فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

مقالات آموزشی بانیان مسکن

متل قو و خرید ویلا در شمال

متل قو و خرید ویلا در شمال

متل قو کجاست و چرا خرید ویلا در متل قو از دیگر شهرهای شمال کشور نزد خریداران دارای اهمیت بیشتری است و همین موضوع باعث شده بسیاری برای ساخت و ساز ویلا در متل قو ورود کنند و فروش ویلا در متل قو را نسبت به شهرهای ساحلی شمال پررونق کنند، البته این مساله دلایل زیادی دارد که در زیر شرح کامل آن را ارایه می‌دهیم.

10 دلیل برای خرید ویلای لوکس در شمال

10 دلیل برای خرید ویلای لوکس در شمال

خرید ویلای لوکس در شمال به دلیل سازه‌ای برتر و مدرن بیشتر مورد تایید می‌باشد، در این میان ویلاهای لوکس از قیمت بیش‌تری برخوردارند و مشتریان خاص خود را دارند، و همچنین می‌توان ویلای لوکس را در شهرک‌های برند ساحلی و جنگلی واقع در شمال یافت، و بیشتر قشر مرفه مالک و صاحبان چنین ویلاهای گران قیمت و میلیاردی می‌باشند.

آشنایی با سبک رومی ویلا در شمال

آشنایی با سبک رومی ویلا در شمال

نمای رومی یکی از سبک‌های رایج در ساخت ویلای شمال است که کم‌ و بیش با آن مواجه شده‌اید، نمای رومی ویلا جزو سبک کلاسیک و پرطرف‌دار در شمال است که حدود 30 درصد ویلای فروشی در شمال را به خود اختصاص داده و افرادی که تمایل به خرید ویلا کلاسیک با نمای رومی دارند بیشتر برایشان جذاب خواهد بود و ما با توجه به این اصل توضیح مختصری در رابطه با ویلای نما رومی در شمال را در زیر برایتان مشخص نموده‌ایم.

هر آن ‌چه که باید در رابطه با سبک ویلای شمال بدانید

هر آن ‌چه که باید در رابطه با سبک ویلای شمال بدانید

در رابطه با سبک ویلای شمال باید گفت که به طور کلی ویلاهای فروشی یا ساخته شده در شمال دارای سه سبک متفاوت به نام‌های سبک مدرن، سبک کلاسیک و سبک تلفیقی شناخته می‌شوند و تفاوت این گونه سبک‌های ویلا در شمال از لحاظ نمای خارجی و بیرونی و متریال و نقشه‌های احداثی در نما شناخته می‌شوند.البته سبک‌هایی چون سبک مدیترانه‌ای و سبک شهری و سبک ترکیه‌ای را هم در ویلاهای شمال مشاهده می‌کنیم و آن‌ها را مورد بحث قرار خواهیم داد.

نکات مهم قبل از خرید ویلای شمال

نکات مهم قبل از خرید ویلای شمال

خرید ویلا در شمال قاعده و قانون خاص خود را دارد و توجه به نکات حساس در خرید ویلا و تجزیه و تحلیل آن‌ها می‌تواند در نهایت خریدی خوب را برای شما رغم بزند، پس با مطالعه این مبحث که در مورد نکات مهم و ضروری قبل از خرید ویلا در شمال می‌باشد و توجه به شرایط و ضروریات خرید یک ویلای خوب را به شما توسط املاک و شرکت ساختمانی بانیان مسکن توضیح داده خواهد شد.

مشارکت در ساخت ویلای شمال

مشارکت در ساخت ویلای شمال

مشارکت در ساخت ویلا مطابق با قراردادها و آیتم‌هایی صورت میگیرد که شناخت آن باعث می‌شود تا شما بهتر بتوانید در این عرصه گام بردارید، در کل واژه مشارکت در ساخت شامل زمین‌های بدون بنا و یا بناهای کلنگی که نیاز به بازسازی یا ساخت دوباره دارند صورت می‌گیرد، مشارکت در ساخت ویلا در شمال نیز از این قاعده مستثنی نیست و شرایط خاص خود را به شرح زیر دارد که در جامع‌ترین و کامل‌ترین سایت املاک فروش ویلا در شمال به نام بانیان مسکن به آن پرداخته‌ایم.

دلایل گران یا ارزان بودن ویلای فروشی در شمال

دلایل گران یا ارزان بودن ویلای فروشی در شمال

دلیل گران بودن یا ارزان بودن ویلای شمال به عواملی اصلی چون، موقعیت منطقه‌ای ویلا، سند ویلا، نوع سازه، متریال ساخت، متراژ زمین و دیگر عوامل جانبی بستگی دارد، در مجموع گران‌ترین ویلای شمال را می‌توان در غرب مازندران و در قسمت ساحلی آن جستجو کرد و آن نیز به دلیل موقعیت عالی و توجه افراد به ساحل و شمال کشور به خصوص ویلاهای فروشی غرب مازندران می‌باشد.

افزایش قیمت مصالح و تاثیر آن در فروش ویلای شمال

افزایش قیمت مصالح و تاثیر آن در فروش ویلای شمال

قیمت تمام شده ویلا برای خرید به موارد متعددی از جمله مصالح و هزینه‌های مرتبط با آن دارد که با توجه به این مساله که بعضی از آیتم‌ها و مصالح لوکس و کاربردی وارداتی می‌باشند، با توجه به نوسان قیمت ارز و دلار و تحریم‌های پیش‌رو بعید نیست که با افزایش قیمت فروش ویلا مواجه شویم، با الهام از این موضوع در زیر دلایل افزایش قیمت ویلا را به اختصار شرح خواهیم داد.

نگاهی دقیق به وضعیت نورگیری انواع ویلای شمال

نگاهی دقیق به وضعیت نورگیری انواع ویلای شمال

خرید ویلا از نگاه و زاویه نور‌گیر بودن آن نیز قابل اهمیت می‌باشد به گونه‌ای که ویلای شمال جنوبی نسبت به ویلای شرقی غربی از اهمیت بیش‌تری نسبت به نورگیری مناسب و زاویه تابش خورشید برخوردار است و حالت خفگی و تاریکی در چنین ویلاهایی وجود ندارد، در مجموع خرید ویلا به صورت شمال جنوبی ترجیح داده می‌شود و اکثر سازندگان ویلا در شمال برای فروش ویلا خود سعی در انتخاب زمین‌هایی که دونبش و به صورت شمال جنوبی هستند تمایل نشان می‌دهند.

شرایط خرید یا فروش ویلای شمال برای اتباع خارجی

شرایط خرید یا فروش ویلای شمال برای اتباع خارجی

خرید ویلا برای اتباع خارجی در ایران نیز مقدور خواهد بود به شرطی که قوانین مندرج در این خصوص را رعایت و با داشتن شرایط لازم در ذیل که توسط سایت خرید و فروش ویلا در شمال به نام بانیان مسکن ثبت شده را اجرا نمایند، عزیزانی که ایرانی نبوده و در خارج از کشور زندگی می‌کنند چنانچه تمایل به خرید ویلا در شمال ایران را دارند لطفا مطالعه بفرمایند.

همه چیز در مورد پیش فروش ویلا در شمال

همه چیز در مورد پیش فروش ویلا در شمال

فروش ویلا یکی از روش‌های فروش ویلا در شمال می‌باشد که در آن قطعه زمینی آماده ساخت وجود دارد و مالک آن اقدام به ساخت ویلا نموده و بنا به دلایلی حاظر به فروش ویلا به صورت ناتمام و نیمه‌کاره نموده و در اصطلاح ویلای خود را پیش فروش نموده است، پس پیش فروش شامل ویلایی در دست احداث و نیمه کاره می‌باشد که خرید آن می‌تواند محاسن و معایبی به شرح ذیل داشته باشد.

شناخت و بررسی خرید ویلا باغ در شمال

شناخت و بررسی خرید ویلا باغ در شمال

خرید ویلا باغ در شمال برای بسیاری از مشتریان جذاب می‌باشد، البته نکاتی خاص در خصوص خرید ویلا باغ در شمال وجود دارد که توجه به آن‌ها مهم خواهد بود، نکاتی چون عمر بنا ویلا باغ که در بیشتر موارد قدیمی و نیاز به باز‌سازی داشته و معمولا دارای متراژ زمین زیاد با باغچه‌ای زیباست، البته با قیمت‌های مختلف بسته به مکان‌های متفاوت شمال از قیمت شناخته شده‌ای برای خرید ویلا باغ موجود می‌باشد.

چطور ویلا شمال خود را بهتر بفروشیم

چطور ویلا شمال خود را بهتر بفروشیم

برای فروش ویلا در شمال باید به نکاتی چون کیفیت ساخت، معرفی و سپردن ملک به املاک‌های فعال منطقه، اخذ مجوز ساخت و پایان‌کار برای ویلا، سند ویلا و مواردی چون قیمت منصفانه را در نظر گرفت تا بتوان فروش منطقی و رضایت‌بخشی داشت، در کل اعلام واقعیت در مورد تمام شرایط ویلا به مشتری نیز می‌تواند کمک حال شما باشد.

6 هزینه پنهان در فروش ویلای شمال

6 هزینه پنهان در فروش ویلای شمال

هنگام فروش ویلا باید دقت داشته باشید که علاوه بر قیمت نهایی و تمام شده ویلا، هزینه‌هایی نیز وجود دارد که به عهده فروشنده خواهد بود و در نهایت می‌تواند در قیمت ویلا تاثیر‌گذار باشد. پس بهتر است با هزینه‌های فروش ویلا در شمال آشنا شوید، البته هزینه‌هایی هم در موقع خرید ویلا یا بعد از آن برای خریدار ممکن است پوشیده باشد و توجه و شناخت آن‌ها در خرید ویلا کمک حالتان خواهد بود.

آیا با وام اوراق مسکن می‌توان صاحب ویلا در شمال شد

آیا با وام اوراق مسکن می‌توان صاحب ویلا در شمال شد

وام اوراق مسکن را برای خرید ویلا در شمال که یکی از شرایط مناسب و کمک هزینه‌ای چند میلیون تومانی خواهد بود را به شما پیشنهاد می‌کنیم، پس با ما همراه باشید و چنانچه شرایط دریافت وام مسکن برای خرید ویلا و یا خانه را دارید مطالعه نمایید و با مراحل و مبلغ وام مسکن که ممکن است به شما تعلق یابد آشنا شوید.

چگونگی اخذ مجوز ساخت و پایان کار ویلا در شمال

چگونگی اخذ مجوز ساخت و پایان کار ویلا در شمال

گرفتن پایان کار و مجوز ساخت ویلا در شمال همانند سند مالکیت ارزش داشته و هستند عده‌ای از ویلاهایی در شمال که فاقد سند بوده و دارای سند شورایی یا همان قولنامه با مهر و تاییدیه شورا هستند که به دلیل نداشتن سند مالکیت مشخص، پایان کار که حکم سند سازه را داشته و همین‌طور مجوز ساختمان می‌تواند امنیت مالکیت را تایید کند. مراحل دریافت مجوز ساخت و پایان کار و هزینه اخذ موارد فوق در سایت املاک بانیان مسکن توضیح داده‌ایم.

مروری بر ویلاهای از پیش ساخته شده در شمال

مروری بر ویلاهای از پیش ساخته شده در شمال

ویلاهای از پیش ساخته شده در شمال تا حدودی مشاهده می‌شود که به سلیقه فرد برای داشتن چنین ویلایی بستگی دارد، راحتی و سرعت در ساخت و جابجایی آسان و همین‌طور هزینه مناسب‌تر از ویلاهای بتنی باعث شده که عده‌ای به فکر داشتن ویلاهای پیش ساخته بیفتند و از نمونه‌های رایج این مدل از ویلاها می‌توان به نمونه فلزی، چوبی، ساندویچ پنلی که در سازه‌های فلت و دوبلکس وجود دارند اشاره داشت.

نگاهی به طراحی و نقشه ویلا در شمال

نگاهی به طراحی و نقشه ویلا در شمال

طرح و نقشه ویلا در شمال با سبک‌ها و متریال متفاوتی ارایه می‌شود که زیباسازی و نقشه کامل با توجه به موقعیت محل باید تناسب داشته باشد. ویلاهای پرفروش در شمال امروزه با طرح و نقشه مدرن در متراژ زمین کم که بیشتر در شهرک‌ها احداث می‌شود، را خواهیم دید و اصولا از تکنولوژی‌های لوکس در طراحی محیط خارجی ویلا استفاده می‌شود.

بهترین اشکال مختلف ویلا در شمال از لحاظ سازه

بهترین اشکال مختلف ویلا در شمال از لحاظ سازه

شما هنگام خرید ویلا با اشکال مختلفی از آن مواجه می‌شوید و با توجه به هزینه خرید ویلا میتوان ویلاهای معمول و فروشی شمال را به ویلای فلت، نیم‌دوبلکس یا نیم‌پیلوت، ویلای دوبلکس و در نهایت ویلای تریبلکس تقسیم کرد، اختلاف فاحش این دست از ویلاها در نقشه و ارتفاع ساخت آن‌ها می‌باشد

چگونه برای ویلای شمال خود سند مالکیت بگیریم؟

چگونه برای ویلای شمال خود سند مالکیت بگیریم؟

گرفتن سند مالکیت برای ویلا در شمال یکی از نکات حساس و مورد نیاز می‌باشد و آشنایی با روند کار أخذ سند تک‌برگی برای ملک از دغدغه خریداران می‌باشد. پس ما در این مقاله روند اخذ سند تک برگ و مراحل گرفتن سند برای ملک یا ویلا شما در شمال را مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهیم.

1    2    3    4    5      6     7    8    9