فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

علی‌آباد عسگرخان کجاست؟ ( روستای علی آباد مازندران )

علی‌آباد عسگرخان در کجای ایران واقع شده است؟

چگونه می‌توان به علی‌ آباد عسگرخان رفت و یا اصلا علی‌آباد عسگرخان کجاست، موضوعی که در این قسمت می‌خواهیم به آن بپردازیم.

 

خرید انواع ویلاهای جنگلی در شمال

 

علی‌آباد عسگرخان یکی از روستاهای زیبا و توریستی کشور در استان مازندران و شهرستان نوشهر است که در 24 کیلومتری این شهرستان به سمت شرق با وسعتی به متراژ حدود 900 هکتار می‌باشد و از غرب به روستای انارور و از شرق به روستای توسکاتک و از شمال به دریا و از جنوب به جنگل و کوه مرتبط است.

در روی نقشه نیز می‌توان از طریق گوگل مپ مختصات روستای علی‌آباد عسگرخان را جستجو کرد.

 

مذهب و جمعیت روستای علی آباد عسگرخان نوشهر

دین اهالی روستا اسلام و مذهب شیعه 12 امامی هستند و جمعیت بومی علی آباد مازندران (عسگرخان) در حدود 300 خانوار و جمعیت غیر بومی روستا که بیشتر نگهبانان و سرایدارهایی از خارج استان و یا افرادی که برای اقامت فصلی نظیر مالکین و ویلاداران هستند در مجموع 1200 خانوار را به خود اختصاص داده‌اند.

 

ورودی‌های مرتبط به داخل ‌روستای علی‌ آباد عسگرخان

روستای علی آباد دارای 5 ورودی اصلی و فرعی است که تماما ماشین رو بوده و در اولین ورودی یعنی غربی‌ترین ورودی آن از ابتدای روستا و از جاده شهید فرسیان (خان بیگی) می‌باشد و بعد از آن با فاصله 150 متری می‌توان از ورودی خیابان حسینی وارد محل شد.

سپس با طی مسافت 200 متر می‌توان از ورودی خیابان شهید نوروزی وارد روستا شد، سپس با طی مسافتی در حدود 200 متر وارد خیابان اصلی محل که به نام خیابان شهید کاظمی شهرت دارد می‌رسید بعد از آن با عبور 200 متر وارد خیابان شهید واعظی که دیگر ورودی محل است خواهید رسید.

در آخر بعد از عبور شاه پل به خیابان بیرونی محل به نام شهید خزایی خواهید رسید و در انتهایی‌ترین نقطه علی‌آباد عسگرخان به خیابان شکارگاه که مشترک بین علی‌آباد و توسکاتک است و بیشتر تجمع ویلاها و شهرک‌های علی‌آباد و توسکاتک را خواهید دید.

 

عکس علی اباد مازندران

 

دفتر شورای اسلامی و دهیاری روستای علی‌آباد عسگرخان

دفتر شورای اسلامی روستای علی‌آبادعسگرخان در محوطه‌ای در حدود 1000 متر به همراه دفتر دهیاری، باشگاه بوکس، کتابخانه عمومی احداث شده و کلیه اجراییات و تصمیمات در این دفتر به ثبت می‌رسد.

نقش دهیار و شورای محل در خرید و فروش ویلا بسیار مهم و منطقی می‌باشد، پس قبل از هر اقدامی با شورا و دهیار روستا هماهنگی لازم را انجام و استعلامات مربوطه را اخذ نمایید.

 

دفتر شورا و دهیاری علی‌آباد عسگرخان

دهیاری روستای علی‌آباد عسگرخان

دفتر دهیاری در قسمت ساختمان شورا قرار داشته و کلیه مسایل مربوط به روستا زیر نظر دهیار جناب آقای روح‌الاه قزوینی صورت می‌پذیرد، چنان‌چه در علی‌آباد عسگرخان ویلا یا زمین خرید کرده‌اید جهت مهر و مراحل مربوط به سند و سلسله مراتب اداری آن در ابتدا باید با دهیار علی‌آباد آقای قزوینی مرتبط شوید.

حسابدار روستای علی‌آباد عسگرخان آقای حمید خزایی و مسیول اداری خانم خزایی می‌باشد.

 

حتما بخوانید: قلعه رودخان کجاست؟

 

اعضای شورای اسلامی روستای علی‌آباد عسگرخان

افرادی که در این سمت مشغول به کارند شامل آقایان افشین یونسی، اسماعیل خزایی، غفور ظفرمند، سید محمد حسینی، زین‌العابدین خزایی نام دارند.

 
دفتر فنی مهندسی روستای علی‌آباد عسگرخان

دفتر فنی مهندسی در ساختمان دهیاری و شورا قرار داشته و اتاقی به این نام اختصاص دارد که کارهایی از قبیل نظارت ساخت و ساز، صدور پروانه ساختمان، کارهای عمرانی و اجرایی چون ساخت پل، ساخت مخزن آب، نصب تیرهای برق، فاز شب، دیوارکشی، اجرای انشعابات برق، گاز، آب و اجرای طرح هادی و خیابان روستا به عهده مسئول دفتر مهندسی جناب آقای مهندس حمیدرضا کلوانی قرار داشته است.

 

دفتر فنی مهندسی علی‌آباد عسگرخان

طرح هادی روستای علی‌آباد عسگرخان

نقشه طرح هادی و بافت محل علی‌آباد عسگرخان را می‌توان در تصویر زیر مشاهده نمود و حریم و محدوده این روستا را که در حدود 3000 متر در 3000 متر وسعت دارد به صورت تصویر دید که به شکل زیر می‌باشد.

 

نقشه علی آباد مازندران

خرید و فروش زمین و قیمت زمین علی آباد عسگرخان

خرید زمین در علی‌آباد عسگرخان شامل زمین ساحلی و جنگلی درون شهرک و یا به صورت مستقل می‌باشد.

بیشتر زمین‌های فروشی موجود در علی‌آباد در قسمت جنگلی واقع شده و تقریبا 80% زمین‌های جنگلی فروشی در علی‌آباد عسگرخان دارای سند شورایی بوده و 20% زمین فروشی جنگلی در علی آباد عسگرخان دارای سند شش‌دانگ می‌باشد.

تقریبا تمامی زمین‌های ساحلی فروشی در علی‌آباد عسگرخان دارای سند شش‌دانگ بوده و باید خاطر نشان کرد قیمت زمین ساحلی نسبت به زمین‌های جنگلی در حدود 3 تا 5 برابر می‌باشد.

البته اگر برای خرید زمین در علی‌آباد عسگرخان با سایت بانیان مسکن مرتبط شده‌اید ما تمامی شرایط و اسناد و مدارک را در معرض دید شما قرار خواهیم داد اما اگر خود به صورت مستقل و شخصی تمایل به خرید زمین در علی‌آباد عسگرخان دارید حتما به کاربری زمین و اسناد و مدارک مالکیت دقت لازم را اعمال نمایید.

 

خرید و فروش ویلا در علی‌آباد عسگرخان

خرید ویلا در علی‌آباد عسگرخان در سازه‌های فلت، نیم دوبلکس (نیم پیلوت)، دوبلکس، تریبلکس، با روف گاردن یا شیروانی موجود بوده و هر یک در موقعیت‌های شناخته شده ویلا ساحلی، ویلا جنگلی قرار دارند و امکان این که ویلا جنگلی شهرکی و یا ویلا جنگلی مستقل، ویلا ساحلی شهرکی یا ویلا ساحلی مستقل در علی‌آباد عسگرخان موجود باشد وجود دارد، پس بسته به توان خرید و سلیقه شما هر یک از موارد فوق را می‌توان جهت خرید به شما عزیزان معرفی نمود.

شرایط ویلای گران قیمت در شمال فرقی نمی‌کند در کجای شمال باشد این امر یکسان است و در مورد ویلاهای لوکس علی‌آباد عسگرخان نیز صادق است.

خرید ویلا در علی‌آباد عسگرخان اگر ارزان تمام شود در حدود 300 تا 450 تومان خواهد بود و مربوط به ویلایی قدیمی با بنای فلت در قلب روستا خواهد بود و برعکس چنان‌چه خرید ویلا در علی‌آباد عسگرخان برای شما گران تمام شود در حدود 8 تا 20 میلیارد تومان خواهد بود و مطمین باشید مربوط به ویلای ساحلی لوکس با سازه‌ای دوبلکس و استخردار خواهد بود.

 

شهرک‌های معروف در علی‌آباد عسگرخان

شهرک‌های متعدد ساحلی و جنگلی نظیر شهرک یسنا، شهرک سی‌گل، شهرک مرغابی، شهرک عرفان، شهرک پدیده، شهرک باران، شهرک گل‌ها، شهرک آراد 4، مجتمع دوستان،شهرک ساحلی خزر، شهرک ساحلی رویای دریا، شهرک اردلان، شهرک جام‌جم، شهرک شعبانی و دیگر شهرک‌های پراکنده اشاره داشت.

 

مشاور املاک فعال در علی‌آباد عسگرخان

بیشتر مشاورین املاک در علی‌آباد عسگرخان به صورت سنتی و رابطه‌ای و تا حدودی با تبلیغات گسترده در سایت‌های شیپور و دیوار و کانال‌های تلگرامی و اینستاگرام فعالیت دارند.

سایت املاک بانیان مسکن با پوشش گسترده از نوشهر تا رویان و در مرکزیت سی‌سنگان با شناختی که از این منطقه و روستاهای اطراف آن دارد خرید و فروش زمین، ویلا را درعلی‌آباد عسگرخان پوشش داده و با هر قیمت و سلیقه‌ای آماده معرفی و مشاوره رایگان به خریداران ملک در علی‌آباد عسگرخان می‌باشد.

 

مشاور املاک‌های موجود در روستای علی‌آباد عسگرخان

 شاید زمانی که شما در پی خرید ویلا در علی‌آباد عسگرخان بودید با املاک‌های زیادی در ضلع شمالی و جنوبی، یعنی در حاشیه جاده سراسری نور نوشهر در این روستا مواجه شدید.
بانیان مسکن به ترتیب اسامی این مشاور املاک‌ها را از غرب به شرق و در موقعیت ساحلی و جنگلی با کروکی زیر برای شما عزیزان به تصویر می‌کشد.

 

شهرستان علی آباد مازندران

 

مکان‌های مذهبی، فرهنگی، تفریحی، اقامتی، ورزشی علی‌آباد عسگرخان

علی‌آباد عسگرخان دارای 2 مسجد ابوالفضل در قلب روستاست که مناسبت‌های مذهبی در آن برگزار می‌شود و جواب‌گوی گنجایش اهالی روستا است.

کتابخانه عمومی شهدای علی‌آباد محل در زمین مجاور دهیاری و شورای روستا واقع گردیده و مکان مناسبی برای افرادی است که قصد مطالعه در محیطی دنج را دارند می‌باشد.

از مکان‌های اقامتی روستای علی‌آبادعسگرخان می‌توان به ویلاهای ساحلی و جنگلی اجاره‌ای در این روستا اشاره داشت و علاوه بر این هتل نسیم نیز با سوییت‌های اجاره‌ای آماده خدمت رسانی و اقامت شما عزیزان می‌باشد.

 

هتل نسیم علی‌آباد عسگرخان

 

از مکان‌های تفریحی روستای علی‌آباد می‌توان به ساحل ماسه‌ای با پلاژ و مکان تفریحی ساحلی، پارک شمشاد یا پارک شهدای علی‌آباد عسگرخان، جنگل علی‌آباد که بهترین مکان برای اقامت و پیاده‌روی اشاره داشت.

خانه بهداشت علی‌آباد عسگرخان و اداره مخابرات و حمام عمومی و اداره بهزیستی از دیگر اماکن شناخته شده این روستای شمالی هستند.

شاه‌پل علی‌آباد عسگرخان که رودخانه‌ای از دل جنگل به سمت ساحل امتداد دارد یکی دیگر از جاذبه‌های توریستی منطقه است که لذت نشستن و اقامت شبانه کنار این رودخانه بسیار دل‌چسب خواهد بود.

 

رودخانه شاهپل علی آباد عسگرخان

 

بستنی فالوده کوروش که مکانی مناسب در تمامی فصول جهت صرف بستنی و ... در کنار خانواده و دوستان و لذت بردن از محیط سرسبز اطراف می‌باشد.

 

مکان‌های ورزشی علی‌آباد عسگرخان

از اماکن ورزشی می‌توان به باشگاه چند منظوره در قلب محل اشاره داشت که شامل ورزش‌های رزمی و کشتی و فوتسال، ویژه بانوان و آقایان اشاره داشت.

در ضمن باشگاه بوکس که در قسمت کناری زمین دهیاری احداث شده و جوانان فعال و با انگیزه‌ای از روستاهای اطراف جهت ورزش به آن‌جا می‌آیند.

از دیگر مکان‌های ورزشی می‌توان به زمین فوتبال علی‌آباد عسگرخان اشاره داشت که بهترین مکان برای ورزش‌های خواری و پیاده‌روی و به خصوص فوتبال در زمین چمن است، ناگفته نماند این زمین فوتبال بین دو روستای علی‌آباد و انارور مشترک بوده و ورودی آن از جاده خان بیگی (شهید فرسیان) می‌باشد.

 

سالن ورزشی علی‌آباد عسگرخان

 

سازمان برنامه و بودجه (مجتمع بهارستان) علی‌آباد عسگرخان

یکی دیگر از اماکن شناخته شده و مطرح روستا، این مجموعه تفریحی خصوصی که متعلق به سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور می‌باشد دارای امکانات تفریحی و اقامتی برای اعضای خود بوده و در ظلع شمالی و نوار ساحلی علی‌آباد عسگرخان واقع شده است.

در ضمن یک دستگاه خودپرداز  بانک ملی نیز در ورودی این مجتمع تفریحی واقع شده تا نیاز اهالی جهت جابجایی و پرداخت پول را به عهده دارد.

 

مجتمع بهارستان نوشهر

اشخاص معروف و شناخته شده علی‌آباد عسگرخان

جناب آقای احد جاودانی یکی از افراد سرشناس روستای علی‌آباد عسگرخان می‌باشد که با سوابق درخشان و سمت‌های مختلف چون رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، رییس اداره آب استان تهران و در حال حاظر رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران می‌باشد.

جناب آقای دکتر رسول ظفرمند که سمت رییس بیمه و سلامت استان مازندران را به عهده داشته و در این سمت بسیار فعال و کوشاست.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.