قدیمی یا مدرن در شهرکی لوکس و برند را می‌پسندند، ما خرید ویلا در شهرک دریابیشه را توصیه می‌کنیم.

 

خرید ویلا در شهرک دریابیشه

خرید زمین در شهرک دریابیشه

در کل حدود 403 پلاک زمین در شهرک دریابیشه که شامل بناهای احداثی و زمین خالی است وجود دارد، مساحت قواره‌ زمین در شهرک دریابیشه حدود، 480، 580، 700، 900، 1000، 1080، 1150 متر است و به ندرت ما قواره‌های کوچک‌تر را خواهیم دید.

قیمت زمین در شهرک دریابیشه
قیمت زمین در اسفند ماه سال 1399 در حدود متری 30 میلیون تومان است، پس برای خرید زمین در شهرک دریابیشه در حدود متری 30 میلیون تومان باید هزینه کنید که البته سند زمین در شهرک دریابیشه از نوع سند ششدانگ می‌باشد.

اگر توان مالی بالا دارید و می‌خواهید در یکی از بهترین شهرک‌های شمال برای خرید و سرمایه گذاری زمینی را برگزینید، ما خرید زمین در شهرک دریابیشه را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

البته خرید زمین در بیرون شهرک دریابیشه و شهرک‌های اطراف را می‌توان با قیمتی پایین‌تر و از متری 15 میلیون تا متری 20 میلیون تومان یافت.

 

خرید زمین در شهرک دریابیشه

از آن جا که بسیاری از افراد خواهان خرید ویلا در شهرک‌های لوکس و‌ برند در منطقه مازندران هستند، سعی کردیم با معرفی شهرک‌ دریابیشه که یکی از شهرک‌های شناخته شده شمال است گامی در انتخاب بهتر شما برداریم، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهرک دریابیشه و بازدید از ویلا و زمین در شهرک دریابیشه بانیان مسکن همراه شماست.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.