فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

مهم‌ترین هزینه‌های بعد از خرید ویلا در شمال کدامند؟

مروری داشته باشیم بر هزینه‌های بعد از خرید ویلا


هزینه‌های بعد از خرید ویلا

 

این بار هم آمده‌ایم تا موضوع هزینه را به میان بکشیم و با هم از هزینه‌هایی سخن بگوییم که پس از خرید ویلای شمال رخ نمایی می‌کنند. به اتفاق سفری همگانی خواهیم داشت به ویلاهایی که در جان شمال رخنه کرده‌اند و از اقبال خوبمان، سهم ما شده‌اند.
به نظر شما چه هزینه‌هایی بعد از خرید این ویلاها دست به گریبانمان خواهند شد؟ با ما همراه باشید.

 

 

خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال

 

 

مروری داشته باشیم بر هزینه‌های بعد از خرید ویلا


هزینه‌هایی که پس از خرید ویلا هم دست بردار نیستند!

 

مجددا سراغی گرفته‌ایم از هزینه‌ها، این بار اما با نگاهی نو!
فرض را بر این می‌گذاریم که ویلایی خریداری کرده‌اید، ناب و بکر؛ درست زمانی که گمان می‌کنید هزینه‌ها تمام شده‌اند، مشکلاتی جدید سبز می‌شوند، از همان‌ها که راه حلشان جز صرف هزینه چیز دیگری نیست. بی مقدمه قرار است به سراغ اصل مطلب برویم، به سراغ همین مشکلاتی که هزینه تراشند و ما را با هزینه‌های پس از خرید ویلا دست به گریبان می‌سازند.

 

استارت می‌زنیم بحث را با طرح یک سؤال:
مهم‌ترین هزینه‌های بعد از خرید ویلا کدامند؟
پیچیدن یک نسخه برای همه!

 

هزینه بعد از خرید ویلا

فارغ از آن که متراژ ویلای شما چقدر است، جایگاهش کجاست یا رنگ و لعابش چقدر به دل می‌نشیند، بی‌تردید با هزینه‌هایی گلاویز است که تنها پس از خرید ویلا نمود می‌یابند و عیان می‌شوند.
زمانی که از هزینه‌های پس از خرید ویلا صحبت می‌کنیم منظورمان هزینه‌هایی نیستند که انحصارا مربوط به یک ویلا می‌شوند، بگذارید از تمثیل استفاده کنیم بلکه بتوانیم کلاممان را بهتر منتقل کنیم.

گاها ویلایی خریداری می‌کنیم کلنگی، بدیهی است چنین ویلایی با هزینه ساخت دست به یقه خواهد شد. ممکن است ویلایی که نشانه گرفته‌ایم نیمه‌کاره باشد باز هم هزینه‌های پس از خرید ویلا هم‌چون خوره به جانمان خواهند افتاد. گاها آن‌چه خریداری می‌کنیم از نگاه همگان ایده‌آل است اما نیاز ما را مرتفع نمی‌سازد و همین امر سبب می‌شود دست به آچار شویم و به جان ویلا بیفتیم و باز هم برای خود هزینه دست و پا کنیم.

باری! منظور ما از هزینه‌های بعد از خرید ویلا، هیچ کدام از موارد مزبور نیست، مقصود ما هزینه‌هایی است که فارغ از نوع و عیار ویلا، پس از مدتی به ناچار، با آن دست و پنجه نرم خواهیم کرد. با این پیش زمینه بحث را پیش می‌بریم.

 

پس از خرید ویلا، هزینه نگهداری و تعمیرات ویلا قد علم می‌کند!
یک قانون نانوشته وجود دارد که می‌گوید 1 تا 4 درصد هزینه خرید ویلا را باید برای نگهداری سالانه آن کنار گذاشت. همین جا مقاله را نگه می‌داریم تا در خصوصش کمی صحبت کنیم.
یک ویلا پیش از هر چیز مهد طبیعت است و کانون گل و بلبل، اما منظورمان چیست؟ با مطرح شدن نام ویلا جز ساختمانی لوکس که در میان شمعدانی‌ها و درختان سبز محصور شده است و با استخری زیبا گره خورده، چه تصویری در ذهنمان نقش می‌بندد؟

از این رو به اتفاق می‌پذیریم مفهوم ویلا، جدای از طبیعت نیست و اگر گل و درخت را از ویلای شمال جدا سازیم آن‌چه باقی می‌ماند ارزش چندانی نخواهد داشت. بنابراین آن چه به عنوان نخستین هزینه بعد از خرید ویلا نگاهمان را جذب می‌کند رسیدگی به باغچه و زیبایی ویلاست که لازم است همیشه با آن دست و پنجه نرم کنیم و آن را در کانون نگاهمان بگنجانیم.

 

اگر ویلای ما شهرکی است....
این جا هزینه شارژ و نگهداری با ما همراه است!

 

اگر ویلایتان شهرکی است، به صورت دوره‌ای هزینه نگهداری و شارژ را پرداخت خواهید کرد تا به این بهانه آن چه در چنته دارید همیشه زیبا باشد و دل‌چسب.
در بحبوحه خرید ویلای شمال حواسمان باشد به آن‌چه خریداری می کنیم!

هزینه بعد از خرید ویلا گاها نتیجه یک سهل انگاری ساده است!
عده‌ای رسالتشان بساز و بفروش ویلاست، آن‌چه می‌سازند بیگانه است با قواعد و اصول و فاصله‌ها دارد با استانداردهایی که در ساخت ویلای شمال ضروری به نظر می‌رسند. از این رو در نگاه نخست ویلایی را می‌پسندید و نمره قبولی را سخاوتمندانه به آن می‌دهید اما دیری نمی‌پاید که آن‌چه خریداری کرده‌اید تو زرد از آب در می‌آید و شما را گرفتار هزینه تعمیرات و موارد مشابه می‌سازد پس انتخابی وسواسانه شما را بی‌نیاز خواهد کرد از هزینه‌هایی که دردسر آفرینند.

عموما ویلاهایی که در حجم‌های انبوه ساخته می‌شوند چنین‌اند (یادآور می‌شویم این قانون نیوتون نیست که همیشه صادق باشد تنها نکته‌ای است که تجربه در اختیارمان نهاده است).

 

قبل از خرید ویلای نوساز دقت کنیم!
هزینه‌های پس از خرید ویلای نوساز به زبان ساده!

گاها هزینه‌های بعد از خرید ویلا، صرفا به دلیل نوساز بودن آن است، یعنی باید هزینه‌هایی را اعمال کرد تا ویلا آماده استفاده و زندگی شود. عموما چنین هزینه‌هایی پنهان قلمداد می‌شوند و تأسیسات و تجهیزات ویلا را در بر می‌گیرند. باید به جان تأسیسات بیفتیم و خرابی‌هایش را اصلاح کنیم تا بتوانیم زندگی را در آن استارت بزنیم و ورودمان را جشن بگیریم. عموما برای تکمیل کردن امنیت چنین ویلاهایی صرف هزینه الزامی است.

گاها هزینه‌های مربوط به شناسنامه فنی که به بیمه شدن ویلا و ارائه گارانتی مربوط می‌شود، روی دوش ویلاهای نوساز باقی می‌ماند و هزینه اضافی می‌تراشد برای آنان که خریداران ویلا‌های نوسازند. بنابراین گوشه چشمی هم به این فاکتور داشته باشیم.

 

هزینه بعد از خرید ویلا در شمال

 

مقاله را ادامه می‌دهیم با طرح یک سؤال:

چه فاکتورهایی سبب می‌شوند پس از خرید ویلا با هزینه‌های اضافی مواجه شویم؟
 

آن‌چه سبب می‌شود با مسئله هزینه‌های بعد از خرید ویلا دست به گریبان باشیم!

 

مرکز ثقل مقاله پیش رو، شمال است، گفتنش جز تکرار مکررات چیزی نیست که شمال هوایی دارد مرطوب و رطوبت میانه خوبی با برخی مصالح ساختمانی ندارد. یکه تازی آب و هوای مرطوب بر شمال، بهانه‌ای است محکم برای صرف هزینه پس از خرید ویلا، این طور بگوییم بعد از خرید ویلای شمال، به واسطه هوایی که در این منطقه حاکم است، سازه‌های ساختمانی سست می‌شوند و رنگ و لعابشان را تا حدودی از دست می‌دهند این جاست که ناچار می‌شویم از جیب هزینه کنیم و پولمان را روی میز بگذاریم.

طول عمر ویلا از دیگر نکات مهم است، وقتی می‌گویند ویلا نوساز است و کلید نخورده یا سنی کمتر از 5 سال دارد، خاطر جمع می‌شویم مخاطبمان ویلایی تمیز است و هزینه بعد از خرید ویلا چندان گزاف نیست (جز مواردی که بالا بدان اشاره کردیم) اما به مرور، لازم است تمهیداتی بیندیشیم و تعمیراتی را در نظر بگیریم تا ویلا نو شود و مقاوم گردد.

میزان استفاده از ویلا از عواملی است که بر هزینه پس از خرید ویلا تأثیر می‌گذارد، به بیان ساده هزینه‌ای که از آن دم می‌زنیم برای آنان که در سال یک‌بار ویلای خود را ملاقات می‌کنند با آنان که به هر بهانه، جاده هراز را در پیش می‌گیرند و راهی جاده چالوس می‌شوند، بی‌تردید متفاوت خواهد بود.

حتی تعداد نفرات هم می‌تواند بر خروجی اثرگذار باشد، اگر عادت دارید به مسافرت‌های خانوادگی به ویلای شمال، هزینه بعد از خرید ویلا برای شما بیشتر خواهد بود و خلاصه این که سهم عظیم‌تری در این ماجرا خواهید داشت.

 

 

همینطور می‌توانید از راهنمای جامع برای داشتن یک ویلا از انتخاب زمین تا خرید ویلای آماده سایت بانیان مسکن نیز استفاده کنید.

 

صحبت پایانی کارشناسان فروش ویلای بانیان مسکن

مقاله پیش رو را استارت زدیم با هزینه‌های بعد از خرید ویلا و تا لحظه پایان از هزینه‌ها گفتیم و این مسئله را زیر ذره بین بردیم. اما پایان می‌بریم مقاله را با جمله‌ای که ذکرش الزامی قلمداد می‌شود: ما نوشتیم هزینه اما شما بخوانید سرمایه گذاری! مقصودمان آن است که آن‌چه شما هزینه می‌کنید به مثابه یک سرمایه گذاری ارزشمند خواهد بود که هم ویلا را تمیزتر نگه می‌دارد و هم سبب می‌شود به وقتِ فروش، مناسب‌تر آن را بفروشید.

به علاوه نگهداری صحیح و به موقع راهکاری است مهم که هزینه‌های آتی را کمتر و کمرنگ‌تر می‌سازد، باری! اگر امسال به دقت ویلا را تعمیر کنیم سال آینده لاجرم هزینه کمتری گریبانمان را خواهد گرفت!

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.