فروش ویلا در شمال، بانیان مسکن
خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در بهترین مناطق

مقالات آموزشی بانیان مسکن

گذری بر ویژگی‌های آشپزخانه ویلا

گذری بر ویژگی‌های آشپزخانه ویلا

آشپزخانه ویلا نیز یکی از مکان‌های مهم داخل ویلا را شامل می‌شود و طراحی و چیدمان این قسمت می‌تواند بسیار ضروری باشد، داشتن یک آشپزخانه شیک و مجهز نیازمند بررسی مواردی خاص از دیدگاه متفاوتی است که ما در این قسمت شما را با آشپزخانه‌های پرطرفدار ویلایی در شمال، شامل دو نوع آشپزخانه مدرن و کلاسیک آشنا می‌کنیم.

مروری بر مهم‌ترین ویژگی اتاق خواب ویلا برای خرید ویلا

مروری بر مهم‌ترین ویژگی اتاق خواب ویلا برای خرید ویلا

اتاق خواب ویلا یکی از مهم‌ترین قسمت‌های داخلی ویلاست و اندازه و ابعاد و هم‌چنین تعداد اتاق خواب و طرح و رنگ آن در ویلا از نکات مهم در خرید و فروش ویلا خواهد بود، امروزه ما اتاق خواب مستر ویلا را برای مهمان‌ها و والدین و اتاق خواب معمولی را برای کودکان در نظر داریم، در مجموع بهتر است اتاق‌های ویلا تماما مستر باشد چرا که در هنگام فروش بهتر نظر مشتری را جلب خواهد کرد.

آشنایی با نشیمن ویلا و وُید

آشنایی با نشیمن ویلا و وُید

شناخت نشیمن ویلا و وید در طراحی و ساخت داخلی ویلا فضای جذاب و دل‌بازی را به شما ارایه می‌دهد، مهندسی و معماری داخلی ویلا در بخش نشیمن و سالن پذیرایی مناسب می‌تواند جلوه‌ای خاص به فضای داخل ویلا و به طبع آن چیدمان درست و مناسب و نورگیر بودن این قسمت مهم از ویلا شرایط را برای شما مطلوب سازد.

کدام پنجره برای ساخت ویلای شمال مناسب‌تر است؟

کدام پنجره برای ساخت ویلای شمال مناسب‌تر است؟

پنجره قابل استفاده در ویلای شمال و شناخت آن اهمیت زیادی دارد چرا که کاربرد و استفاده از انواع پنجره‌های مرغوب که ضدسرقت و از جنس upvc و دوجداره هستند بیشتر در ساخت ویلا مورد توجه قرار دارند و امروزه ما شاهد پنجره‌های ضد سرقت و مرغوب که کامل‌تر از پنجره‌های معمولی آلمنیومی و قدیمی هستند را در ساخت و متریال ویلا خواهیم دید.

اما و اگرها در خصوص آینده ویلا در نوشهر

اما و اگرها در خصوص آینده ویلا در نوشهر

زمزمه‌هایی در خصوص این‌که نوشهر به منطقه آزاد تبدیل شود هست و در این میان علاوه بر نوشهر، شهرهای ساحلی دیگری نیز در شمال کاندید منطقه آزاد شدن هستند اما در این بین نوشهر بهترین و مناسبت‌ترین شهر ساحلی مازندران برای منطقه آزاد شدن است و پتانسیل‌های لازم را داراست، باشد تا به زودی منطقه آزاد نوشهر تصویب شود.

خرید زمین شمال و نکات کاربردی

خرید زمین شمال و نکات کاربردی

خرید زمین شمال در اشکال و قوانین خاصی ارایه می‌گردد که شناخت آن می‌تواند برای شما مفید باشد، زمین شمال دارای سند‌ها و مدارک مختلفی است و لازم است هدفتان از خرید زمین شمال را از قبل مشخص کنید چرا که ممکن است زمین داخل بافت و یا خارج از بافت باشد و اخذ کاربری و مجوز ساخت و داشتن سند برای زمین مهم و ضروری است.

پیمانکاری ویلا در شمال از صفر تا صد

پیمانکاری ویلا در شمال از صفر تا صد

پیمانکاری ویلا قراردادی است که بین کارفرما و مهندس یا معمار در جهت ساخت ویلا از صفر تا صد یا در مراحلی توافقی منعقد می‌گردد و به دو صورت پیمانکاری متری از ساخت ویلا یا به صورت پیمانکاری درصدی می‌باشد، باید اشاره داشت امروزه با افزایش روزانه قیمت مصالح و جو نابسامان ارز بهترین گزینه که از ضرر طرفین جلوگیری می‌کند می‌تواند پیمانکاری درصدی یا ساخت درصدی ویلا باشد.

هوشمند‌سازی ویلا چیست و چه کاربردی در ویلاهای شمال دارد؟

هوشمند‌سازی ویلا چیست و چه کاربردی در ویلاهای شمال دارد؟

هوشمند سازی ویلا تکنولوژی است که امروزه در ویلاهای لوکس و مدرن در شمال به چشم می‌خورد و باعث امنیت و راحتی در کنترل سیستم‌های به کار رفته در ویلا از طریق اینترنت و تلفن همراه توسط صاحب ویلا در نبودش دارد، همین مساله باعث شده تا سیستم هوشمند ویلا به سرعت در بین ویلاهای احداثی که در بیشتر موارد شامل ویلاهای مدرن و لوکس است را مشاهده نماییم و همین مساله نیز در فروش بهتر ویلا که یکی از امکانات و امتیازات خاص و ضروری می‌باشد تاثیرگذار خواهد بود.

تغییر کاربری زمین در شمال به چه معناست؟

تغییر کاربری زمین در شمال به چه معناست؟

تغییر نوع کاربری زمین شمال یکی از مسایل مهم و ضروری است برای افرادی که برای بار اول اقدام به خرید زمین در شمال دارند و هیچ اطلاعی از کاربری زمین ندارند، چرا که با یک تصمیم اشتباه و ناآگاهانه امکان ضرر برایشان در معامله زیاد است، تغییر کاربری زمین یعنی شناسنامه زمین برای کار، شغل یا اتفاقی که در آن قرار است بیفتد و غیر از آن حرفه، یا کاری دیگر غیر از آن چیز که در کاربری زمین قید شده نمی‌توان انجام داد.

آشنایی با انواع کف‌پوش قابل استفاده در ویلا

آشنایی با انواع کف‌پوش قابل استفاده در ویلا

کف‌پوش ویلا یکی از مصالح اصلی و کاربردی در ساخت ویلاست که آشنایی و شناخت آن در هر یک از قسمت‌های ویلا می‌تواند موثر و کاربردی باشد، کف‌پوش لمینت، کف‌پوش پارکت و کف‌پوش سرامیک از انواع شناخته شده و موثر در ویلاسازی شمال می‌باشد که در قسمت‌های کف ویلا شامل سالن، اتاق‌خواب و آشپزخانه و تراس کاربرد دارند.

چمستان کجاست؟ نگاهی به بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا

چمستان کجاست؟ نگاهی به بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا

خرید ویلا در چمستان در مقایسه با شهرهای ویلایی برند شمال اصلا قابل برابری نیست و در اولویت آخر قرار دارد، بیشتر افرادی که توان خرید ویلای ارزان‌قیمت در شمال را دارند ناخواسته به سمت چمستان کشیده خواهند شد، چرا که چمستان به دلیل موقعیت و معایبی که برای افراد شناخته شده است با معرفی و تبلیغات گسترده سعی در فروش ویلای ارزان قیمت و هم‌چنین خرید ویلا با اقساط طولانی مدت داشته تا مشتریان را به سمت خود جلب کند. چنان‌چه قصد خرید ویلا در چمستان را دارید مطلب زیر را حتما مطالعه کنید.

روف ‌گاردن ‌پدیده‌ای نو در ویلای شمال

روف ‌گاردن ‌پدیده‌ای نو در ویلای شمال

امروزه با استفاده از بام و سقف ویلا به عنوان فضای سبز یا همان بام سبز که به روف ‌گاردن شهرت دارد مواجه خواهیم شد، در ساخت ویلاهای لوکس بیشتر از روف ‌گاردن یا بام سبز استفاده می‌شود که به دو نوع روف گاردن گسترده و متراکم تقسیم می‌شود. روف ‌گاردن چیست و کاربرد آن در ویلاها به چه صورت است و معایب و مزایای داشتن روف ‌گاردن در ویلا را در متن زیر ارایه خواهیم داد.

خرید ویلا شمال، سخت اما آسان!

خرید ویلا شمال، سخت اما آسان!

خرید ویلا شمال گاهی اوقات با سختی و مشقت همراه است و دقت و توجه به نکاتی قبل از خرید می‌تواند این سختی را برای شما هموار و آسان نماید. خرید ویلا زمانی سخت و دشوار است که هیچ‌گونه اطلاعاتی از منطقه، قیمت، نوع سازه نداشته باشید اما همکاری و مشورت با مشاور املاک معتبر که دارای مجوز کسب و سایت فعال و قوی در شمال مانند بانیان مسکن باشد می‌تواند خریدی آسان از ویلا در شمال را برایتان رغم بزند.

بررسی شرایط خرید ویلا در ایران و دیگر کشورهای جهان

بررسی شرایط خرید ویلا در ایران و دیگر کشورهای جهان

چرا عده‌ای برای خرید ویلا خارج از کشور را انتخاب می‌نمایند و همچنین عده‌ای دیگر نیز مسر به خرید ویلا داخل کشور و آن‌هم در شمال ایران هستند، بله همان‌گونه که می‌دانید بیشتر این مسایل شخصی و مربوط به شرایط و سلیقه افراد بستگی دارد و این نکته که خرید ویلا خارج کشور مثلا در اروپا و آمریکا یا دوبی و دیگر کشورهای شرق آسیا و با خرید ویلا در گرجستان و تفلیس می‌تواند به عنوان سرمایه‌گذاری و یا اخذ اقامت باشد، که در هر صورت معایب و محاسن خاص خود را دارد.

نگهداری و مراقبت ویلا با چند راهکار ساده

نگهداری و مراقبت ویلا با چند راهکار ساده

فقط خرید ویلا در شمال کافی نیست، نگهداری و مراقبت از ویلا نیز شرط اساسی بعد از خرید می‌باشد که دانستن و کاربرد آن می‌تواند آرامش و امنیت شما را برای سالیان سال تضمین کند. پس بیایید با دانستن و شرایط نگهداری ویلا به روش علمی و عملی هم ساختمانی لوکس داشته باشید و هم بتوانید محوطه و باغچه‌ای سرسبز و محیط رویایی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

چرا خرید ویلا در نمک‌آبرود پیشنهاد می‌شود؟

چرا خرید ویلا در نمک‌آبرود پیشنهاد می‌شود؟

نمک‌آبرود یکی از شهرهای برند خرید و فروش ویلا در شمال می‌باشد و شناخت این منطقه از شمال می‌تواند شما را در انتخابی دقیق و مطمین در خرید ویلای شمال یاری رساند، در این بخش که شناخت نمک‌آبرود و پتانسیل‌های موجود و رونق ساخت و ساز ویلا در این شهر ساحلی و شناخته شده عنوان شده برای افرادیست که تمایل به خرید ویلا در یکی از بهترین مناطق ساحلی شمال را دارند جالب و حایز اهمیت باشد.

آیا شهر رویان مازندران برای خرید ویلا در شمال مناسب است؟

آیا شهر رویان مازندران برای خرید ویلا در شمال مناسب است؟

خرید ویلا در رویان همچون نوشهر نقش بسیار برجسته‌ای در شمال ایفا می‌کند و برای شناخت رویان این منطقه را رصد می‌کنیم، رویان شامل سیاه‌رود، فراشکلا، بن‌جی‌کول، وازیوار، علویکلا، خزرتیره، منوچهرکلا، هندومرز، تیرکده، زرین‌کلا، میانک، تاشکوه، توسکا، کاسگرمحله، عزت، یکتاسرا و حسن‌آباد می‌باشد که شهرک‌های برند و معروف رویان را فراوان در وازیوار، سیاه‌رود، خواهید دید.

کلاردشت و آن‌چه باید قبل از خرید ویلا در کلاردشت بدانید

کلاردشت و آن‌چه باید قبل از خرید ویلا در کلاردشت بدانید

کلاردشت کجاست و آن‌چه باید قبل از خرید ویلا در کلاردشت بدانید، موضوعی است که خیلی از افرادی که به قصد خرید ویلا در کلاردشت ورود پیدا کردند باید با دقت با آن آشنا شوند و تفاوت خرید ویلای کوهستانی مانند کلاردشت را با ویلای جلگه‌ای مانند ویلاهای فروشی در کنار ساحل را بدانند.

در شمال ویلا بخرم یا آپارتمان؟

در شمال ویلا بخرم یا آپارتمان؟

خرید آپارتمان در شمال با خرید ویلا دارای شباهت‌ها و تفاوت‌هایی است که دانستن آن‌ها می‌تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد، البته خرید آپارتمان یا ویلا بسته به بودجه و سلیقه افراد دارد، اما در شمال بیشتر خرید و فروش‌های ملک مربوط به ویلاست و خرید آپارتمان را بیشتر در شهرهای شمالی و دیگر شهرهای کشور شاهد خواهیم بود.

راجع به خرید ویلای نزدیک شهر در شمال بیشتر بدانید

راجع به خرید ویلای نزدیک شهر در شمال بیشتر بدانید

خرید ویلا نزدیک شهر در هر منطقه‌ای از شمال باشد به دلیل دسترسی به امکانات شهری می‌تواند مناسب باشد البته به شرطی که جذابیت مناطق روستایی و دور از شهر را داشته باشد، پس تنها ویلایی که می‌تواند نزدیک به شهر باشد و هم از چشم‌انداز و جذابیت روستایی در شمال برخوردار باشد، خرید ویلای نزدیک به نوشهر، متل‌قو، رویان خواهد بود.

1    2    3    4      5     6    7    8    9