فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

آیا فقط افراد ثروتمند توانایی خرید ویلا در شمال را دارند؟

خرید ویلا فقط برای افراد ثروتمند نیست چگونه و چطور؟


خرید ویلا برای همه! شاید پیش خود فکر کرده باشید که آیا می‌شود ما هم مانند بسیاری از افراد ثروتمند یک ویلا داشته باشیم تا بتوانیم در تعطیلات و اوقات فراغت به شمال سفر کرده و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنیم.

شاید در اول فکر کنید که خرید ویلا برای همه امکان‌پذیر نباشد و شما نمی‌توانید که در شمال یک ویلا داشته باشید و خرید ویلا یک آرزوی محال است.

اما عجله نکنید و این‌گونه نیز مایوس نشوید زیرا این دیگر یک آرزوی محال نیست و امکان پذیر است.

 

 

خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال

 

 

با رعایت و توجه به نکات زیر شما هم می‌توانید در شمال صاحب ویلا شوید.

  • - خرید زمین و ساخت ویلای باب میل
  • - دوری از مناطق برند و درجه یک شمال
  • - خرید ویلا به صورت قسطی
  • - خرید ویلای نقلی و کوچک
  • - خرید خانه‌های کلنگی

 

شاید شما نتوانید مانند افراد خیلی ثروتمند در مکان‌های بسیار لوکس و کم جمعیت ویلا ساحلی بزرگ و گران قیمت داشته باشید اما تنها با اندکی تامل در می‌یابید که می‌توانید در مناطق ارزان قیمت‌تر و هم‌چنین با خرید ویلا جنگلی کوچک‌تر می‌توانید در مناطق خوش آب و هوای شمال، صاحب یک ویلای نقلی شوید.

مطمئنا هزینه خرید ویلا در مقایسه با ساخت آن بیشتر است بنابراین شما می‌توانید به جای خرید ویلاهای گران قیمت، خود شروع به ساخت یک ویلای باب میل کنید و از هزینه‌های اضافی نیز جلوگیری کنید.

 

مطمئنا خرید و ساخت ویلا با قیمت مناسب کار آسانی نیست و نیاز به تجربه بالا دارد اما نگران نباشید زیرا ما تا پایان سفر همراه شما هستیم.

 

ساخت و ساز ویلا در شمال

 

خرید ویلای نقلی

 

برای این‌که بتوانید صاحب یک ویلای ارزان قیمت شوید در ابتدا باید پاسخ این سوال را پیدا کنید که می‌خواهید یک ویلا بخرید یا ویلای مخصوص خود را بسازید.

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال

اگر شما می‌خواهید که گزینه خرید ویلا در شمال را انجام دهید بهترین کار این است که مکان‌های فوق لوکس را فراموش کنید مانند خرید ویلا در شهرهایی مثل متل‌قو (تنکابن) شهسوار، کلاردشت، چالوس و نمک‌آب‌رود.

خرید ویلا در این‌گونه شهرها که منطقه کوچک‌تری نسبت به بقیه شهرستان‌ها حساب می‌شوند و فضای ویلایی کمتری نیز نسبت به دیگر مکان‌ها دارند و علاوه بر تمام این موارد که قیمت ملک در این مکان‌ها چند برابر دیگر جاها است کار سخت‌تر و پر هزینه‌تری است.

بنابراین بهترین مکان برای خرید ویلای ارزان قیمت‌تر خرید ویلا در مکان‌هایی در اطراف شهر‌هایی مانند آمل، بابل، نور، چمستان، قائم‌شهر و ... می‌باشد زیرا این مناطق فضای روستایی و خلوت زیادی را دارند و ویلاسازی‌ها نیز به صورت آن‌چنان لوکس در اطراف شهرها انجام نمی‌شود و شما می‌توانید با یک قیمت مناسب یک ویلای کوچک با امکاناتی خوب را مهیا کرده و لذت ببرید.

 

البته شما می‌توانید با مراجعه و پیگیری بیشتر، ویلاهای ارزان قیمت و کوچکی را نیز در شهرهای خوش آب و هوا تر مانند کلاردشت و نمک‌آبرود تهیه کنید فقط باید اصلا عجله نکنید و منتظر بمانید تا مکان مورد نظر شما یافت شود و به فروش گذاشته شود.

 

خرید ویلا نقلی در شمال

 

خرید ویلا ارزان قیمت مانند هر قیمت دیگری یک چیز نسبی است و ممکن است ویلایی که برای یک شخص ارزان قیمت تلقی می‌شود برای فرد دیگری که قصد خرید ویلا را دارد گران قیمت و پرهزینه تلقی شود بنابراین باید بسته به شرایط و بودجه خود تصمیم بگیریم و به حرف اطرافیانی که در شرایطی غیر از شرایط ما وجود دارند توجه نکنیم.

 

خرید ویلای ارزان قیمت

 

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان با آن به سمت خرید ویلای مناسب و ارزان قیمت گام برداشت خرید ویلا به صورت قسطی می‌باشد که بعضی از فروشندگان برای راحتی کار خود و تسریع در فروختن ویلا انجام می‌دهند و ویلای خود را به صورت اقساطی به افرادی که قصد خرید ویلا به صورت اقساطی دارند می‌فروشند، این روش نیز یک روش خوب و ایده‌آل برای خرید ویلا در شمال به صورت مناسب است که هر کسی می‌تواند با اندکی بودجه صاحب ویلای خود شود و مابقی قیمت را به صورت اقساط بلند مدت بپردازد.

نکته مهمی که در خرید ویلا به صورت اقساطی وجود دارد تعداد اقساط و مبلغ هر دوره از قسط است زیرا فردی که با خرید ویلا به صورت قسطی توافق می‌کند باید بتواند مبلغ هر قسط را در زمان موعود بپردازد، مبلغ اقساط باید به گونه‌ای تقسیم شود که فرد توانایی پرداخت آن را داشته باشد و به صورتی نباشد که مبلغ اقساط از درآمد خود فرد بیشتر شود و فرد بعد از گذشت چند ماه دیگر توان پرداخت اقساط را نداشته باشد.

پس حتما باید در هنگام خرید درست به مبلغی که می‌توان پرداخت کرد تمرکز کنیم و روی پول‌هایی که وصولشان صد در صد و قطعی نیست حسابی باز نکنیم تا بعدها در دردسر نیفتیم.

 

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال

 


ساخت و ساز ویلا در شمال

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید صاحب ویلای خود شوید و از معایب خرید ویلا به صورت‌های مختلف دور شوید این است که خود دست به کار شده و شروع به ساختن ویلای نقلی خود کنید.

 

تفاوت ساخت ویلا با خرید ویلا چیست؟

 

ویلا ساختن با خرید ویلا تفاوت‌های زیادی دارد و به نوعی اگر هزینه اضافی برای خرید ویلا ندارید ولی حوصله ساخت و ساز را دارید راه را درست آمده‌اید.

خرید ویلا به نوعی لقمه آماده را قورت دادن است و غیر از چند امضا در دفترخانه دردسر دیگری ندارد اما ساخت ویلا علاوه بر تمامی کاغذ بازی‌هایش دردسرهای مختلف خود را نیز دارا می‌باشد.

برای شروع ساخت ویلا اول باید یک زمین بخرید که قیمت و ابعاد مناسب برای ساخت و ساز را دارا باشد.

در خرید زمین شمال باید به نکاتی که در بخش‌های قبلی بیان شد توجهات زیادی بکنید مخصوصا در بحث امنیت و هم‌چنین نوع کاربری زمین زیرا اگر کاربری زمین کشاورزی باشد که کلا راه را اشتباه آمده‌اید اما اگر ویلایی یا مسکونی باشد باید ببینید که مجوز ساختی که شهرداری صادر می‌کند از مقدار زیربنای ویلای شما بیشتر است یا کمتر.

دومین کاری که بعد از خرید زمین انجام می‌دهید این است که باید نقشه ساختمان خود را آماده کنید و نقشه را همراه با مدارک لازم به شهرداری برده و جواز ساخت ویلا را کسب کنید و سپس شروع به ساختن ویلای خود کرده و با دقت ویلای خود را به طور دل‌خواه بنا کنیید.

 

خرید ویلا به صورت قسطی

 

توجه کنید که در هنگام ساختمان سازی حتما از مواد اولیه مرغوب و با اصالت استفاده کرده و تمامی مراحل را با کمک یک مهندس با تجربه انجام دهید و حتما به نکات ایمنی و توصیه‌های مهندس عمل کنید.

بعد از تمام این کارها هفت خوان رستم آغاز می‌شود و شما باید مجوزهای لازم و تاییدیه‌های مختلف را کسب کرده و برای انواع کنتورهای مختلف مانند آب، برق و گاز ثبت نام کنید تا بررسی‌های لازم صورت گیرد و این کنتورها و لوله کشی‌هایش برای شما وصل شوند.

 

خرید ویلا قسطی

 

سپس می‌توانید ساختمان خود را کامل کرده و برای ثبت سند اقدام کنید تا سند ویلای خود را داشته باشید و بعد همراه خانواده خود به ویلای مخصوص خودتان بروید و لذت تلاش‌های خودتان را بچشید.

اگر فکر می‌کنید که هزینه‌های ساختمان سازی از هزینه‌های خرید ویلا بیشتر می‌شود کاملا در اشتباه هستید زیرا تمامی مراحل بالا و همچنین پول زمین با یکدیگر هزینه‌ای بین 60 الی 70 درصد قیمت یک ویلای با کیفیت است و شما با ساخت یک ویلا هزینه کمتری را نسبت به خرید ویلا متحمل می‌شوید.

 

خانه‌های کلنگی

 

اگر از هفت خوان کنتور و هم‌چنین جواز ساخت و این‌گونه مسائل خوشتان نمی‌آید و دوست ندارید وقت خود را در شهرداری و اداره‌های مختلف دولتی هدر دهید بهترین و به صرفه‌ترین کار این است که به خرید یک خانه کلنگی یا قدیمی بپردازید.

خانه‌های کلنگی قیمت بسیار کمی دارند و شما می‌توانید در بهترین مناطق شمال نیز این‌گونه خانه‌هایی را پیدا کرده و به خرید آن‌ها بپردازید، خانه‌های کلنگی برای کسی که قصد خرید ویلا و یا ساخت ویلا را داشته باشد فرصت بسیار مناسبی است زیرا این خانه‌ها مکان‌های بسیار مناسبی برای ساخت و ساز ویلا می‌باشند و به نوعی یک لقمه آماده هستند، زیرا می‌توان این خانه‌ها را خراب کرده و یک زمین آماده ساخت تحویل گرفت که دارای موارد و مجوزهای زیادی مانند جواز ساخت، سند یا اصلاحات ارضی، تمامی کنتورهای مختلف (آب، برق، گاز، تلفن) و هم‌چنین مصالح طبیعی در اسکلت ساختمان است.

 

خرید ویلا کلنگی در شمال

 

با خرید خانه‌های کلنگی شما تنها با پرداخت یک مقدار هزینه بیشتر نسبت به زمین مورد نظر، علاوه بر زمین آماده ساخت و ساز در هزینه مجوزهای لازمه نیز صرفه جویی می‌کنید و می‌توانید این هزینه را صرف موارد دیگر مانند امکانات ویلای خود بکنید.

خرید خانه کلنگی نزدیک به 20 تا 30 درصد نسبت به ساخت و ساز در یک زمین غیر آماده و نزدیک به 50 درصد نیز نسبت به خرید ویلا به صرفه‌تر است و می‌تواند شما را به آرزوی داشتن یک ویلا در شمال برساند و این آرزوی به ظاهر محال را برای شما برآورده کند.

دیدگاه‌های کاربران:
ارسال دیدگاه:
لطفا پست الکترونیک صحیح خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار دیدگاه شما، موضوع به وسیله پست الکترونیک به اطلاع شما رسانده خواهد شد.